mupkuh, je kan op elke banner klikken en dan kom je op de site waar je die kan maken. dit is trouwens ook een leuke site: http://www.baby-schoenen.nl/winkel/index.php
goedemorgen ik ben doodmoe maar wij staan nog steeds strak van de adrealine....elke ochtend 7 uur...mijn vriend is nu een boek aan het lezen.....help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt...hij kan niet stoppen met lezen...verder alles goed met jullie?
kipkip, klopt! jullie hebben er ook lang op moeten wachten he! en dan nog spontaan. echt speciaal lynn, hihi dat boek hebben wij ook. mijn man heeft het vorig jaar ook gelezen, erg leuk. ik duik toch nog even mn bedje in, even gezellig over BABY'S praten
pfff ben ook al wakker! ben nog zoo moe! maar moet me bed uit... gister gezeur geahd met de buren! we hadden de vbuurkorf aan, gaan ze zuren! pff word ik zo moe van! nog 2 weken en 4 dagen wachten tot de echo hoe gaa the tmet jullie? hebben jullie eigenlijk al veel spulletjes gekocht?
ik ga zo winkelen...wie weet durf ik iets te kopen...heb wel het zwanger werkboek gekregen van mijn moeder
Goedemorgen dames! Ik heb eigenlijk weinig verschijnselen nu. Ben niet moeier dan normaal..Af en toe wat bandenpijn geloof ik, wel irritant.. en de (.)(.) zijn iets aan de gevoelige kant. Ik klaag niet. Het mag van mij wel weer net zo'n zwangerschap worden als die van mijn eerste... Ik had het erg makkelijk, weinig kwaaltjes Alle meiden die er weer 'nieuw' bij zijn, gefeliciteerd en welkom... Rach en Kipkip, geweldig dat jullie na zo'n lange tijd, zo lang proberen, dan nu eindelijk zwanger zijn! Ga vandaag een dagje naar de dierentuin. Kijken of ik vanavond ook nog kan zeggen dat het met de vermoeidheid wel meevalt Ik heb het nog niet aan veel mensen verteld.. Alleen een paar heel goede vriendinnen. Mijn moeder komt morgen terug uit Frankrijk .. Denk dat ze heel blij is. Mijn vader is nog niet lang geleden overleden, 3 maanden terug, vorige maand kreeg ik die miskraam.. ik hoop zoo dat het blijft zitten... Straks maar eens shoppen online voor wat kleding. De vorige keer dat ik zwanger was was ik 12 kilo zwaarder dan nu in het begin, dus die positiekleding gaat me nu ook veeeeeeel te groot zijn. Vervelend, moet ik weer nieuwe kleding halen.. haha.. Nog wel even rustig aan doen met shoppen, voor het zelfde geld eindigt deze zwangerschap wéér in een miskraam... Maar ik krijg al aardig een buikje, volgens mij zijn mijn darmpjes flink hun best aan het doen om te zwellen, want van het ukje zal het niet komen..
ik bedoel weekboek...een vraagje zijn jullie ook zo verstrooid ik kan niets vinden vergeet alles en raak alles kwijt
ik ben gewoon te blij om dingn te onthouden. ik wilde net weer naar bed maar ik kan niet stilliggen. ben nog wel enorm moe. ik ga nu even naar de kruidvat die vitaminepilletjes halen. leeuw89, ik heb de afgelopen 2 jaar heel veel tijdschriften en boeken gekocht. Maar nu lees ik alles toch anders.
mijn vriend en ik weten neit wanneer we het aan de rest van de vrienden en familie vertellen...de ene zegt 3 maanden en de andere meteen...misschien als we donderdag een goede echo hebben gehad dat we dan verder gaan denken...
@ Lynn, je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Mijn mams had het alweer ontdekt. Dus mijn ouders en mijn schoonouders weten het al.
hoe heeft ze het ontdekt als ik vragen mag? Jah wij vinden het heel moeilijk, alles voor de eerste keer en iedereen heeft er een mening over....
Ze zag het aan me. Schijnbaar straal ik dan heel erg. Ook een serveerster op vakantie vroeg het aan me.
ik wou ook wachten met 3 maanden! maar na 1 uur wist iedereen het haha vind het zo moeilijk om geheim te houden! je bent er zo blij mee en wil het met iedereen delen!
whaha...mijn nichtje van 4 jaar vroeg vorige week tijdens het eten..tante lynn heb jij een baby in jou buik...toen wist ik het zelfs nog niet..apparte wezens die kinderen....hihi
haha dat was bij mij ook! het schijnt dat kinderen dat voelen ofzo he! heeel appart! jeetje wat heb ik het warm! wil vandaag iets gaan doen maar wat ?
@ Lynn, kinderen en dieren voelen dat soort dingen idd snel aan. Zo voelt een van mijn honden dat ook heel goed aan. @ Leeuw, wij gaan vandaag tegels kijken voor het nieuwe huis. Ja ja we hebben het nog druk. Over 2 weken krijgen we de sleutel.