trouwens heb sinds gisteren maagzuur. wil geen tabletjes nemen, mag geen melk en amandelen lust ik niet, iemand nog tips?
Zijn er trouwens dames die een zwangerschapscursus gaan volgen? Ik heb me aangemeld voor yoga kijken of het wat voor me is haha
okay ik zal er op proberen te letten maar is gewoonte geworden omdat ik zoveel online doe en hier geen leuke goede smiley's heb Ik ben best wel lomp en zeg soms dingen TE recht dooor zee daar kunnen mensen zoiezo al slecht tegen dus daar probeer ik al op te letten haha is soms lastig als ook nog eens je hormonen mee werken haha Ja ik heb net allemaal nieuwe spulletjes dus voor de vakantie gehaald, een nadeel van een vroege buik, positiekleding gaat vaak niet zo heel lang mee dus koop ik die lekker cheap hihi wel altijd erg leuk om te doen en dan aan te trekken. @Priscilla; ik heb met dean ook niets gevolg, gewoon een portie nuchterheid, kalm blijven en hard willen werken voor je kleine werkten bij mij prima MAAR ik kan me zo voorstellen dat als je bv snel in paniek raakt e.d. dat het dan wel een uitkomst is.... een vriendin van mij heeft een tweeling ter wereld gezet zonder een boek te hebben ingekeken of cursus te hebben gevolgd dus ik dacht aaahhh dat lukt mij dan ook wel..
melk werkt juist zuurverhogend werd mij bij mijn vorige zwangerschap verteld , anijsdrank hield wel wat maar gaviscon of regla-ph werken perfect ik kon echt niet zonder dat snachts, ik had altijd een emmer langs mijn bed staan en vaak hele happen in mijn mond als ik wakker werd (HEEEEEEEL VIES!) dan rustig blijven, uitspugen in het bakkie, water drinken en dan regla-ph en het wat dan weg...
ik heb wel een zwangerschapscursus gevolgd met mijn man vorige keer. Maar ik had er niks aan. Tijdesn de bevalling dacht ik alleen maar hup dat kind eruit en dat gepuf kon me gestolen worden
Melk kan gaan "slijmen" en daardoor averechts werken, maar sommigen hebben er juist baat bij, denk dat het persoonlijk is. Je kan een theelepeltje suiker proberen Amom...
Geeft niks IMD, fijn dat je er toch voor openstaat als iemand er wat van zegt, ligt ook aan de manier waarop het gezegd wordt denk ik. Ik hou van directheid en eerlijkheid Zo heb net 3 wassen opgevouwen, het kon vandaag lekker buitenhangen, ik hou van de na-zomer! Ik ben trouwens ineens gek op de musk parfum hmmmmm, die heb ik dus ook maar gekocht haha!
Hier ook geen pufklasje. Heb ik bij mijn zoon ook niet gedaan. Had er ook niets aan gehad, want ik had een weeenstorm en dan is er niet meer zoveel weg te puffen (geen pauzes tussen de weeen).....Vind het wel best zo, wellicht dat ik deze keer wel tijdens de bevalling "mag" puffen hahahahaha, maar ook graag weer lekker vlot bevallen!
Oh vind bietjes heerlijk! en met aardappels en afbakbroodjes klinkt ook goed! Hier zometeen kip codon blue, ravioli en sla van tomaat en spercieboontjes!
oh kip cordon blue! Dat is echt jaren geleden, of zo'n sateschnitzel...zou je die ook zelf kunnen maken? Gaan jullie thuis of in ziekenuis bevallen, tenminste wat wil je?
Haha, dan ga maar vast sparen... die pakjes waren duur ! Hier ben ik niet toegekomen aan de spruiten. Na de soep alweer zo misselijk dat ik alleen nog een bak fruit heb gegeten en rest van het warme eten gelaten voor wat het is. Ga dadelijk wel even compenseren met stukjes komkommer... is iig wat. Ik wil eigenlijk thuis bevallen, maar ben voorlopig onder controle bij gyn. oa vanwege hoge bloeddruk. Dus weet niet of ik verplicht naar zh moet. Morgen meteen maar even vragen. Ik hoop thuis!
Weer in ziekenhuis net als bij de eerste. Enorm goed bevallen hahahahaha. Wij wonen niet in NL en hier is het, hoe je bevalling ook is, 4 dagen ziekenhuis in een eigen kamer met een top team om je heen die je verzorgt en er enkel is als jij daar behoefte aan hebt! Mag ook eerder weg als je dat wilt, maar hoeft niet.
Hallo dames. Net lekker weer even geluisterd met de angelsound. Kon ik het gewoon even niet vinden. Ik dacht nee he is de uk gaan zwemmen mag ik gaan zoeken . Hahah had hem snel gevonden hoor. Scheelde misschien een cm van de normale plek waar ik onze uk vond. Hihihihi. Oja ik twijfel. Misschien word het thuisbevallen. Ik weethet niet. Voor mijn dochter vind ik het wel leuk dat zij 1 van de eerste is die er dan bij komt als de kleine er is. In het ziekenhuis is dat toch moeilijker. Je weet het maar nooit toch.