leeuw, bedankt voor de link! ik ga m gelijk bij mn favo's zetten! heb je nog geshopt voor een winterjas? (koopverslaafde ) mimi, wat klinkt dat gezellig zeg, zo'n dagje met schoonmoeders! de dingetjes die jullie gaan geven zijn ook heel leuk hebben jullie ook zo'n last van boeren? ik ben de hele dag aan het boeren, s'ochtends, s'avonds, de hele dag door haha
Rach, idd heb ik ook. Lijkt wel of ik de hele dag alleen maar loop te boeren. Kan zowat geen man tegenop.
Goeiemorgen, Zo hier nog 4 daagjes dat we de kleine weer zien ben zo nerveus . Hoop dat alles nog goed is en dat de kleine lekker gegroeid is en het hartje nog klopt. Zo laat die dagen maar even voorbij vliegen Hebben jullie al enig idee wat jullie met de babykamer gaan doen? Nog speciale thema's? Groetjes
Goeiemorgen bleuhhh...heb hoofdpijn.... en stond zonet over te geven, haha. 12 weken zijn voorbij, en dan begin ik? nou ja, zal zo wel overgaan Het kamertje hier wordt gevuld met draakje (prénatal).. Bij Isabelle had ik het snoopykamertje al af, toen ik achter het bestaan van draakje kwam.. Vind hem zooooooooo schattig... had al het één en ander (lakentje, slaapzakjes, rompertje, hydrofielluiertjes, waskussenhoes, lampje, groeimeter enz enz..) Inmiddels een geboortebord besteld, maar die kun je dus heel mooi aan de muur hangen.. erg leuk Vanavond naar Les Miserables met een vriendin.... eerst happie eten..hoop dat ik opknap.. Zometeen ook nog een drukke kinderverjaardag..oeioei... Weet iemand trouwens of je gerookte eendeborstfilet mag hebben? Ik moet de carpaccio vanaaf natuurlijk al laten staan....
Nou is niet te hopen dan voor je dat je de rest van de maanden last blijft houden van overgeven enzo. En draakje is inderdaad ook een heel leuk thema ! Ik heb er niets over gevonden over eendeborstfilet dus denk dat je dat wel gewoon mag eten. Maar wie ben ik haha..
Priscilla, ik hoop voor je dat de dagen voorbij vliegen. Mirjanne, ik hoop dat je je snel wat beter voelt ! Ik heb zelf Winnie de Pooh als thema voor mijn kamertje. Ik ben zelf nl gek van Poohbeer, dus was niet zo moeilijk. Qua kleuren is alles wel een beetje neutraal om een niet te drukke kamer te hebben. De aankleding van Pooh is dan gewoon wit met grijs geborduurde Pooh.
yes vandaag 12 weken.... over het kamertje wij hebben hem gezien bij de prenataal...en die gaan we maar bij de mamamazzeldagen halen toch 20% op BIJNA alles....dus de bugaboo niet...die halen over een paar weekjes wel....het thema van de kinderkamer hangt nog af van het geslacht....of elfjes met roze ruitjes enzo....of riddertjes en blauwe ruitjes...maar goed dat zien we dan wel...maar de kamer weten we al.... @ me 2....ik heb geen zin meer om er iets over te zeggen...het is hoe is iets over komt en ja ik kan lezen.
Lynn: doe dat dan ook niet. Mirjanne beterschap. Wellicht een virusje. Heb het ook gehad 2 weken geleden. Hier zijn de babykamer en alle spullen rood en blauw. We wisten niet welk geslacht onze zoon zou zijn dus rood en blauw kon voor beide. Ben ik nu nog steeds blij mee.
allemaal leuke kamers Ik denk dat ik groen en creme aanhoudt. Groen is me lievelingskleur en creme is lekker neutraal.
Hey meiden, Las net iets over meiden die wat af willen gaan spreken misschien. Het lijkt me zoiezo wel een leuk idee om een keer iets af te spreken met alle april mama's.
En betreft de babykamer. Wij gaan voor witte meubeltjes maar daar de tekst op 'mijn bedje', 'mijn kleertjes', enzo. Verder houden wij het gewoon neutraal. we gaan een mooi behangetje gebruiken op 1 muur. Met een beetje de kleur zilver.
ben blij dat ik nog geen last heb van mijn hormonen....!...... ben wel benieuwd naar alle kamertjes...als ze dadelijk allemaal af zijn...wel foto's erop zetten he...kunnen we bij elkaar spieken.... Ik heb een vraagje: hoeveel dagen gaan blijven jullie werken als je blijft werken....en als je kiest voor een kdv hoeveel dagen gaat je kindje er dan heen?
Heb trouwens net met de babysound het hartje gezocht van de kleine en ja hoor nog gevonden ook een hele zoekactie achter de rug. Hoorde heel de tijd me eigen hart ik denk nou zo langzaam zal die wel niet gaan en toen in een hoekje hoorde ik echt net of er iemand paard aan het rijden was in me buik in een keiharde galop. Echt waanzinnig mooi me vriend heeft het nu ook eindelijk gehoord en daar hebben we het ook voor gekocht omdat me vriend niet vaak en moeilijk vrij kan krijgen. Heeft tie het nu toch gehoord echt zo leuk blijblij !
Hoi hoi! Rach, ik heb ook zo'n last van boeren. Nooit zo gekund! Maar nu de hele dag door! Ik heb sinds 2 dagen dat ik bij sterke geuren (voor mij dan, man merkt het niet) steeds moet kokhalzen. Erg vervelend! Mirjanne, veel plezier vanavond bij les miserables. Ben heel benieuwd, wil er misschien zelf ook nog een keertje naar toe. Onze babykamer komt in de kamer waar al 1 muur turkoois is, dus denk dat de rest wit wordt.
wat leuk!ik heb net ook even weer gezocht...en weer gevonden...is het bij jou ook zo dat je als je hem gevonden hebt dat het lijkt of de baby draaid....omdat het hartje dan verder weg is en weer dichterbij komt...of zie ik ze vliegen?
hhahaha nou bij mij zwemt hij/zij iedere keer weg hahah had ik hem gevonden ik me vriend snel roepen ik denk he nou ja. Ik een stukje naar rechts zat hij/zij daarzo hahaha niet te geloven het is nu al een eigenwijs
Vandaag weer niet moeten overgeven Ivm het kamertje, de meubeltjes hebben we ongeveer al gekozen maar de rest hangt af van het geslacht, meisje roze en jongen weet ik nog niet (zoontje heeft blauwe nijntje, super mooi) mimi kan je mij nog op de lijst plaatsen voor 17 november, 20 weken echo en geslachtsbepaling? wat leuk dat jullie allemaal de hartjes al kunnen horen! bij mij zou het nog zeker twee weken duren zei mijn gyn voor ik het waarschijnlijk kon horen, spijtig. fijne zondag
O lekker Sylvie gaat de goede kant op dan Wel jammer dat je het nog niet kan horen maar die twee weekjes zijn zo voorbij het gaat zo hard naar mijn mening En nijntje is ook zo schattig.