Hebben jullie het ook meer koud als normaal? Het is natuurlijk ook wel koud geweest Maar ik heb het al een tijdje....[/quote] Ja ik heb het ook kouder dan anders..ook al eventjes, en normaal ben ik juist degene die het niet snel koud heeft, het verbaasde mijn man in ieder geval heel erg haha.....
nou meiden mijn zelf getekende creatie staat in mijn album. ik maak er nog meer op de muur, en ga ze ook nog inkleuren met verf.
LEUK ik heb ook een tekening gemaakt op de muur van woezel en pip en verf gebruikt van de action (lekker goedkoop en ziet er super uit!)
Hey hey dames, Ik doe ook weer mee hoor met MvM! En heb nog geen grotere bh's, maar tis al wel zeer gegroeid...pas er nog 1 uit mijn vorige zwangerschap! En nee idd geen tweelingen hier, hoeveel moeten er eigenlijk nog een eerste echo? Ik heb em over 2,5 week pas, ben dan 11 weken en 1 dag als het goed is!
Ik heb de vorige 2x ook meegedaan met MvM. Kreeg hele lieve briefjes toen ik er ivm mk en bbz mee moest stoppen. Vind het echt super dat ik anderen kan helpen zwanger te worden. Ik had me ook nu meteen bij 5 wk opgeven. Helaas ivm ziekte van informatrice en roosters pas bij 7,5 week echt begonnen.
Ik heb van mijzelf best sterkte buikspieren, maar ik verbaas me er ook over hoe sne mijn buikje is gegroeid. je ziet het echt duidelijk als ik een normale trui aan heb. Ik denk dat het komt door de icsi poging. mijn buik zat toen zo vol met eitjes dat hij al was opgerekt. Jewel, heb jij de eerste echo nog niet gehad? wat een oefening in geduld! mop0201, gefeliciteerd met je vriendin! gaat het goed met haar? hoe heet haar dochtertje? vruchtje24, hier wisseld de misselijkheid ook wel hoor, alleen over het algemeen word het wel iets minder. voel je al wel wat in je onderbuik of dat ook niet? miniUs, ja kouder dan normaal, al kan ik het soms opeens ook heel heet krijgen (vlak voor ik moet overgeven breekt het zweet me uit). maar in bed lig ik echt te rillen. Jantsjuh, voelt jou 'bobbel' (haha weet ook niet hoe ik het anders moet noemen ) anders? is het gevoelig, of juist niet? leuke creatie! ik ben er nog helemaal niet uit wat ik wil doen. zit er wel aan te denken om zelf de lampen te gaan maken, maar hoe en wat, dat weet ik nog niet. wwjc19, ben benieuwd naar je eerste buikfoto! Imd, voel jij ook al die bobbel? of is je buik alleen opgzwollen? hoe gaat het trouwens met werken, kan je je al iets meer concentreren? Amom22, waar ben je!? alles goed?
Ik moet ook nog de eerste echo krijgen. Ik heb 'm woensdag 24 sept,dan ben ik bijna 10 wkn. Ik mocht zelf een voorkeur opgeven en dan zo rond de 10-11 wkn. Ik ben echt zo benieuwd! Maar dat herkent iedereen vast wel..... Jansjuh, wat leuk, die troetelbeer! Leuk hoor, als je zo creatief bent. Woezel en Pip is ook erg leuk Imd, laat maar zien......
Hoi meiden, Sorry dat ik al een poos niet ben geweest maar het zit me nog niet erg mee... Ik ben er net weer van de ha. Het ging helemaal niet goed met me de afgelopen dagen. Afgelopen zondag heb ik veel gal gespuugd met bloed dus dat was wel ff schrikken En gisteren zag ik allemaal zwarte vlekken en kreeg ik een tintelend gevoel in mijn linkerarm en later in mijn gezicht. Ik vond het best beangstigend. Hij heeft mijn bloedruk gemeten en die was verhoogd. Nu afwachten wat mijn bloeddruk weer is bij de gyn op 01-10. Verder kon ie er nu niets aan doen... Rach ik heb ook dat bobbeltje... raar idee he?
thx meiden. Imd; bedankt voor de tip van de action, zal ik meteen even heen morgen Rach; als ik op het bobbeltje druk, voelt het aan als een blauw plek. en soms zit de bobbel ineens aan de linkerkant. heel apart. AAARG ben druk aan het bieden steeds op marktplaats op een mooie kinderwagen. er is steeds 1 die mij overbied.
dit bedje heb ik gekocht haal ik donderdag op, past mooi bij het thema. en ik ben niet zo rijk helaas we wonen ook nog maar net sinds maart dit jaar samen..
Jantsjuh, wij zijn hier ook niet rijk. Ik heb gelukkig de wieg waar mijn man ingelegen heeft, de box en wandelwagen van mijn broer en schoonzus. Een badje + toebehoren van mijn buur-buur-buurvrouw en hemeltje en laken, etc van Winnie de Pooh ook 2de hands op mp gekocht. En volgens mij krijg ik nog maxi-cosi van vriendin van ons. Ow en ik gebruik een bureautje van mijzelf als commode. (Ik ben nl nogal klein 1.55 en de meesten zijn dan te hoog.) Dus wij hebben voor heel weinig geld al babykamer.
wauw super meid! nou jah waarom ook niet toch? ik scharrel steeds op MP, en heb van mijn collega een maxicosi gekocht voor 15 euro. en ik heb nog een ladenkastje van mijzelf waar ik de kleertjes in doe. en de ikea vind ik ook niet duur. heb op internet een badje gezien voor 7 euro. ach zolang poppie maar lekker warm en knus kan slapen, eten en spelen, vind ik het allemaal goed
Mooi zeg die tekening op de muur wou dat ik kon tekenen @IMD ben ook benieuwd naar die van jou. Over spulletjes het is allemaal wel leuk natuurlijk als je dure spullen kan kopen enzo.. Van mij hoeft het alleen niet. Waar het uiteindelijk om draait is natuurlijk dat je kindje(s) veel liefde en een stabiel leventje(s) krijgt(en).
ik heb als voordeel dat ik drie jaar gewerkt hebt op een kinderdagverblijf, dan gaat het tekenen vanzelf oo en een tip! als je een beamer hebt, kun je de tekening vergroten op de muur, en dan gewoon de lijnen overtrekken! mijn vriend is ook echt niet 1 van complimenten geven. ik was zondag bezig te tekenen. en hij; hmmm ik kan romke (vriend van ons) ook vragen om de beamer te lenen? nou jah zeg! nou nee hoor, ik vind hem nu mooi zoals hij is
ik heb gewoon een lamp gebruikt maar die gaf zulke vage lijnen dat ik het gewoon met de hand heb gedaan hier zijn de foto's http://www.martin-isabel.nl/mei-2008/woezelpip1.jpg (de zee moet hier nog gedaan worden, heb ik met magneetverf gedaan kan hij zelf visjes erop plakken enzo) hiermoest ie nog ingekleurd worden http://www.martin-isabel.nl/mei-2008/woezelpip3.jpg deze tekening heb ik vanaf getekend http://www.lesenfants.nl/store/images/kus/WP903-1.gif