Goedenavond allemaal! Wij denken ook nog niet aan de vakantie, zien we dan wel weer Lynn, begrijp je verhaal heel goed, hoor! Vandaag heb ik op mn hyves alles "in the open" gegooid, iedereen mag nu van onze zwangerschap weten, dus heb meteen gevraagd lid te worden van je hyve Lynn Lijkt me daar ook leuk Iedereen met een goede echo:gefeliciteerd!
iedereen met een goede echo: gefeliciteerd! helaas las ik ook nog weer slecht nieuws: heel veel sterkte gewenst. wat moet dat akelig zijn, ook omdat je het helemaal niet aan zag komen... knuf! lees dingen over auto-jacht: succes. ben blij dat wij wat dat betreft goed voorzien zijn (voorlopig). je hebt al dure aankopen genoeg nu deze tijd. hier gaat alles goed; minder moe, niet misselijk meer, jeeeh! gister het hartje gehoord, en ik heb 10 nov. mijn 20-weken-echo (spannend!). wat grappig is: ik heb net het boek gelezen van Jools Oliver (vrouw van Jamie), heel leuk en grappig geschreven. ik leefde helemaal mee. lees ik vandaag op nu.nl dat e zelf ook weer zwanger is, en ook in april uitgerekend! hoezo toeval?!? vond ik wel leuk. ga nu tukken, heb drukke dag gehad, en vanavond nog een stevige vergadering. man is nog op zakendiner, zal wel heeeeel laat worden, dus daar wacht ik niet op. slaap lekker allemaal!
Ben ik ook weer.. vandaag een leuk dagje shoppen geweest met mijn mama, niet veel gekocht maar het was gezellig en fijn om er een keertje uit te zijn. nu wel verschrikkelijke bandenpijn iedereen met een goeie echo gefeliciteerd las ook nog slecht nieuws heel veel sterkte... ivm de wagen, hebben wij gelukkig vorig jaar ook pas een goede grote gezinswagen aangeschaft dus daar zitten we ook goed mee. de vakantie dachten we eerder aan een weekje in juni naar zee en in september dan nog een weekje landal ofzo. deze zomer zijn we naar het zuiden van frankrijk geweest, ongeveer 15u rijden en viel echt heel goed mee (wel snachts gereden) en het jaar ervoor (toen was rhune 8maanden) met het vliegtuig naar tenerife, die reis was echt zwaar, misschien maar 4uur vliegen maar je bent wel een hele dag onderweg als je telt dat van wanneer je thuis vertrekt tot je in je hotel bent. vond die reis toen eerder vermoeiend dan relax!
Goeiemorgen , Gaat me hier ook al iets beter voelen kwa misselijkheid. Wel heel snel moe wil al om 8 uur s avonds naar bed. Over auto's me vriend krijgt een auto van de zaak dus hopelijk een ruime wagen.
nou meiden ik ga ziek (al hoestend en proestend) toch maar alle laatste boodschappies halen en de koffers pakken voor morgenochtend.. Mijn oren zijn gelukkig wat beter maar ik heb vaak gevlogen dus heb wel technieken hiervoor zodat dat niet al te pijn doet alleen zal iedereen zuchtend naar me staren omdat ik non stop hoest (erg vervelend voor mij al laat staan als je het steeds moet horen haha arme mensen toch) Ja mag niets hebben he voor het hoesten behalve dropjes dus ga maar even een zak drop vullen bij kruidvat moet ik toch nog heen en meteen PCM's voor dean en mij, ORS, muggenspul (net heb ik al) scheerspullen (anders word martin boos ik vergeet dat al 2 weken te halen ofzo haha) Dus ik heb het druk en ben dus pas 3 oktober weer terug.. Dus mocht ik hier niet meer komen alvast een hele prettige week NIEMAND even nog meer slecht nieuws komen brengen (daar duim ik voor) en wie nog echo's moeten krijgen HAVE FUN, think positive!
Goedmorgen! @IMD:Ik wens jullie een heeeele fijne vakantie toe! Geniet ervan...En kom heel en uitgerust weer terug..oke? Iedereen met controles/echo's vandaag:veel plezier en succes.. Mocht vandaag uitslapen..ben net een half uurtje wakker..HEERLIJK!
goedemorgen alles goed hier.... imd een fijne vakantie...ik ben altijd ziek voor dat ik op vakantie ga...maar een voordeel in het warme buitenland ben je eerder beter...leker genieten!
Ja! Ben normaal ook al vanaf 6 uur in de weer.. Mocht ook wel s een keer! Heb hier nog geen schoolkinderen.. Noa gaat pas volgend jaar november. Lijkt me ook wel heerlijk straks..
