April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mop0201

Mop0201 Actief lid

21 mei 2008
    133
    0
    0
    [Volgens mij wordt je haar weer mooier na de 13 weken, dat je meer glans e.d. krijgt, tenminste dat ik heb ik ergens gelezen. Ik verlies nu ook meer haar en het is erg dof, terwijl ik dat anders nooit heb.

Meiden met goede echo gefeliciteerd! en degene die nog moeten! heel veel plezer en succes.

Ik mag volgende week woensdag 1 april weer!

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Haha..misschien ben je dan al bevallen meid...
    Bedoel je 1 oktober?

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    was het maar waar dat het volgende week 1 april is :D hahaha dan zijn we allemaal of aan het bevallen of we moeten bijna :D.

4. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Zo hier ben ik ook weer even, het weekend gewerkt, was kapot haha!

Ik voel me nog steeds niet 100%, komt ook van die kuur tegen de blaasontsteking, heb al wel minder pijn in mijn buik :D

Helaas blijf ik misselijk, met name op avond. Overdag gaat het heel goed....en avondeten....brrr dat gaat er hier ook moeilijk in. Vlees vind ik vreselijk en het stinkt ook nog eens haha! Ik behoor dus ook tot de mensen die nog steeds misselijk zijn, woensdag 12 weken, please laat het beter worden denk ik steeds.

We zijn het nu langzaam aan aan iedereen aan het vertellen, leuk is dat. Maar vind het zo raar om te zeggen: ik ben zwanger, rare zin haha. Heb het lang voor me kunnen houden, al moet ik zeggen dat goede vriendinnen en naaste familie het wel wisten en dan kun je er toch met iemand over praten.

Morgen naar de verlos, de assistente zei dat ze nog niet kon luisteren met de doptone, vreemd lijkt me dat...

Een vriend van ons gaat de commode maken, wij zijn beide lang (ik 1.80 en vriend 1.93) en de meeste commodes zijn voor ons aan de lage kant.
    97-100 cm zou heel fijn zijn.

Ik wordt trouwens ook wat vriendelijker voor manlief, om het goed te maken heb ik hem maar heel lief wakker gemaakt vanmorgen :oops: volledige sex wil ik nog niet ivm de blaasontsteking...whihihi sex wat is dat!

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter. Man is nog niet helemaal beter maar we hebben vandaag nog heerlijk samen een dagje vrij dus dat komt helemaal goed.
    Pientje, bedankt voor het vragen!

Synove, fijn dat je een goede echo had! Zal een hele opluchting voor je zijn.

6. Mop0201

Mop0201 Actief lid

21 mei 2008
    133
    0
    0
    haha.... ja inderdaad 1 oktober bedoel ik haha....lekker stom! blond haha....

7. Whaha verder alles goed hier!?!?!

Hier niks mis met mijn krullebol! Hoop dat dat ook zo blijft, ben toch al zo zuinig om mijn haren!

@Eefje: Lomp is lastig hihihih, doet zeker wel pijn!

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    hallo dames,

ben ik ook weer. Eindelijk doet internet het thuis ook weer, modem was kapot. Afgelopen week ook veel moeten werken. Dus had niet zo'n puf om op het forum te kijken :oops: .

Verder gaat hier alles goed hoor op moeheid en af en toe misselijk na.

9. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder
    Gelukkig ben ik niet de enige!

Ik heb daar ook zoveel last van, maar eet echt genoeg vezels! Het is echt vreselijk want ik ben als de dood voor aambeien (heb dr al één, en is zooooooooooooooooo genant!)

Heeft iemand nog anjdere tips dan vezels en drinken?(ik smeer trouwens ook met Curanal = wondermiddel!)

10. Lisette1983

Lisette1983 Actief lid

8 aug 2008
    106
    0
    0
    huismoeder

Hej Jodie,
    Wij hebben ook een hoge commode. Zelfs de nieuwste commodes vond ik nog vrij laag en slecht voor de rug. Via Marktplaats kochten we toen wel een hoge commode. Die mensen hadden een Ikeakast gekocht en daar een stukje van de pootjes afgezaagd, echt ideaal, en veel goedkoper dan een "echte commode".

11. ik heb nog geen pb ontvangen hoor :p
    de broek is van noppies.

ik zit ook onder de puisten. ik draag wel makeup maar niet dat spul op mn gezicht, dus ik laat t maar zo.

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo dames!

