Ik voel me ook heel goed nu! Vanaf vorige week voelde ik me elke dag inneens een stuk beter, ook vrolijker enzo... Ik heb alleen vreselijk last van mn borsten. Echt heeeeeel erg zeer. Als ik eraan voel lijkt het wel alsof ze al helemaal vol met melk zitten Hmmm... nou ja, goed teken denk ik... Gisteren zei ook een vriendin tegen mij " ..en hoe voel je je nu écht, écht?"Ze vond me er zo belabberd uitzien haha... Maar ik voel me echt véél beter! Gewoon goed eigenlijk! Daarna vertelde ik maar dat ik zwanger ben... dat was dan de laatste Iedereen met een echo veel succes!
goedemorgen! over de misselijkheid: die verdwijnt hier ook steeds meer! ik heb er af en toe wel last van maar de dagen dat ik de hele dag boven een emmer hing zijn hoop ik voorbij Eefje, zoo dus ik kan nog wel wat meer groei verwachten? laat maar komen mymiracle, fijn dat je een goede echo had, staar de foto al in je album? leeuw, heb je nog meer bloedverlies gehad? of is het bij dat ene druppie gebleven? hoe gaat het vandaag met je? als ik net boven mijn schaambot voel, voel ik al echt een bobbeltje. het voelt zeg maar als een hele volle blaas. hebben jullie dat ook al? ik vind het echt super en ik moet de hele tijd voelen of mijn bobbel er nog zit hahaha nou ik ga lekker werken, tot vanmiddag!
En wanneer krijg jij de 1e echo? ik mag morgen! Spannend hoor! Voor iedereen die vandaag een afspraak heeft, Succes! Werkse allemaal of anders geniet van je vrije dag!
ik zit alweer op 1/4 van de zwangerschap klinkt best ver haha 10 weken is toch voor mij wel een soort van mijlpaal hoor ik heb weer nieuwe buikfoto natuurlijk gemaakt (niet veel veranderd)
Bij mij is er nog weinig te zien hoor.....maar ja jij bent natuurlijk wel een paar weken verder..... hahaha
Goeiemorgen meiden! Fijn dat veel van jullie zich inmiddels wat beter voelen Nog even en dan kan het echte genieten beginnen Mymiracle: fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik voel me juist nu lekker belabberd. Ik heb enorme last va eczeemaanvallen in mijn gezicht sinds de zwangerschap en ik word er echt gek van. Het brandt, jeukt en trekt, maar bovenal ziet het er niet uit om dat het ook opzwelt. Ik durf de deur bijna niet uit.....Vandaag moest ik werken maar ik heb me ziekgemeld en ik voel me daar vreselijk onder. Maar ik slaap slecht door de eczeem en ben dus doodmoe, hoop dus lekker wat bij te kunnen tanken vandaag.......Ik moet niet meer alleen aan mezelf denken, maar ook aan het kleine frummeltje in mijn buik...... Sorry, ik moest ff zeuren
[Ik voel me juist nu lekker belabberd. Ik heb enorme last va eczeemaanvallen in mijn gezicht sinds de zwangerschap en ik word er echt gek van. Het brandt, jeukt en trekt, maar bovenal ziet het er niet uit om dat het ook opzwelt. Ik durf de deur bijna niet uit.....Vandaag moest ik werken maar ik heb me ziekgemeld en ik voel me daar vreselijk onder. Maar ik slaap slecht door de eczeem en ben dus doodmoe, hoop dus lekker wat bij te kunnen tanken vandaag.......Ik moet niet meer alleen aan mezelf denken, maar ook aan het kleine frummeltje in mijn buik...... Sorry, ik moest ff zeuren [/quote] Vriendin van mij heeft dat ook, dat is niet fijn en zoals je zegt ziet het er ook niet fraai uit. Zijn ze op je werk al op de hoogte dat je zwanger bent? anders kan je toch gewoon zeggen dat je niet lekker voelt, dat snappen ze dan toch wel?
@Mop0201: op mijn werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben. Wel dat ik vreselijke eczeem heb nu en daar echt beroerd van ben. Dat snapten ze ook wel, maar toch......ik voel me altijd vreselijk als ik me ziek moet melden.
hoi, nee de foto staat nog niet in mijn album, moet hem vanavond eerst even scannen, komt eraan dus , iedereen bedankt voor de felicitaties, mijn misselijkheid wordt ook minder, de VK gaf aan dat dat normaal is vanaf 9 weken ongeveer en dat het nu wrsch zo blijft voorlopig kheb alleen wel een blaasontsteking, met frisse tegenzin aan de anti biotica
Ik heb er ook een hekel aan hoor als ik me ziek moet melden, dus ik weet hoe je je voelt. Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat! Hier op het werk weten ze het ook nog niet, maar ik heb gelukkig ook nergens last van! Jammer dat niet iedereen zich zo voelt! Succes!
