April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nou ik heb even online geshoppelt (had geen zin om naar de winkel te moeten) EN het was uitverkoop in positiekleding bij de wehkamp (wel veel zomerse spullen) MAAR die had ik net nodig omdat we volgende week naar Egypte gaan (de 25e) en ik niets heb waar ik (nouja mijn buik) in pas :)

Even een mini modeshow:

Een zwart met wit hempje met glitters (laten wel snel los maar goed voor 5 eurie mag je niet zeuren haha)
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1531.jpg

lekker luchtig grijs shirtje (heel dun dus lekker!) ik geloof 10 euro
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1530.jpg

mijn witte rokkie, ik had namelijk maar 1 korte broek van vorige jaar liggen (van dean) 10 euro
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1529.jpg
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1528.jpg

Hetzelfde paarse topje (als de zwart en witte alleen ander kleurtje) ook 5 eurie
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1527.jpg

Shirtje van esprit normaal 40 euro en nu 10 euro
    http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1526.jpg

EN EINDELIJK een normaal zittende bikini (die gewoon OVER je buik gaat ipv eronder hangt) zelfs positiebadkleding hangt eronder is erg irri vond ik maar deze dus gevonden normaal 25 euro nu maar 15 euro

http://0907mamaforum.nl/mkportal/module ... a_1525.jpg

Heb ook nog een nieuwe zwembroek voor Martin dezelfde als die hij heeft alleen een maatje groter (hij geeft de droger de schuld ik het eten van ships :) ) die was 25 euro

En een leuke paarse grote buikband voor 10 euro gewoon voor de lol erbij..

Wa bij elkaar voor alles 100 euro kwijt en toch weer een hele vakantie leuke kleren (die shirtjes gaan daarna ook met een vestje ofzo erover...)

ja ik vind altijd leuk hoor koopjes het hoeft niet maar vind het gewoon superleuk en positiekleding draag je in principe niet zo heel veel..

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik voelde PRECIES hetzelfde BUITEN mijn zwangerschap dus denk nu maar dat het toch darmen zijn.. (hoe kan je anders hetzelfde voelen buiten je zwangerschap :) )

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hele leuke dingen IMD :D Ben ook altijd koopjesgek vind het ook leuk om naar te zoeken :D

En lekker naar Egypte heerlijk lekker van genieten..

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Doe ik ook, al was het maar omdat ik momenteel echt nergens zin in heb.....

5. Amom22

Amom22 Niet meer actief

een foetale stethoscoop heeft inplaats van zo'n schijfje een klein toetertje eraan. Dus dan kun je het eerder horen.

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    ABSOLUTELY!

7. he bah vervelend dat je weer moest overgeven. heb je de zetpillen nog? ik heb ze nog maar gebruik ze niet meer.

Ik geloof het best wel, dat wat jenu veel eet je kindje ook lekker vind (klinkt logisch :) ) ik vind koffie nog steeds lekker, maar probeer niet meer dan 1 bakje per dag te doen, en chocola dan.

Imd, hahaha wat leuk dat je vanalles voelt in je buik, maar.. buiten je zwangerschap ook :)

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja maar als je het voelt op een plek waar je darmen nu niet zitten Dan kan je er wel vanuit gaan dat het baby is :p
    Bij mij voelen darmen anders aan dan baby en er komt geen vieze geur aan te pas :)

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    jullie kennen het nummer vast wel van marco borsato: slaap maar echt geweldig vind het nu heerlijk om er naar te luisteren ;)

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Ja, Priscilla, vind ik ook heerlijk ! Moet je eens kijken wat voor leuke filmpjes dat mensen op YouTube er van maken....

11. Ik heb 16 jaar geleden mijn zilver gehaald en manlief heeft tot 9 jaar geleden zelfs mee les gegeven. Dus wel groot verschil, maar gelukkig moet hij er ook weer even inkomen en ik ben ook wel snel van begrip :rolleyes: hahhaa

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Leuk joh! Bij mij is het idd ook al meer dan 10 jaar geleden dat ik voor het laatst gedanst heb hoor.
    En volgens mij hebben vrouwen er meestal meer aanleg voor dan mannen, dat scheelt ook wel. Haha, bovendien moeten mannen lijden eh.... leiden. ;)

13. Manlief is met een danslichaam geboren dus ik heb echt een inhaalslag te doen :oops:
    Onze openingsdans bij ons trouwen was een salsa, nou kan ik die wel maar mijn man is echt van elastiek volgens mij. hoop dat ons kindje dat van hem krijgt en de rest van mama natuurlijk hahahhaa

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha, ja de mannen die goed zijn lijken idd van elastiek. :)
    Mijn man houdt absoluut niet van dansen. :(
    Op onze trouwdag dan ook geen openingsdans ofzo helaas. :(
    Hoop dat mijn kindje dansen van mij meekrijgt. ;)
    Ow Imd, ben je al eens eerder in Egypte geweest? Ik zag dat ik nog wat foto's ervan in mijn album heb staan. :)
    Ow, hier zo vervelend, heb al een uur of wat last van hartkloppingen. :(

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik ruik altijd als een bloemtje maar nee hoor had verder geen gas ofzo maar voelde precies hetzelfde als toen ik zwanger was (was echt vreemd!) je darmen zitten nu ook gewoon erachter die voel ik heel goed nu doen ze gelukkig niet meer zo gek maar af en toe....pffff

16. Als ik eindelijk lekker in bed lig dan beginnen bij die hartkloppingen, heel fijn NOT!

17. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Even een korte uitleg op mijn verhaal van vanmiddag. Het is niet dat ik niks doe, ik doe juist veel (te veel haha), heb me nog geen 1 dag ziek gemeld...Alleen het avondeten lukt voor geen meter, en als dan schoonma zoiets zegt terwijl ik wel mijn best doe dan heb je me te pakken,
    wat een ***opmerking.
    Het gaat bij mij vooral om het zoeken naar een ritme wat ik echt even niet kan vinden.En knap van de mamas met een kleine in huis!

IMD als ik jou berichten soms lees komen ze op mij anders over dan dat je ze waarschijnlijk bedoelt. Je wilt graag wat duidelijk maken dan (goed bedoeld) en gebruikt dan hoofdletters, dit komt soms een beetje onvriendelijk over.... :D no hard feelings verder hoor!

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ben trouwens net lekker naar de kapper geweest en heb mezelf verwend met een nieuw geurtje.
    En een heerlijk broodje van de subway sandwich mmmmmm Ik heb nu maar alvast gegeten, had honger en denk dan heb ik in elk geval wat binnen voordat ik misselijk wordt...mmmm lust er nog wel 1 haha/

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @wwjc19: ja die heb ik ook gezien echt super mooi die filmpjes.

Ach ja dat is IMD haar schrijfwijze ze bedoelt er niets mee zoals ze zelf altijd zegt hahaha ;)

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @ jodie: en hoe heb je je haar geknipt/geverfd?

Deel Deze Pagina