Ik hoor juist altijd dat je het zo snel mogelijk moet regelen kraamzorg en pakket. Rond de 12 weken, zal misschien idd wel uitmaken waar je woont, hier worden mega veel baby's geboren. Die aantal cm's dat is dan zeker inclusief de beentjes? Dus niet van kruin tot stuit?
Nou ik lees hier in het zwangerschapsboek dat de baby in week 14 van kruin tot en met de romp 9 cm zal zijn. Dus dan kan ie van jou al wel 7/8 cm zijn excl.beentjes
GOEDEMORGEN! Hier vanmorgen ook weer gal overgegeven, lekker......... Ook ik boer de godganselijke dag, maar daar had ik voorheen ook altijd erg last van, dus nu alleen maar erger Ik heb zo wat ideeën voor de babykamer, maar ik weet het nog niet. Eerst alle meubeltjes maar eens een likje verf gaan geven. Ik heb mijn eigen ledikantje nog, en mooie kledingkast van mijn oude slaapkamer en via MP had ik een hele leuke commode. Past qua stijl allemaal bij elkaar, alleen even een verfrissend likje verf en het kan weer jaren... mee. Qua thema vind ik echt moeilijk, wij zijn echt disney-gek maar daar wil ik het kamertje weer niet van, veel te druk. Nijntje vind ik ook super leuk. Maar ik heb ook een delfts-blauwe kamer gezien, die vond ik toch ook wel geweldig. Lekker kitsch, daar hou ik wel van. Vrijdag heb ik de 12 weken echo, heb er helemaal zin in! LIEFS
komt allemaal in de buurt, nooit 100% even groot! Maar leuk dat het nu echt iets aan het worden is he!
Ja je leest zoveel verschillende dingen op internet kwa grote van het kindje dat ik niet meer weet wat klopt.
Ze vragen tegenwoordig om het zo vroeg mogelijk door te geven. Maar ik heb bewust tot na de 12 weken gewacht.
Ja dat dacht ik dus ook , maar toen ik het vroeg op controle zei ze dat ik dat pas met 18 weken hoefde te doen.. @sophia:eeeh neej..hahaha..maar ja gewoon laten waaien..
Ben ik weer. Goed nieuws! Beepje leeft en is 23mm lang nu (vanaf het hoofdje tot aan de billen). Het hartje klopte erg snel. Het klonk als muziek in mijn oren, echt waar! Ik ben zo blij. 6 oktober moet ik voor een nekplooimeting. Samen met het bloedonderzoek kijken ze dan hoe hoog de kans is op bepaalde afwijkingen. Ik heb ook zo'n informatieboekje meegekregen. Het is allemaal best eng wat je allemaal leest; zeker de vrij hoge kans op een miskraam bij een punctie (1 op 150). Ik moet het nog even laten bezinken allemaal. Maarrrr, tot nu toe alles OK
@synove: gefeliciteerd met de goeie echo ! hier vanmorgen weer niet moeten overgeven, jippie al drie dagen niet wel had ik vannacht waar verschrikkelijke buikkrampen dus gisteren vrees ik weer wat gegeten wat mijn maag nu niet verdraagd. zo gek hoe je lijf dan reageerd.
GEFELICITEERD SYNOVE! Sylvie: Daar heb ik ook last van, heb van het weekend diarree gehad en flinke buikkrampen bah bah. MOet echt wat rustiger doen met het eten, maar ik heb zo'n zin in lekker eten
Sophia: ja ik heb de indruk dat ik het krijg als ik iets vettig of zwaar heb gegeten. gisteren was ook eigenlijk de eerste dag dat ik echt goed had kunnen eten en voelde me daarna wel wat misselijk. kreeg toch wel bang hoor want die krampen die trokken echt zo over mijn hele buik dat ik helemaal in elkaar kromp.
gefeliciteerd synove Die boertjes die ken ik....mijn lief vind me er ook met de dag op achter uit gegaan...en mijn moeder die denkt dat ik de mazellen heb..zo zit ik onder de puistjes...ze zijn kleein en vuur rood....lang leven de make-up ik begin een beetje last van obsapatie te krijgen dus zit aan fruit en vezels....want die buikkarmpen zijn ook niet echt plezierig....
van puisten hier net geen last meer, bij rhune stond ik ook onder maar nu gelukkig niet. mijn huid lijkt weer redelijk normaal. mijn haren zijn wel dunner en niet veel mee te doen. ik heb ook last van mijn darmen hoor, want ik krijg wel geen diaree van de krampen, al voelen die wel zo, soms kan ik dagen niet
Vet eten doe ik al weken niet, ik heb 1x een paar frietjes op en daar ben ik echt heel erg ziek van geweest, het kwam uit m'n tenen! Maar ik had zaterdagavond bami gemaakt, denk toch dat die kruiden niet echt best voor me zijn. Gisteravond bij een vriendin pasta met tonijn gegeten, maar dat smaakte me niet helemaal. Vanavond ga ik lekker voor aardappeltjes met boontjes en drumstick's. Denk dat dat beter valt, maar het is we lastig hoor. Je lust al sowieso niet alles, ander smaak zeg maar. Ik ben een echte smulpaap dus dat is heel irritant hahahaha
ja dun haar...mijn moeder zei altijd dat je dan bijna geen haren meer verliest...nou ja ik verlies juist meer haar!
ja ik heb eigenlijk gisteren ook alleen maar wat kroketten gegeten dus volgens mij kan het daar ook niet van zijn, bij de schoonouders gegeten misschien een andere manier van koken vandaar.. ik vind het verschrikkelijk om te weten wat te eten s"avonds, niets vind ik lekker en nergens heb ik zin in ja hier ook meer haarverlies hoor, kom overal haren tegen gr
Aaah..fijn een goede echo! Blij voor je Synove! Kweetnie of ik haaruitval heb..was me nog niet opgevallen.. Puistjes wel.bleegh... Maja beetje make-up... Liep gister trouwens tegen de wc deur aan..(bleef hangen achter me voet) dacht dat ie open was..AUW! Nu een dikke wenkbrauw Zat net even te Marktplaatsen...had wel wat leuke tuniekjes/jurkjes gezien..Misschien even bieden..