Ow wat Mupkuh net zei, zijn er hier meer die normaal snel een rood gezicht hebben, maar nu meer met een wit/grauw gezicht rondlopen? Ik had eerst altijd appelwangen en bij minste/geringste rode wangen, maar nu zijn ze niet rood te krijgen. Zie er eigenlijk best beroerd uit... (Voel ik me ook, maar goed...)
Minder is dat he zo'n ziek gezicht. Ik heb het soms ook wel maar voel me dan ook niet altijd even lekker.
Hier ook hoor. Miijn gezicht is ook aardig bleek en dat terwijl ik me toch echt niet zo rot voel. Zometeen weer even hartje luisteren. Verheug me nu al op de angelsound
Sophia, fijn dat je een goede echo had! Nu proberen te genieten, echo staat in ieder geval nog op je netvlies, dat is fijn! Veel plezier vanavond bij echo. Ik maak morgen of woensdag afspraak voor onze eerste echo. Rach, een groter bh. {|= Gefeliciteerd {|= Heb er een leuk muziekje bij geplaatst! Horen jullie het ook.hihi... Had vandaag dagje vrij, heel de dag bij mijn moeder geweest. Heerlijk! Zei dat veel truitjes wat strakker zitten en het nog niet de bedoeling is dat iemand het ziet. Heeft ze vanmiddag 3 nieuwe truitjes gemaakt. Erg makkelijk, een moeder die kleermaakster is geweest!
pff schik van me leven.. Zit net op de w.c zit er echt een klein durpie bloed op me wc papiertje!?.. Ben zo bang, maar 1 druppel dat is toch niks? als je een mk krijgt komt het dan in 1 keer veel bloed of eerst drupeldtjes? Mischien is het wel gewoon een wondje van beneden ofzo... ben beeetje bang
Heel lief ook van je mams. Zo voelt het wel dat je zwnager bent he als je kleding strakker begint te zitten.
Leeuw89 Heb ik ook gehad. Bij mij was het na de grote boodschap die er niet uitwilde. Dan pers je nogal makkelijk een bloedvaatje kapot. Het kan van alles zijn, alles rond dat gebied is erg gevoelig geworden en kan snel bloeden. Dus maak je bij een keer bloed niet gek! Wel even een dikke knuffel, kan me voorstellen dat het je onzeker maakt....
mmm dankje! schik me eigen echt dood! Maar ik zei ook al tegen me vriend, als ik een miskraam krijg komt het in 1 keer veel bloed en niet een kleine drup? Jeetje wat is zwanger zijn leuk maar soms ook heeel erg eng
Leeuw een mk kan in elke gedaante komen, maar je nou niet te druk. Je hebt al 2 goede echo's en dat is een goed voorteken. Hier ook weer mijn zwangerschapsbh's aan. Was net gestopt met bv toen ik weer zwanger werd. Ik heb dus zeggen en schrijven 1 week mijn eigen bh's weer aan kunnen hebben....
@Leeuw, Meis. Wat Wens al zegt heb je het al heel snel omdat het gevoelig is daar en snel een vaatje springt. Probeer je niet te snel te druk over te maken he. Makkelijker gezegd dan gedaan he. Ik begrijp dat je er onzeker van word. Dat had ik ook vorige keer toen ik wat bleod verloor maar bleek ook niks ergs te zijn toen. Knuff Mimi
wat leuk dat jij woensdag de echo het we zijn precies even ver en wij heben morgenavond de echo wel grappig ook bijna tegelijk.
Alle dames die ons hebben moeten verlaten: heel veel sterkte en dikke knuffel! Weet uit eigen ervaring hoe het voelt als je je er helemaal op voorbereid hebt.... Vooral de tijd voor nemen en veel praten met je man en familie/vrienden! Speciaal voor Rach: van harte proficiat met je grotere cup meid! Ben er zelf niet zo enthousiast over, ben van 70D naar 70F gegaan (nu al) Manlief vind het super, maar ik kan intussen geen fatsooenlijke zwangerschapsBH vinden omdat die allemaal bij 75 beginnen. Komend weekend lekker weekendje weg met mams en tweelingzus, lekker shoppen. Ben dan 12 weken. Beniewd of ik al wat durf te kopen of dat ik toch maar wacht tot de echo van volgende week (al hebben we gelukkig al wel twee goeie echo's gehad) Dat ik sinds twee weken minder misselijk ben maakt me erg onzeker (lees hier steeds over meiden die nog altijd over de pot hangen, dus verhalen over helemaaal niet meer misselijk zijn, zijn van harte welkom ) Heb ook van die krampjes in mijn onderbuik, voelt eigelijk alsof het net aan de zijkant van mijn vagina is. Zou dat bandenpijn zijn? (Voelt namelijk anders dan de menstruatieachtige krampjes die ik in het begin had)
Nou ik ga me proberen niet druk te maken! Beebje moet gewoon in mijn buikje blijven hoor Ik ben ook een stukje minder misselijk in de ochtend is het nog best erg .. en kan ook tegen heel veeel guren niet Maar je bent bij de 12 weken en dan word het minder he
@wannaBmum, Meis. ik ben sinds week 8 ook niet meer misselijk. Werd er heel onzeker door. Volgens de echo van 10 weken was onze uk toch in orde. De steekjes heb ik ook. Ik heb het de ene keer bij mijn liezen daar en dan boven mijn buik en nu mijn baarmoeder. Als ik hoest, nies of een rare beweging maak. Net als vanmorgen toen ik van de grond probeerde op te staan . Toen kreeg ik ook steekjes onderin mijn buik. Pffffffffffffffff Hier net gelezen dat dat je banden zijn. Dus meis. Je bent niet de enige hoor. Gelukkig ik dacht namenlijk dat ik het ook was
ik wil morgen bellen naar een echo bureau want ik krijg pas met 20 weken weer een echo! Maar ik wil hem graag met 12 weken laten doen, hoop zooo dat er nog plek is,,, voel ik me toch weer ff wat zekerder haha
Ik ken het gevoel meis. Ik heb hem ook pas weer met 20 weken. Mits de vk niet zelf toch nog een echo wilt maken. Waar ik stiekem op hoop