mimi probleempje opgelost voor de dames die het nog niet wisten....er is een hyves site...meld je aan als je het leuk vind..hoe je er komt? druk onder mijn naam op de website en meld je aan!
Misschien leuk voor als al de meiden de 12 weken voorbij zijn misschien het niet meer onzichtbaar te maken.
Ja ik zing vals achter de playstation en op de wc hahahah nee ik zing voor de lol ik denk niet dat ik diegene ben
ow okeej ja mijn memorycard doet het niet meer zo goed...heb ooit eens een filmpje van iemand hier op het forum gezien youtube en die zong met haar vriend zij deed ook reageren bij de jonge moeder
pfffff ben een weekje weg geweest en kon meteen 40 pagina's bijlezen! Veel slecht nieuws zeg... veel sterkte allemaal. Zelf heb ik woensdag mijn 2e echo bij de HA en ben echt zenuwachtig. Voel me de laatste paar dagen zo 'normaal' ksnap er niets van. Waarom krijgen we niet gewoon elke week standaard een echo?! Dat maakt ons leven een stuk makkelijker en gerustgevender! Ik wil dat het woensdag 5 uur is dan wist ik in ieder geval waar ik aan toe was.
Leuk initiatief! Ik meld me over 3 weekjes aan, als alles wat 'zekerder' is. En als iedereen het weer Ander krijg ik allemaal van die nieuwsgierige vrienden die gaan krabbelen...
**Voormalig April 2009 mama, BREEKT IN** Meid, héél veel sterkte .... Ik vindt het zo erg om te lezen **BREEKT WEER UIT**
Beginneling! Heel veel sterkte! Gatverdamme, je zou denken dat het allemaal wat zekerder zou zijn nu!
Magickwings: Ik loop natuurlijk in het ziekenhuis vanwege mijn medische indicatie en dan doen ze dat wel steeds....(althans, in het ziekenhuis waar ik loop dan ha,ha,ha). Nou wat je zegt. Zijn die 12 weken voorbij dan zit je inderdaad van: " nou, dat is snel" en voor je het weet zit je op 20 weken ha,ha,ha. Grappig is dat inderdaad.
Nou en dalijk gaat het helemaal snel met de feestdagen dan ben je drukdruk dan vliegt het ook zo voorbij. Hmm ik denk nu al aan de kerst in september volgens mij voel ik me niet helemaal lekker