April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Hmmm Subway!
    Lekker he..
    De man van een vriendin van me runt de Subway in Hoogeveen..
    Moeten we snel maar weer s heen een broodje halen...Yum :D
    Hoop dat je je snel weer beter voelt Jodie! ;)
    K ga eten ..Straks klussen bij mn schoonouders..

2. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Ik had altijd een bob-lijn, maar toen ik me misselijk begon te voelen wou ik graag een makkelijk kapsel. Nu wou ik toch weer de bob (3 weken later hahah hoezo zwanger) ben er superblij mee.

Had het toen al laten verven, maar om het op te frissen even een paar blonde lokken er door, voelde me weer even superhappy toen ik over straat liep, vind wat dat betreft uiterlijk belangrijk, niet perse het mooi zijn maar wel er verzorgd uit zien.
    Gister bij de schoonheidsspec. geweest, wenkbrauwen zijn weer mooi en een lekker schoon huidje hmmm.

Mijn buikje groeit goed, zal er snel eens een foto van maken!

3. Dat wordt dan iedere dag subway! :)

Verdedig jezelf nou niet, nergens voor nodig en ik snap het helemaal ik heb pas sinds gisteren weer mijn ritme in het huishouden!. Enne fijn voor die al mama's maar ik hoor van mijn 2 beste vriendinnen met 2 kids dat het soms echt slopend is en dat ze het zelf ook even niet meer weten!
    Dus nergens rozegeur en maneschijn!

En schoonmoeders moeten zich al helemaal nergens mee bemoeien hahahaha, ik kan zo slecht tegen mensen die zeggen; "hoort er allemaal bij""ja je zult het nog wel meemaken als het straks zover is" grrr pest hekel heb ik aan die mensen, ik ben namelijk niet die andere mensen!

Sorry moest het even kwijt, ok hier NO HARD FEELINGS.

4. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16

Ik ga mee hahaha!
    Ik neem meestal dezelde trouwens, een halve witte met chicken teriaki en south west saus (lekker pittig)

[​IMG][/img]

5. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Oke ik zal eens hard worden en niet zo in de verdediging schieten, starting now haha!

Ik denk ook maar zo ik ben mezelf en niet iemand anders iedereen beleeft/ervaart het anders.

Wat heb je een schattige hondjes Sophia! :D

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) wat jullie zeggen over schoonmoeders, klinkt mij bekend in de oren van mijn eigen moeder. Die had al tegen mijn schoonzus (met burn-out!) gezegd dat ze moest proberen om wel wat te blijven doen. :(
    En dat terwijl ze al 2 kids heeft waar ze voor moet zorgen... En dan zou ze ook nog meer moeten gaan doen? Ze moet juist rusten, en zoveel mogelijk even. Straks kan ze dan weer wat meer dingen gaan doen, als haar lichaam er aan toe is.

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

zucht rode bietjes, aardappeltjes en afbakbroodjes :( het huis moet leeg.... haha wat een maaltijd! K ga maar es koken

8. THANXXX :oops:

9. Ik denk dat je moeder bedoelt dat ze niet bij de pakken neer moet gaan zitten, want ik ken het maar al te goed en ik ben heel blij dat mijn moeder mij de bekende schop onder kont toen heeft gegeven.... maar eerlijk is eerlijk ik had toen natuurlijk geen kids....... :rolleyes:
    Maar wel erg vervelend voor je schoonzus, heb het zelf niet zo tot aan de grond gehad maar ik was er niet ver vanaf!

10. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @ zo klaar met werken, ik kan naar huis...
    Spinazie (heel goed voor de ijzer) aardappels en tartaartje (doorgebakken) here I come!
    Honger van al jullie verhalen!

11. doe je de aardappels en bietjes tussen het broodje dan? :)
    eetsmakelijk :)
    ik ga ook koken

12. Grr ik moet nog een halfuur en zit hier een zak gomballen burgemeester te maken :oops:

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sophia, nee helaas bedoelde ze echt dat ze meer moest gaan doen. En dat terwijl zij (schoonzus) aangaf dat ze gewoon misselijk, onpasselijk en letterlijk ziek was van moeheid. Ik heb toen ook even een hartig woordje met mijn moeder gesproken! Gelukkig hebben ze het ook uitgepraat.

Ik ga hier ook eens een kop soep opwarmen en de spruitjes schoonmaken. :)
    Tot vanavond !

14. @WWJC19!! Ik zit effe in je album te neuzen en zie een pakje van Disney, gaan wij over 3 weken naartoe om die 1 te scoren hahahaha

15. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    @ Amom&Rach hahha dat vroeg ik me ook al af, afbakbroodje aardappel en bietjes brrrrrr hahahha

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Iel dames ik moet nog eten hoor ;) bietjes in je broodje bah

17. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je moet het meer zien als uuh (hoe leg ik dat uit via cijfers) soort van klemtoom

zoals ik heb een hekel aan spruitjes MAAR de spekkies ertussen zijn JAMMIE (zoiets?)

dus niet gemeen bedoeld ofzo hoor helemaal niet (juist om een beetje meer emotie in een zin te leggen)

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

hmm nee niet in het broodje haha
    wil de koelkast leeg hebben voor het weekend en mannetje lust alles dus lekker makkelijk...hopelijk krijg ik ook een paar bietjes bietjes binnen.
    zo dat plaatje van de subway ziet er heeeeeeeerlijk uit!
    ik nam altijd de veggie delite met honingbroodje... stomme allergieen, heb ook zon zin in een junior whopper van de burger king....ehm tientallen!

19. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Ja zoiets dacht ik al, maar kan me voorstellen dat misschien een ander persoon het als aanvallend oid ziet snap je?

Maareee wat heb jij al een ongeloofelijke buik zeg, kom ik aan met mijn mini buikje whihihi!

20. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Ja dat broodje is ook wel lekker, hunny nog wat haha.
    Lekker met kaas en sla, tomaat, paprika, komkommer jammie jammie jammie!

Share This Page