@ Rach, ik heb nog geen bobbel eigenlijk. Alleen dikker onder de navel, dus een half dikkere buik zeg maar. VInd het soms wel eng dat mijn buik niet zo groeit. Maar ben vast niet de enige.
Dat denk ik ook wel. En de vorm is ook echt wel veranderd. Maar het is gewoon minder buik dan verwacht. Maar niet iedereen buikt hetzelfde uit.
Kan snel veranderen in een paar weken, dat heb ik regelmatig gezien! Mijn vriendin belt net dat ze bevallen is van een kindje! een dochtertje! heerlijk idee.......
Meiden met een goede echo super weer om te horen word ik blij van. Degene die vandaag echo hebben natuurlijk heel veel suc6. all: hier ook nog niet echt een buikje hoor, maar bij de 1 zie je het gewoon pas later dan bij de ander. Broeken zitten wel heel strak dus buik zal toch wel wat dikker zijn geworden Hier was de misselijkheid ook tijdje weg maar gisteravond, vanochtend en nu nog een beetje weer last van. Zo wisselend bij mij Fijne dag allemaal
Thanks. Ik had verder ook nergens last van, dus dit verpest het wel een beetje. Anderzijds mag ik misschien helemaal niet klagen. @Eefje28: pukkeltjes zijn ook erg vervelend. Bij mijn zoontje had ik dat ook. Nu minder, maar dat zal zijn omdat de eczeem gewoon heftiger is. Eén troost: ht kan zijn dat je er straks lekker vanaf bent hoor. Meestal roepen ze dat het met 12 wkn beter gaat. Bij mij was het toen vanaf ee week of 15, maar daarna ook helemaal niets meer gezien. @mymiracle; wat vervelend, een blaasontsteking. Heb je er veel last van? Hopelijk helpt de antibiotica snel. Al kan ik me je tegenzin daarin wel voorstellen, maar je moet toch wat.... @vruchtje: vervelend dat je er vanmorgen toch weer last van hebt. Lastig als het zo wisselend is.... En qua buik: ik begin ook al wel echt een buikje te krijgen, wel grappig dat dat nu zo snel gaat...... Hebben jullie het ook meer koud als normaal? Het is natuurlijk ook wel koud geweest Maar ik heb het al een tijdje....
hoi meiden, was ik ook weer even. Bij mij zakt de misselijkheid ook af. heb zo nu en dan wel dat ik onpasselijk wordt van een bepaald geurtje :sick: maar heb nog niet weer overgegeven. Nu wordt ik steeds wat vermoeider. voor de meiden met een goede echo, toppie en voor de meiden die nog moeten heel veel succes! over een buikje, ik groei ook wel aardig. Nu denk ik dat dat komt omdat de VK zei dat de baby erg dicht tegen mijn buikwand aanligt. Ik voel ook echt een bobbeltje boven mijn schaambeen. nou lieverds voor nu een dikke knuffel, en ik drop wel weer eens langs. ps, heb 1 oktober weer een echo! ps2, heb op de kinderkamer muur een creatie gemaakt van een troetelbeertje. FF zien of ik hem kan uploaden
Vruchtje, bij mij is het ook erg wisselend. Ene keer heb ik het de ochtend het meest, andere keer (gisteravond) voor het avondeten... Ene dag meer, andere dag minder. Geen pijl op te trekken. Hier ben ik al vrij dik van mezelf, dus ik zie echt nog niet dat mijn buik gegroeid is. Ik zal van de week de eerste foto eens maken. Ik ben trouwens ook nog helemaal niets aangekomen sinds het begin. Zijn er mensen die wel aangekomen zijn? Ik heb me trouwens ook maar ziekgemeld, want ik het heb helemaal gehad. Ik kan niet fatsoenlijk eten, ben zo misselijk steeds, supermoe, hormonaal en nog verkouden ook! Gelukkig weten ze op het werk dat ik zwanger ben. En zij zullen ook hopen dat het rond 12 wk beter wordt. Of eerder....