jullie moeten net als bij maart mama's even een lijstje aanmaken. Spiek daar maar even. Gefeliciteerd hoor, geniet nog maar van klachtloze dagen. Hihi Ik dacht misselijkheid wat een onzin...nouja na vandaag denk ik er anders over...
joepie, ik kom me ook hier melden. Vanmorgen ook een beetje vaag positieve test gehad, maar ja, een streep is een streep he? en hij is roze, dus ja! Ik denk dat ik drie april uitgerekend ben en ook bij mij is het vorige keer niet goed gegaan. Dus ik vind het ook héél spannend allemaal. De rest ook allemaal proficiat en over twee weken zijn we er vast wel weer aan gewend haha!
nou hoop ook dat ik een april mama wordt maar het is nog even afwachten begin aug. testen baal er wel een beetjuh van dat het zo lang duurt maar het is niet anders moet geduld hebben.
Goede morgen allemaal, Ik heb een leuke webiste gevonden met allemaal hele goedkope (nieuwe) positiekleding en deze wilde ik ook met jullie delen http://www.paskamer.com/ Groetjes een Maart 2009 mama
Nou ik heb even gekeken en ik vind sommige dingen best leuk en inderdaad héél goedkoop. Ik heb hem al bij favotieten staan hehe...
Gefeliciteerd msroxy we zijn evenver....spannend hè, dat afwachten of alles goed gaat... Is dit jullie 1e kindje?
Ha pientje, dat heb ik nou ook! Ik herrinner me het van de vorige keer en toch voelt het weer als nieuw en maak ik me zorgen! stom he? Mijn vorige zwangerschap was trouwens geen bbz (voor de duidelijkheid) Het zijn toch echt je banden waarschijnlijk!
Ja ik heb ze nu alleen links en de vorige keer ook. Soms doen ze ook echt een beetje pijn en dan wil ik meteen naar het echocentrum rennen. Maar vorige zwangerschap heb ik ook zo gedacht en zelfs een halve nacht zitten googlen op bbz voor de zekerheid!
Ow haha je lijkt mij wel 8) Oke maak me al minder zorgen nu thank you...thank very much Mag ik vragen hoe oud je bent?
volgens mij hebben wel meer mensen daar last van. Van die googletik bedoel ik. Ik heb me voorgenomen om voortaan gewoon naar de huisarts te gaan ofzo, want dat googlen is doodeng haha! Ik ben trouwens 23.
Ja idd, maar de verleiding om toch te gaan googlelen is zo groot hihi. Jonge mama dus leuk hoor, al is mama worden op elke leeftijd natuurlijk leuk Wanneer gaan jullie de vk bellen?
Ik denk als ik 8 weken ben ofzo. Ik mag eigenlijk al eerder ivm met ma, maar ik wil pas een echo met 10 weken denk ik. Als het hartje er dan weer met 9 weken mee is gestopt, vind ik het fijner als ik het nog niet heb zien kloppen denk ik. Maar ja, misschien denk ik er straks wel weer heel anders over..