@IMD, fijne vakantie meis en veel plezier. @Eefje, Ik vind het ook heelrijk als ze op school zit hoor maar het is als ik vrij ben wel heel stil. Ik moet nu eigenlijk huiswerk maken. . Kan me er vandaag niet aan toezetten. Heb net 1 hoofdstuk gedaan. Vind het weer even genoeg. Ik had hele plannen voor vandaag. Ik wil graag mijn ramen lappen. Pfffff en dweilen. Hmmmz misschien vanmiddag. Kan mijn meisje helpen of uhm morgen Hebben jullie dat nu ook. Nergens zin in hebben. Ik heb het al vanaf het begin eigenlijk. Dat ik gisteren hier de stofzuiger erdoorheen gedaan heb was al een wonder. Normaal doe ik dat wel maar sinds 8 weken heb ik nergens zin in. pfff
mijn ogen zijn moe als ik ze dicht doe zeg! over dat geen zin hebben in dingen...dat is bij mijn voornamelijk het huishouden...heb altijd grootse plannen maar er komt niets uit mijn handen... ook had ik altijd niet echt zoveel zin om te gaan werken maar sinds ik zwanger ben voel ik me beter in mijn vel zitten als daarvoor dus naar mijn werk gaan is geen probleem
@ Mop, dan is er zeker heel wat meer te zien. Helemaal compleet zelfs, kijk maar eens in mijn album. @ Coto, wij gaan verder niet testen. Maar alles was dan ook goed. Sorry begreep je even verkeerd. Of misschien wel nog @ nieuwe auto, die hebben wij begin dit jaar al 1 gekocht (de eerste keer dat ik zwanger was). Wij hadden nog een heel kleintje en nu een 5 deurs @ vakantie, wij gaan niet meer op vakantie. Wel eind volgend jaar met de hele familie naar Center Parcs waarschijnlijk. En mochten we in de zomer toch weg willen dan blijven we gewoon in Nederland. Verder heb ik vandaag eigenlijk een dagje niks. Maar krijgen vanavond mensen op bezoek die naar ons nieuwe huisje komen kijken. Dus moet even wat stofzuigen en dwijlen
@IMD Fijna vakantie, geniet ervan! @mimi Herken het, maak eigen gewoon niet schoon, laat het mijn man doen, gewoon geen zin in Kan er de hele dag tegen opzien
Begon me al schuldig te voelen dat er niks uit komt. Mijn ventje zei al. Oja je krijgt toch ook binnenkort nesteldrang. Uhm rond week 30 geloof ik maar uhm bij de oudste had ik dat ook niet @Over nieuwe auto hoef dat bij ons niet. Vorig jaar is er een ander gekomen omdat de oude bekrast was en mijn ventje het helemaal zat was. Nu hebben we een toyota Carina.
wij hebben een nieuwe fiat bravo 5 deurs daar rijd mijn vent in....grr...ik rijd een hyhaida hoe de fuck je dat ook mag schrijven met 5 deurs...dus wij kunnen wel even vooruit....maar moet we lmeer gaan fietsen dadelijk want dat doe ik ook niet en mijn werk is maar 9 km van huis..
lOmdat ik in het buitenland woon maar veel in Nederland moet zijn en 7 maanden borstvoeding heb gegeven vliegt mijn zoontje al vanaf 2 maanden bijna 2 keer per maand met mij mee. Hij is nog nooit lastig geweest en hij is het gewoon gewend dus vindt het heerlijk. Ik zou dus zeggen doen! ikzelf ben in de tropen opgegroeid dus ging ook evel met mijn ouders op en neer naar Europa. inentingen geen probleem dus voor babies, maar het ligt dus inderdaad wel volledig aan hoe je kind is en of je zelf genoeg kan ontspannen om het avontuur aan te gaan, want het is een heel geregel en gesjouw. denk bijv. goed na over voeding. in veel landen kan je niet hetzelfde krijgen als in NL en denk ook aan luiers (zijn bijv. heel slecht te rkijgen in Afrika) en ga zo maar door! Grotere auto had ik al gekocht voordat ons zoontje kwam, dus kan nog even vooruit
Jemig nu al over vakantie? Ik hou niet van vakantie in juli zijn we naar Kos geweest, na 5 dagenwou ik al naar huis We gaan wel elk jaar met vrienden in een luxe villa in de ardennen zitten, dat vind ik dan wel weer leuk. Wij hebben een busje, waar we 4 kids in kwijt kunnen, maar we laten het maar bij 3 Ow dat schoonmaken, hier is het net zo erg, met name de was, heb gewoon geen puf om te strijken, dus het is hier heel erg. Imd, fijne vakantie! Mupkuh, fijn dat de echo goed was!