nee dat weet ik eigenlijk ook niet.. Ik woonde eerst in houten en daar deden ze het wel. Mischien dat je gewoon het zwembad moet bellen en vragen! OHw wat een leuke kleren daar zeg Ik ben al zn shopverslaafd sinds ik zwanger ben! Heb net weer geshopt met me mannetje voor de beeb! echt zo veel dingen zijn leuk:>
ja ik ken zo ie zo niet tegen de sauna veels te benauwd voor mij Dus ik ga niet in ook als ik niet zwanger ben haha. Wel leuk die site Rach mooie kleding.
ik heb het ook niet zo op sauna's hoor. ik heb vandaag in die winkel een hele leuke positiejeans gekocht. ben er echt blij mee, goed geadviseerd waar ik op moest letten en hij zit erg lekker.
ohw echt rach? op die site zie ik geen jassen. Maar ik heb dus echt een winterjas nodig! IK maar morgen ff kijken
@leeuw: noppies heeft leuke jassen, en bij de H&M moesten ze nog binnen komen. heb erg staan twijfelen bij de noppies-jas, maar vind 75e toch best geld, en ik wacht even de H&M af. heb wel bij prénatal een fijn lang kabelvest gekocht, wat ik nu tijdelijk als jas draag. mijn buik is namelijk al zo dik dat ik mijn gewone jassen niet meer dicht krijg. maar oh, wat ben ik er blij mee en trots op dat iedereen ziet dat ik niet dik, maar ZWANGER ben!
@ spekkie, wat een mooie echo! Leuk om te zien. @ vruchtje. Wij hebben wel gekozen voor combinatietest. Willen kindje ook niet weg laten halen mocht er iets zijn maar zo hebben wij het gevoel dat we zo veel mogelijk kansen hebben benut om te kijken of er iets is en waar we op in zouden kunnen springen. Vond het heel moeilijk om te beslissen. Steeds hadden we zo iets van we doen het wel, toen weer niet. Uiteindelijk ben ik blij dat we voor wel hebben gekozen. Maar je moet echt zelf de keuze maken, doe wat je gevoel je ingeeft. dat is vaak goed! @Sylvie, fijn dat echo goed was. En dat ju nu het hartje echt hebt kunnen horen! @mamcelsje, ook fijn dat jouw echo goed was! Vandaag is een collega van mij er nog per ongeluk achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik had haar gevraagd om foto's van mijn toestel af te halen om uit te printen. Had ik er niet aangedacht dat er op dat toestel ook foto's stonden van de positieve zwangerschapstest. Komt ze naar me toe, helemaal glunderend, en zegt' ik kwam net op de foto een positieve test tegen en wil me nergens mee bemoeien maar is die van jou?' En ik echt JAAAA! Vond ze helemaal leuk. Over ruim een week vertellen we het ook op ons werk, vind het fijn dat er dan geen geheim meer is. Leuke periode om het samen (en een paar anderen te weten) maar openheid vind ik nog veel fijner.
Ik ben 2 wk geleden in een bubbelbad gegaan, maar ik werd er helemaal onpasselijk van. Was er dan ook na een minuut of 10 alweer uit. Maar ik moet zeggen dat als ik 's ochtends douche, ik ook heel misselijk en onwel wordt. Dus voor mij geen bubbelbaden meer. (En douchen doe ik vortaan 's avonds) Weet iemand ook leuke kleding voor vrouwen met een maatje meer? Dat heb ik nl. Ik heb nu wel een positiebroek van miss Etam, maar vond dat ze daar niet veel keus hadden. Bij mezelf zie ik nog steeds geen buikje. Maar misschien omdat ik al dik ben van mezelf. Moet echt eens foto's gaan maken. Ben trouwens ook niets aangekomen. Nog iemand uit Eindhoven die mee wil gaan zwangerschapszwemmen? Leonie, om dezelfde reden als jullie hebben wij ook gekozen voor combi-test.
ja ik heb ook een jas gezien hoor daar ik denk niet dat ik een positiejas ga kopen, vind dat een beetje zonde van het geld. wwjc19, nee sorry ik ken niks voor een maatje meer behalve miss etam dan. ik zit juist aan de andere kant (een maatje minder ook niet altijd leuk)
Hoera! Eindelijk die 12 weken achter de rug! Nu ga ik écht proberen te genieten. Ik ga er, voor het gemak, gewoon lekker vanuit dat alles goed is! Ben helemaal blij
ik koop ook geen positiejas die hebben ze toch niet in mijn maat (die nog een beetje leuk eruit ziet, ik kan anders net zo goed een vuilniszak eromheen doen haha) als het regent hebben we ponchos en anders gewoon een vest is goed genoeg ik heb toch opvliegers na de 20 weken haha
ik heb een heleleuke gezien van mijn mamalisios...79,95...en ik weet zeker dat die ook met hele dikke buiken past....ik was alleen zo stom om net voor dat ik die jas zag al eentje te hebben gekocht bij de only in een groote maat die ook heel mooi is...
dat is het merk waar renate verbaan in te zien is toe ze nog zwanger was...die verkopen ze bij de PRETANAAL....hihi
pretanaal laat ze het maar niet horen (vind het wel een leuke titel haha) maar snap wat je bedoeld, de vorige keer heb ik ALLE jassen in zowat alle winkels gepast en ze gingen niet dicht dus heb gewoon pech bij dean had ik mazzel (was augustus) nu vinden we er wel weer wat op..
ik heb gewoon een grotere soort van ski jas gekocht bij een sportwinkel, en bomberjack model. dus heb ik erg veel ruimte voor een grote buik. dit misschien een idee voor een paar van jullie?
het scheelt misschien dat ik normaal al maat xxl of 48-50 hebt en heel groot en lang ben? maar pas zelfs normale jassen heel slecht.. is heel vervelend!