Wij willen volgend jaar met de baby zeker gaan vliegen. Beter dan in de auto zitten en een baby vliegt ook gratis mee, en mijn man zegt dat hij het met zijn andere kinderen ook heeft gedaan, ging prima. lekker naar een hotelletje ofzo. we weten nog niet wat hoor. Leeuw, je moet er wel rekening mee houden dat je de baby de hele vlucht op je schoot moet houden he, is dat wel relaxt zoveel uur?
nou dean die heeft al 35 uur gevlogen in zijn leven en echt geen aparte stoel of wipper hoor, aparte stoel misschien als je volledige volwassen stoelprijs betaal en heeeeeeel misschien krijg je (ONDER DE 6 maanden) een bedje maar die zijn er vaak maar 1 of 2 aan boord en zelfs bij reservering is het niet zo dat je die krijgt je moet heeeeel veel mazzel hebben) Ik zou niet naar een land gaan waar veel inentingen voor nodig zijn aangezien ze nog niet alles hebben gehad al was het alleen al voor malaria! Ik heb met dean gevlogen toen ie 3 maanden was zo ver weg het was echt geen pretje of je moet een kind hebben wat niets doet dan is het vrij makkelijk die van ons wilde al steeds zitten en staan! met 3 maanden (op je schoot enzo) erg bewegelijk manneke ik vond het echt een drama behalve de terugreis met een bedje die we kregen van een andere mevrouw omdat haar kindje er niet in sliep was fijn omdat de hele reis geslapen heeft (nachtvlucht scheelt ook zeker) nu gaan we naar egypte lekker dichtbij (voor ons doen haha) ben benieuwd hoe dat zal gaan nu hij over een jaar is. Je moet er gewoon vanuit gaan dat er niets geen luxe is, geen meehelpend personeel dan kan het alleen maar meevallen, dit was KLM die zou zogenaamd heel goed voor kids enzo zijn (nou heb er niets van gemerkt!)
Jeetje vakantie volgend jaar? Dat lijkt nog zover weg....Ik zat te denken gewoon zuid-Duitsland met de auto....1 dag rijden lijkt me meer dan genoeg....
Als we op vakantie gaan dan word het gewoon kamperen. Hihi met de camper en een tent. Zoiets dan. Ik denk dat het aalleen niet dat jaar word. we zullen dan op de bonnenfooi gaan denk ik. we zien wel. Misschien geen vakantie dat jaar.
ik zeg je CP en dat soort dingen worden opeens veeeeeel aantrekkelijk MET kindjes het is gewoon veel leuker voor hun, tuurlijk kan je wel ver weg maar eerlijk gezegd heeft je kindje er niets aan (zover ik dan kon zien aan dean voor hem had het geen meerwaarde we hebben het puur voor onszelf gedaan) Ik heb wel rekening gehouden met hygiene, inentingen, malaria e.d. anders hadden we het niet gedaan ....
Wij gaan waarschijnlijk met me beste vriendin en haar partner die ook zwanger is en 2 dagen eerder dan mij is uitgerekend haha. Gaan we een huisje huren ergens in Nederland of Belgie. En dan lekker wandelen met de kinderwagen overal en nergens. Klinkt saai maar het is maar wat je er zelf van maakt en dat wordt natuurlijk heel gezellig .
we gaan met malesie arlines en je krijgt een aparte stoel en alles erbij voor je kindje! ik heb net gebeld, er werd al tegen me gezegd door die vriendin dat het zo was, maar voor de zekerheid en huin zeggen dat het zo is! je betaalt alleen dacht dat ze zei 100 euro voor je baby..
