April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ sylvie

Ik voel ook fladdertjes, voelde het vorige keer met zestien weken en toen twijfelde ik, wist niet hoe het moest voelen, maar tsja...het is precies hetzelfde als toen...dus kan wel...lijkt mij!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha, idd. Zou de mijne ook wel met nesteldrang willen zien !

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland

Hahaha ik dacht er ook net aan aan dat ding wat toevallig :D haha

4. amom, worteltjes vind ik ook wel lekker nu.
    Groente heel fijn snijden, of door aardappelpurree roeren kan ook.
    Ohja, toen ik heel misselijk was, vond ik vooral stampotten lekker (andijviestampot bijv).
    Zo'n smoothie is heerlijk, maar valt wel zuur en zwaar op de maag. Ik heb net een jus d'orange op en ik voel het al branden!
    of een lekkere maaltijdsalade met kaas, noten en een lekkere dressing =P~

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Rach, nog even klein onderzoekje van mij... Je hebt 2 verschillende dingen. Je hebt nl daadwerkelijk een doppler die werkt met geluidsgolven (van Bellytalk bv), maar ook een Angelsound en die werken alleen met microfoon zodat het het geluid versterkt. Conlusie is dan dus zijn dat je een doptone idd beter niet of niet te vaak kunt gebruiken en de Angelsound (of wat met microfoon werkt) wel veilig kunt gebruiken. Misschien een tip.

Zie dat je net voor me bericht hebt geplaatst. :)
    Ik had geprobeerd lekker sla aan te maken om een gezonde, lekkere hap te hebben.... ik werd me toch misselijk ! :(
    Ik durf nu dus ook geen sla meer te eten. Stamppot ben ik bang dat ik dan nog minder eet. Vooral de aardappelpuree vult zo. (Alhoewel het ontzettend lekker is !) Ik eet 's avonds eigenlijk alleen maar mijn groenten op en een hap of 3 vlees en dat is het wel. :oops:

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

bah salade, noten ieuuuww maar idd stampotten willen nog wel, als het maar niet groen is... maar boerenkool en andijvie verkopen ze hier niet dus dat scheelt :p
    mijn zoontje heeft net de enter van het toetsenbord gesloopt en krijg em er niet meer op :(

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik ben de laatste tijd heel erg van de hollandse pot, heerlijk, stamppot, aardappels, groente, vlees hoeft voor mij niet.

Amom, zit er verschil in een gewone stethoscoop en een foetale stethoscoop?

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hmm klinkt best lekker vooral stamppot andijvie zo lekker zelfs als ik zo erg misselijk ben gaat dat erin hmm.
    Wij eten vanaaf witlof met ham en kaas ;) niet misselijk worden he dames ;) haha

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lekker Priscilla ! Ik eet spruitjes. Mijn hubbie is vanaaf niet thuis en hij vind ze niet zo lekker. :)
    En zo te horen moet ik toch stamppot maar eens gaan proberen. ;)

10. Koken is gewoon niet mijn hobby dus dat maakt nu niet uit. Maar ik vind het nu niet vies of zo hoor. Ik ga echt over mijn nek van de lucht van de kattenbak, ben ik effe blij dat ik dat nu niet mag.

Wij zijn gisteravond weer begonnen met stijldansen, maar jeetje zeg ik lijk wel een oud wijf hahahaha sta daar te hijgen als een paard (nou heb ik ook geen conditie, maar dit is echt erg!)

11. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik krijg honger van jullie berichtjes :D
    Nu heb ik zin in stampot, maar ben bang dat dat niet op het menu staat (schoonmama kookt voor ons mee, dus is het een surprise....)

12. wij eten vanavond restjes, dus wat de koelkast voor ons in petto heeft!
    wat we hebben: paprika's, coutgette, rucola.. ik denk dus een rucola stampot met roerbakgroenten ofzo.

lekker wwjc19! ik denk dat ik spruitjes nu ook wel lekker zou vinden :D

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ow leuk styldansen heb het vroeger ook gedaan :D echt leuk is dat. met dansen krijg je wel weer conditie ;)

14. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Hoi dames,

ik ben hier een paar dagen niet geweest, druk druk druk en jarig geweest, dus ja taart eten enzo :) Ik heb niet alles terug gelezen, alleen de laatste twee pagina's. Ik zie dat we een tweeling mama hebben? Ik vroeg me al af waar de tweelingen voor april bleven! Eerlijk gezegd lijkt het me wel ff schrikken, ik zou blij zijn als het er 'maar' één is, al lijkt een tweeling mij ook heel speciaal!

De laatste dagen ging het heel goed, ik voelde me niet meer misselijk enzo, wel nog veel moe. Vandaag helaas weer overgegeven :( dat ben ik wel beu hoor. Daarna ben ik dus ook weer een hele dag moe...

Hebben jullie het ook alsmaar zo ontzettend koud, of ligt dat aan mij. Ik ben normaal wel al een koukleum, maar nu is het helemaal erg! Loop rond in een winterjas en trek nog een dik vest over mn kleren aan, zit s avonds met een deken over me op de bank en ga met sokken aan naar bed :rolleyes:

En over eten... s ochtends is het moelijk. Gele vla werkt het beste. Maar s avonds eet ik wel wat minder, maar is het niet zo'n probleem. Ik eet elke dag wel groenten (dat probeer ik iig) en fruit lukt ook goed (2x op een dag minstens 1 stuk fruit). Ik heb trouwens horen zeggen dat als je een ding veel eet, dat je kindje dat later dan ook graag eet... Zou dat waar zijn? Hebben daar mensen ervaring mee? (ik heb één 'ervaringsdeskundige' hierover gehoord) Want dan moet ik wel ff uit kijken met mn zoete snoep tick :p

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier nog een ex-stijldanster. :)
    Wil nog steeds verder, maar hubbie wil niet. En zonder partner is erg lastig. Alhoewel afgelopen half jaar ik samen met een collega van een andere collega les heb gehad. Maar waren echt beginselen, collega had nl nog nooit gedanst en ik zat bij topklasse. :)

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hahha nog gefeliciteerd :D en een snoeperd krijg je dan ;) Zo maar heb het hier ook koud hoor zit zelfs met de kachel aan terwijl ik het normaal pas echt koud heb als het vriest hahaha bizar..

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Tjonge wat een stijldansers hier :D

Wij eten vanaaf lekker aardappelen,biefstuk (voor manlief) met sperzieboontjes opgebakken met spekkies,uitje,knoflook en pijnboompitten, hmmm heb er nu al trek in.

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pientje, mag ik vragen hoe jij dat hartje bij je onderschrift krijgt? (Wil ik ook. ;) )

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    gekopieerd van een ander en in profiel geplakt.

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo, volgens mij is het gelukt... Dank dank... :)

Deel Deze Pagina