April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik ben ook veel minder misselijk hoor! Ook ongeveer vanaf 8 weken. Ben soms met vlagen nog wat misselijk maar echt erg weinig.

Heb wel steeds dat als ik iets heb gegeten, ik daarna een paar uur kei vol zit alsof ik de hele dag al heb zitten eten. Heb het al na 2-3 boterhammen tussen de middag. Herkent iemand dit?

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik doe ook mee aan mvm. Sinds week 7 ongeveer.

Survivor. morgen succes en plezier bij de echo.

2. ik heb met 15 weken een afspraak met de gyn, ik hoop dat ik dan een extra echo krijg natuurlijk!

leeuw, ik heb ook een keer een druppel bloed verloren. maak je maar geen zorgen, alles is zo doorbloed nu, dat gaat best snel!

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    oei, dat gevoel van 'wat duurt het lang tot de 20-weken-echo' had ik tot vandaag ook. gelukkig heeft de gyn (waar ik ivm wat hogere bloeddruk even langs moest) vanmorgen nog een echootje gedaan. leuk joh, ik zag armen en benen bewegen, het spartelde goed! heb ook weer nieuwe fotootjes mee. je ziet er echt al een kindje in nu, ipv. alleen een grijze vlek. :)
    vriend ook helemaal happy.

ik merk dat het mij wat rust heeft gebracht: had toch zoiets van 'het zal toch wel goed zijn'. en nu wéét ik dat het goed is, en heb ik ineens weer wat geduld.

vanmiddag weer een retail-therapy sessie gehad: leuk vest gescoord bij de Prénatal, en een shirtje en maillot (want mijn gewone maillots knellen al). en een Dirk-Draak knuffeltje voor de beeb. :)

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    wannaBmum: hier ook niet zoveel last misselijkheid. Heb uberhaupt nog niet hoeven spugen gelukkig.

survivor: succes morgen met jullie echo.

all: bij ons ziekenhuis zijn ze echt heel relaxed. Heb nu 2 echo's gehad en mag a.s. vrijdag weer komen :) en ze zei zelfs die van volgende week donderdag mag je ook wel laten staan hoor. Echt super toch. En wat is het voor moeite voor hun. Ik denk maar zo na 3 jaar eindelijk zwanger verdienen we het wel. Dus meiden als je echt onzeker of heel rot over voelt misschien gewoon bellen.

gr vruchtje

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Thanks Mimi! Heerlijk om ook even een gelijkgestemde te horen :)
    Had ook vanaf 8-9 weken nauwelijks nog misselijkheid. Af en toe een vlaag en zelfs de trek in chocola is sinds dit weekend terug. En ik heb afgelopen week ook een hele goeie echo gehad, prachtig gegroeid en mooi kloppend hartje, dus ik weet dat ik me niet zo druk moet maken.
    Maar het stelt me erg gerust om hetzelfde van jou en Leonie te horen. Bedankt!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @wannaBmum, Steld mij ook gerust hoor als ik het bij meer hoor. Ik heb trouwens ook weer trek terug in bepaalde dingen

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Vruchtje; ook bedankt. Fijn te horen dat weinig misselijkheid ook heel goed kan. ik geef je helemaal gelijk dat je de echo van volgende week gewoon laat staan! ik heb gelukkig ook eventjes om de twee weken een echo (zal wel te maken hebben met mijn huilbui bij de eerste afspraak bij de VK :) Ik was zooo gespannen doordat ik vorige keer bij de eerste echo bij ruim 11 weken slecht bericht kreeg, dat ik enorm labiel was, hahaha)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Leeuw, ik zou even de vk of gyn bellen. Je kan er altijd terecht voor vragen. Denk dat het iets verschillends kan betekenen. Je vagina is ook heel erg doorbloed waardoor er sneller een adertje kan knappen.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    wannabmum: meis alleen maar leuk dat je je beebje kan zien om de 2 wkn. Zo lang het kan lekker van genieten.

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Leeuw niet te veel zorgen maken meis, ik heb het ook gehad enkele weken gelede en weet hoe verschietachtig het is! Als ik jou was zou ik ook gewoon bellen voor een echo dan ben je tenminste gerust!

hier ook terug meer zin in alles, heb zelfs koffie geprobeerd en dan ging maar daarna zooo krampen :( durf ik dus niet meer

hier zegt iedereen dat ik er goed uitzag, bij mijn zoontje was ik ook enorm bleek, dus wie weet de dames die heel wit zijn, een mannetje ;) niet dat ik daar iets van geloof :)

voel me ondertss toch wat beter, was even gaan wandelen maar dat had me helemaal geen deugd gedaan, na wat gegeten te hebben is het dan toch gaan beteren. maar ik denk dat er een goede verkoudheid op komst is.

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey meiden...

wat ik me afvroeg er zijn hier nog geen meldingen van 2 lingen he....

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoi meiden, net de 1e echo gehad, alles ziet er goed uit, hartje klopt, de kleine beweegt al volop en ik ben trots en in de wolken, :)

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oh ja, en het is er 1, geen tweeling dus ;)

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    lynn nog geen tweelingen gemeld tot nu toe

15. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    mymiracle: gefeliciteerd met je goeie echo ! geniet ervan

16. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    gefeliciteerd met de goede echo !

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fijn weer een goede echo!

Bij mijn zoon ging mijn misselijkheid ook weg rond 9 weken. Nu heb ik er nog steeds last van....

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Super Mymiracle :D Lekker van genieten.
    Dames met grotere boobs en die er blij mee zijn gefeliciteerd haha. (ook lekker van genieten) ;)

19. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Aan Lidi: Heel veel sterkte vandaag meis.

20. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!
    Zo, had veel terug te lezen.. :D
    Ben s'avonds haast nooit online aangezien ik tegen 8 uur al naar boven ga..Twee kleine peuters is best vermoeied.. :) :)
    Fijn die goede berichten van de echo's.

Rach:Fijn he dat je ineens meer boobs krijgt!? ;)
    Heb zelf een A..Zit inmiddels ook op B... :thumup: ..Toen ik na de bevalling BV ging geven was het echt niet meer normaal..Het leken toen echt siliconen..Haha..Helemaal met de stuwing...Had een dikke vette C cup/Kleine D..

Iedereen die vandaag cotrole / echo's krijgen :Veel plezier en ik duim op goede berichten.. :D

O-ja hier ook geen tweeling!

Deel Deze Pagina