April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ja, niet dagelijks, wel af en toe.

Mupkuh, jouw ei was 3 dagen na dat van mij, voorzover ik kan zien in je kaartje. Ik gok op jouw aprilbaby.

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey meiden hoe gaat het hier?
    Met mij gaat goed! ben alleeen heeel erg moe! en last van me borsten!

IK ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en mijn buik is echt gegroeid! hoe kan dit? en hebben jullie dit ook al?

xx

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mollyv nou dan ben ik erg benieuwd of dat mijn gyn wonderen gaat evrrichten en mij een hartje laat zien...

oja dames dit deze tip heb ik weer van iemand anders...als je duizelig ben of niet helmaal lekker kan het zijn dat je ijzer te kort kan hebben...ik hou niet van spinazie dus ga ik rosvice halen waar extra ijzer in zit!

ik kom net van de stad...we hadden eigenlijk plannen om alleen te gaan voor uitverkoop...dus misschien alvast een positiebroek voor weinig maar hellaas de gene die mee was willen wij het nog niet vertellen...wel heb ik olie gekocht voor mijn buik...dus ik ga het proberen...en over 8 maanden vertel ik of ik denk dat het me geholpen heeft

ik las iets over moeders voor moeders...klink heel hard misschien en begrijp me niet verkeerd wij doen niet mee...dit heb wij besloten omdat punt 1 heel de buurt het hier kan zien..en aangezien ik geen idee heb wat voor zwanger schap me staat te wachten ivm afwijking heb ik de behoefte niet...sorry voor de gene die daar anders over denken....

en hoe is ie hier? ik ben zeer vaak misselijk en sta bijna te kokken, het zit zo in mijn keel...ik kan ook bijna niet eten...heb alleen maar noedels en smoethie op...

4. bedankt lynn voor de tip, ik zal eens proberen wat meer ijzer binnen te krijgen ;)

wanneer vertellen jullie het tegen bijv. jullie ouders?

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb het al wel tegen mijn moeder verteld en die heb ik een kaart gegeven van YES ZWANGER..die ligt nu ergens onder in een la want mijn broer mag het nog niet weten....maar heb er nog niet bij na gedacht over mijn vader en zijn ouders....dus als je een idee hebt... ;)

6. nee, niet echt een idee. ik wil het aan de ene kant zo snel mogelijk vertellen, aan de andere kant is het ook fijn om dit even alleen samen met mijn man te weten.

je bedoeld of ik een origineel idee heb?

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mupkuh ik denk ook eerder april.
    als ik je kaartje bekijk dan heb je 1 dag later eisprong gehad en ik ben 3 april uitgerekend.
    Volgens de computer van de vk ben ik 31 maart uitgerekend, maar dat klopt niet, had geen cyclus van 28 dagen.

Rach je zou het wel van de daken willen schreeuwen hè ;)
    Ik heb geen ouders, maar mijn schoonouders en de rest van de familie vertellen we het na een goede echo, al moet ik de woorden "ik ben zwanger" wel steeds inslikken ;)

8. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    moeilijk he om het nog niet te vertellen

wij gaan het vertellen via ons zoontje
    die doen we dan een tshirt dan aan
    met erop

ik wordt een grote broer

en dan kijken hoelang het duurt he

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mupkuh vanaf hier feliciteer ik jou ook. Zou wel leuk zijn als je een april mama zou worden hoor ;)

10. veroon, dat is inderdaad heel leuk.
    goed op hun gezichten letten als ze toevallig even naar de tekst op het shirt kijken :)

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    sorry, héél flauw van me, maar doe dan wel ik worD een groete broer (dus met een d, en niet met dt). staat zo knullig anders. :oops:

iemand vroeg naar duizeligheid: nou, dat heb ik al een dikke week! lastig, want moet er niet aan denken dat ik het in de auto krijg, en ik durf nu niet paard te rijden. paard vindt dat niet heel erg, geloof ik, maar toch, jammer is het wel.

verder gaan wij het pas na de echo vertellen aan de familie; we willen ze niet wéér teleurstellen, mocht het onverhoopt weer mis zijn... vind het wel moeilijk, zeker omdat mijn buik ook echt al uit aan het zetten is! :confused:

ben verder, net als jullie allemaal geloof ik, moeeeee. komt de hele dag niks uit mijn handen. en ben gister om 9 uur al op de bank in slaap gevallen!
    denk dat ik er vanaaf ook maar vroeg in duik. kan gelukkig weer redelijk slapen, (.)(.) doen iets minder zeer, dus kan weer liggen, haha!

12. ja ik vroeg wie er duizelig was. ik heb het vooral bij het opstaan, zoals je dat normaal hebt als je een beetje suikertekort hebt zeg maar.

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah blijkbaar kan dat een ijzer tekort zijn...daarword je flauw van

14. is dus een idee om extra tabletten te slikken?
    of mag dat nooit op eigen initiatief? \
    je hebt wel van die zwangerschaps-vitaminepilletjes.

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik slik gravitamon, zit van alles in.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    die slik ik ook...ik vond ze wel duur iets van 17 euro maar dan zaten er wel 100 in...hoellang moet je die slikken?

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik slik etos zwanger zijn, ga lekker naar scheveningen :D even eten en lekker op het strand lopen :D :D

doegg xx

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Gaaaap, heb net lekker 2 uur op bed liggen slapen. Ik dacht alleen dat je daar van opknapte, maar ben nog even moe als daarvoor.

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

tip voor zwangerschapspilletjes:

kruidvat eigen winkel merk! zit foliumzuur in maar ook alle andere vitamines en mineralen die je nodig hebt als je zwanger bent voor iets van 3.49 voor een potje van 100 dacht ik. Ik laat ze altijd uit NL overkomen :D

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik zou graag een april mama worden hoor :D Mijn mannetje is ook 1 april jarig.

Ga morgen denk even een banner maken dan. Voor april :D

Deel Deze Pagina