Zwangerschapsnieuws begint hier eindelijk een beetje in te dalen! Zoontje begint een beetje stabiel te worden, dus zorgen en stress om hem heen verdwijnen wat.

Ben nu veel misselijk, ontzettend moe en momenteel zelfs ziek :(

Maar ja, dat zou de pret niet mogen drukken.........

Ben trouwens 11 dagen later uitgerekend, dus dat verklaart ook de late positest.

Mag nu naar 28 april. 13 oktober termijnecho (is dan 2e echo voor mij) en hoop dat kindje dan inderdaad 12 weken is.

13. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hey meiden, daar ben ik ook weer eens.

We zijn lekker op vakantie geweest!
    Dianthe heeft zich helemaal uitgeleefd in diverse speeltuintjes en zwembaden. :D
    En wij hebben zelf ook heerlijk genoten. Honden waren ook mee, dus the whole family was compleet, lekker burgelijk, haha!

Ik heb even een heel stuk terug gelezen en veel leuke en mooie dingen tegengekomen.
    Spekkie een tweeling, wow! :D
    Helaas ook wat minder mooie dingen, meiden sterkte nog... (al zullen jullie het waarschijnlijk niet meer lezen)

Haha, en veel herkenbare kwaaltjes:

boeren: check
    windjes: check
    Puistjes: check
    verstopping: check
    tranen om niets: check (maar gelukkig doen de hilarische lachbuien het ook nog hoor! :D )
    uhm, waarom wilde ik ook alweer zwanger worden? ;)

Ik heb net de tweede echo gehad en het was SUPER!
    Kindje was heel beweeglijk, het lag maar met die armpjes en beentjes te zwaaien en steeds om te draaien! :D We hebben een echo foto met het duimpje in de lucht gestoken, zo van: Pap en mam, het gaat prima hierbinnen! :)
    Zo mooi, echt een klein mensje al. Heel anders dan de echo van 5 weken geleden.
    Ter vergelijking, van kruin tot billen was hij/zij 5weken geleden 18 mm lang en nu 60 mm. Precies op schema trouwens.

Hopen dat iedereen van die indrukwekkende echo's krijgt. Het is echt genieten geblazen.
    Dus iedereen die nog moet: Veel plezier!

14. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Hoi allemaal,

is er nog ruimte hier voor nóg een april mama? :)
    (wat klinkt dat raar om over mezelf te zeggen..hihi)

Het is onze eerste zwangerschap, dus allemaal nieuw en erg spannend!
    17 april hopen we dus voor 't eerst papa en mama te worden :D
    Ik merk aan mezelf dat ik nog niet al te blij durf te zijn, zit echt af te tellen tot de 12 weken voorbij zijn. Hebben jullie dat ook?

Ik heb inmiddels al wel de eerste echo gehad. Ik was toen 8,5 week, dus een hartje horen en zien kloppen, erg onwerkelijk en prachtig!
    De tweede controle bij de VK heb ik pas over 2 weken en ik weet niet goed wat ik daarvan kan verwachten. Gaan ze standaard nog een echo maken, zodat ik zeker weet dat alles goed is?

Groetjes Indy

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Oja ga ik nu doen ;)

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Magickwings: Lekker hoor zo'n goede echo :D

Indy1973: Welkom :D en gefeliciteerd.

17. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ja beetje...lijkt ook zo dom.. #-o

Hebben jullie al ´zwangerschapsdementie´
    Ik legde vanmiddag een pak suiker in de koelkast! :confused: ^

Leuk..Indy..Welkom_Gefeliciteerd :D

Iedereen met mooie goede echo´s :thumup:

18. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Wat leuk! Van Harte Welkom bij de aprilmama's! Gefeliciteerd!
    Ja, ik zit ook echt af te tellen tot de 12 weken voorbij zijn; lijkt naar mijn gevoel een eeuwigheid te duren...;)

Ik denk dat ze bij de tweede controle zeker ook even gaan kijken hoe het met je kindje is, dus een tweede echo zal er zeker wel komen. Ze moeten toch checken hoe het met de kleine gaat, toch? Dat doen ze bij elk consult. Lijkt mij niet meer dan logisch.

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    kom ik met me beschaafde buikje vergeleken bij al die grote ;) haha (foto in album wel weer van 2 weekjes terug)

20. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Ik vind dat je een heel beschaafd mooi buikje hebt :D
    Bij mij is het een en al vet :rolleyes:

Deel Deze Pagina