Zooo jullie hebben weer flink gekletst @ Mop, gefeliciteerd met je vriendin. @ Didi & Survivor, heel veel sterkte Betreft de boops: au, au, au. Ik heb er inmiddels al 2 cupmaten bij gekregen. Ze zijn echt flink zit nu op E/F Wilde gister nieuwe bh kopen gingen ze bij de prenetal maar tot E. Ja dat ging niet passen helaas. Ze zijn ook voort echt lelijk, blauw geaderd en als ik het wat koud heb helemaal paars. Iedere ochtend ben ik mijn bobbel aan het zoeken bij mijn schaambeen, maar nog helemaal niks. Zal bij mij wel dieper liggen ofzo. Ben iig blij als het dinsdag is dan heb ik de nekplooimeting.
Mupkuh, als je gewone stevige bh's zoekt, bij hunkemoller hebben ze voor iets van 16 euro een simpele witte of zwarte. En E willen ze ook nog wel leuke bh's hebben. (met een leuk printje/werkje/kant/etc) Je kunt ook proberen als je bv 75F hebt om dan een 80E te nemen. Die willen dan ook nog wel eens passen.
Ik heb van de hunk ook al 2 voeding/meegroei beha's. Daar hebben ze idd wel grotere maten. Maar vind dit model vrij slap. Maar zal er toch aan moeten denk ik @ all, ik ga zo maar even de gyn bellen denk ik. Heb vocht verloren het is bruinig. Maar misschien is het wel gewoon urine ofzo.
Tja, dan zal het idd wel moeten. Jammer dat die vrij slap zijn... Ik heb ook bruine afscheiding, is dat normaal? Al meer dan een week geloof ik.
@ Imd, ohhh dan heb ik nog even @ wwjc, dat is niet altijd normaal. Als je echt bruinig verliest zou ik toch even bellen. Ik moet vanmiddag om half 2 in het ziekenhuis zijn. Ze gaan toch even kijken. Al denk ik zelf dat het urine is.
Hoi Allemaal, @ Didi en survivor wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte! Ik heb gisteren mijn 1ste echo gehad. Alles zag er goed uit en het hartje klopte! Wat een opluchting! 's Middags moest ik ook meteen naar de verloskundige voor de eerste afspraak. Na lang zoeken (5 min.) had ze het hartje gevonden! Vond het al super om het te zien maar om het te horen blijft natuurlijk heel speciaal! Ik heb 2 oktober mijn 2de echo en nekplooi-meting. Ik ga het straks aan mijn baas vertellen.... ik heb wel het vertrouwen dat het goed komt! @ Mimi.... ik heb dus 2 oktober mijn 2 de echo. Ik denk nu trouwens dat het een jongen word... Groetjes,...
Leuk Shopaholic ! Blijft leuk, hartje horen. Zeker nu we nog niets voelen. Mupkuh, ik moet vrijdag weer naar gyn. Zal het eens aan haar voorleggen.
Bruinverlies, hoeft niets te zijn, maar zou het wel altijd melden...Succes dames... Shaopaholic: heerlijk he hartje zien en horen! Ja in principe gaat je baarmoeder pas na 12 weken boven je schaambeen uitsteken.
@survivor82, Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. dikke knuffel van mij Hier beginnen de steekjes te irriteren. Nu ook dat ik zoveel mk's hoor maakt me dat juist onzeker. pfffff
Kan ik me voorstellen Mimi. Ondanks dat ik me wel wat zekerder voel dan voor de vorige echo heb ik nu ook wel mijn momenten dat ik onzeker ben. Zeker na al die slechte berichten.. (En ik ben nog geen 10 wk....)
Ja heel vervelend. Juist omdat het steeds later in de zwnagerschappen is hier. Maakt me dat wel bang hoor. Je vraagt je dan toch af wanneer je safe bent. Ik begin zelfs te geloven dat we dat nooit zijn. Ik ben pas gelukkig als al deze maanden om zijn en we ons kleintje in ons armen mogen houden
Dat vind mijn moeder ook. Die is zo ontzettend bang. Al denk ik dat er wel een last van haar af zal vallen bij de 12 wk. Maar ik snap het ook wel. Zij heeft zelf 4 mk's en 1 doodgeboren kindje gehad. We hopen maar dat de komende 6-7 mnd snel voorbij zijn en dat we idd onze kleine frutseltjes in onze armen mogen houden....
ik hoop voor jullie mee dames en het is natuurlijk niet zo omdat het nu bij ons mis is dat het jullie ook overkomt het is slechts 10 % van de zwangerschappen die eindigen in een miskraam en de rest worden allemaal mooie beebjes! Ik heb het wel moeilijk moet steeds huilen maar hoop snel weer zwanger te zijn hierna
Hey Survivor. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar ik heb zelf een bbz gehad, waar de kans erg klein op is. En ik heb ervaren dat percentages niet zoveel zeggen als het je overkomt. Maar we moeten er natuurlijk wel vanuitgaan dat het goed is, anders maak je jezelf helemaal gek. En dat gestress is ook niet goed voor de baby. Dat je moet huilen is niet vreemd. Je hebt je er op ingesteld zwanger te zijn en ineens is dat weg. Bovendien zal er vast nog wel iets van hormoon in je zitten. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven en ook snel weer zwanger wordt. Dikke knuffel, Wendy
ik hoop ook voor jullie dat je het een plekje kan geven.neem alle tijd en rust om het te verwerken en hoop dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan. toch ben ik ook beetje bangig dat ik vanavond een slechte echo krijg, maar het is sowieso allemaal erg onwerkelijk...Heb de bevestiging ook nog nodig, buiten dat 2e streepje op de test. het blijft de hele zwangerschap wel een beetje.Niet zo erg als het begin, maar als je weet dat je een kleintje verwacht, zou je een luikje in je buik willen hebben om elk moment te kijken of alles nog goed gaat daar. maar probeer wel positief te blijven, hoor...het is niet zo dat ik heel stresserig ben..het speelt gewoon in mn achterhoofd...Misschien wordt het minder na de echo vanavond..Het wordt toch allemaal wat "echter" als je je beebje in je buik hebt kunnen bewonderen.
@ mimi, ik begrijp je helemaal meid. Hier hetzelfde probleem. Ben blij dat ik zo even naar de gyn mag.
@Survivor, Ik begrijp volkomen dat je moet huilen meis. Ik heb dat ook alleen maargehad heel begrijplijk. NEt als Wendy zeggen bij mij percentages ook niks hoor. De kans is heel klein dat dat jeen mk krijgt zeggen ze. Dus 1 op de ....... Ik heb het ook 3 keer achter elkaar gehad. Het zegt allemaal niks. Ik hoop dat je het wel een plekje kan geven. Ik wens jou ook alle geluk van de wereld toe en een mooikindje voor jullie