imd, ik vind het wel goede tips die je geeft hoor! mijn man had het ook over egypte. hoelang is dat vliegen, 4 uur ofzo? en hebben jullie toen een allincl. hotel genomen?hoe was het daar met een baby? wel te doen? (zo allemaal vragen haha) ik zou zeker ook niet ergens heen gaan waar je voor inge-ent moet worden. en als er iets met een kleine baby gebeurd (word ziek oid) waar moet je dan heen? een ziekenhuis, wat niks weet van westerse kindjes? nee lijkt me niks. Trouwens, iets heel anders, maar misschien ben je door de jedlag weer even helemaal uit het ritme met borstvoeding. priscilla, klinkt leuk, en wat leuk van de vriendin van je vriendin! daar kunnen jullie nog vaker iets leuks mee gaan doen
Ja is me beste vriendin dus echt tof. We zijn nu al helemaal samen met van alles bezig we gaan ook cursussen en informatieavonden enzo samen volgen. Kon niet beter gepland worden haha Mij niet gezien hoor zo ver weg hehe maar durf ook niet te vliegen en me vriend ook niet dus dat zal ook niet snel (zeg nooit nooit) gebeuren
vorige vakantie moesten we vier uur rijden (was 2,5 maand oud) en ging perfet hij had alleen maar geslapen weekendje weg van net was 7 uur rijden, maar ging ook prima. Veel speelgoed, veel lekkers en hij vermaakte zich prima. Wel vaker stoppen en ff rondlopen enzo. @ IMD CP is wel heel leuk, vind het alleeen GIGA duur! En toen had ik alleen nog maar bij de aanbiedingen van het naseizoen gekeken
wij toen express naar curacao gegaan express omdat ze daar OOK nederlands spreken mocht er iets gebeuren dan had je in elk geval een land wara je de taal spreekt, ook allinclusive. Egypte is 4-5 uur vliegen idd een vriendin van mijn zusje gaat mee die werkt op het reisbureau waar wij hebben geboekt, het is allinclusive met zee meteen aan het hotel, we gaan ook niet van het resort af is niet nodig want ze hebben daar alles.. Ze hebben daar bv ook een magentron waar je elk moment (behalve snachts) gebruik van kan maken en een waterkoker op de kamer (erg handig zeker als je nog een baby onder een jaar heb die poedermelk krijgt e.d.) Wij nemen altijd een heleboel mee zoals muskietennet, hele apotheek (die je allemaal in een medicijnenpaspoort moet hebben staan net zoals je poedermelk) vaak controleren ze dat niet maar bij ons toevallig wel) vaak veel meer als de 10 kilo die is toegestaan voor een baby (dan nemen gewooon minder mee voor onszelf) Ja van KLM werd ook altijd gezegd dat er van alles voor babies was (wippers, bedjes, eten!) was er allemaal niet.. http://www.samenopvakantie.nl/tipsenadv ... tvaart.php http://www.vliegenmetkinderen.nl/index.php?/klm.html misschien kan je hier nog wat vinden...
dean heeft inmiddels alle benodige entingen gehad aangezien hij over een jaar is, hij heeft alleen eentje wat vroeger gekregen dan normaal, hep-a is niet nodig als je op resort zelf blijft (en zelfs eten uit NL meeneemt natuurlijk) Jullie hadden het over babies onder de 6 maanden..
ja nogal maar je hebt ook andere parken die best leuk zijn (alleen wat minder faciliteiten vaak erbij)
ja zeker maar het ligt er wel aan wat je doet en waar je precies naartoe gaat ik heb helemaal laten uitzoeken en het CB heeft het gechecked ik had het niet gedaan ONDER 1 jaar en ik neem echt al zijn eten mee, maar voor een baby onder de 6 maanden had ik daar niet voor gekozen..
@ all, ik heb vanmiddag een nekplooimeting gehad. Alles was goed in zoverre hoef me geen zorgen te maken. Ons beepje was alleen wel een beetje vervelend. Hij of zij lag nog heel laag dus we moesten als nog een inwendige echo. Maar toen lag ie weer te slapen en op de verkeerde kant natuurlijk. Maar uiteindelijk is het gelukt. Zal straks nog wel een foto in mijn album erbij zetten.
Hoi ik kom ook nog eens spieken hier! Ik heb niet zo veel tijd meer om hier vaak langs te komen, das wel jammer. Jullie hebben het al over vakantie voor volgend jaar! dat zien we tegen die tijd wel hoor Ik denk dat het gewoon uit-in-eigen-land wordt dan (of België ofzo, maar das meestal dichterbij dan de meeste Nederlandse bestemmingen ) Hoe is het verder met iedereen? Ik ben gestopt met de emesefane en het gaat wel redelijk. Ben nu wel weer misselijker, maar moet niet overgeven.... hopen dat het lanzaamaan beter gaat! De familie is inmiddels helemaal op de hoogte, langs verschillende kanten worden we gefeliciteerd nog een weekje en dan verzwijg ik het voor niemand meer hoor! Als de echo goed is natuurlijk, maar daar gaan we maar vanuit. Nog een kleine week en dan de eerste echte echo! Ik begin het nu wel spannend te vinden hoor.....