@pientje, Ik zat even bij je foto's te kijken. Je had ook een bescheiden buikje met 40 weken. Was dat bij de eerste of tweede? Mijn buikje was ook heel bescheiden toen.
Ben zoooooooooooooo gespannen voor vanavond! Onze eerste echo... Hoop zó ontzettend dat alles goed is.....! Sorrie; ego-berichtje!
Ik heb nu last van krampjes en geen last meer van boobs sinds week 8. Bij mijn dochter had ik nergens last van niet eens van krampjes alleen van mijn banden rond maand 4. Hou hoop he. Doe ik ook voor jou
Ik heb trouwens heel erg jeuk aan mijn tepels. Echt verschrikkelijk! Ga zo lekker douche en mijn hele body eens goed verzorgen! Wij hadden al heel lang de namen vast staan. Maar nu heeft iemand die wij kennen (niet heel goed) onze jonges naam. En nu hebben we gister een andere naam bedacht. Heel anders maar wel super stoer.
hihi, Misschien hoor je hem hier nog op het forum komen. Ik hebnet kraamzorg geregeld. Zo fijn dat ik gewoon onze zorgverzekering kan vragen en die regeld alles. Al mijn wensen en welke kraamzorg ik wil en alles. Heel fijn. weer een pak van mijn hart. Ik ga toch proberen borstvoeding te geven. Ga alleen wel een cursus ervoor doen zodat ik niet weer gelijk op dag 2 kloven heb. Ook thuis bevallen wil ik proberen. Moest ik net ook invullen. dan moet je toch evben nadenken he. dat ligt dan weer met de kraamdagen anders. als je BV geeft dan kan je recht hebben op meer uren dan als je flv geeft. Ach. Boeid niet mijn mamsie wil graag ooknog komen kramen. Hahaha moet nu al denkne waar ze kan slapen want onze logeer kamer word baby kamer. Heb dus geen ruimte meer.
@ Mimi, die kans is denk ik klein. Maar als ik hem hire hoor vind ik dat minder erg. Ik heb afgelopen week ook de kraamzorg aangevraagd. Mijn mamsie komt ook vast langs. Maar misschien heb ik daar dan wel minder zin in. Maar komt goed. Ik ga 10 december naar het ziekenhuis voor een borstvoeding infoavond. Wil dat ook heel graag doen.
Dit was bij de 2e, maar scheelt denk ik ook dat ik een klein kindje droeg en geen vruchtwater meer had. Bij Jen was ie ook niet supergroot. Succes vanavond danielle, jammer zo laat pas. Ik heb helemaal geen pijnlijke boobs gehad, tot een paar dagen geleden, ze zijn ook gegroeid hihihi En jeuken ook idd, vooral onder de douche
@Pien, Oke. Min meissie was 48 cm en 2900 gram toen. Waarschijnlijk word dit wel een groter kindje. Meer omdat ik vroeger rookte en nu niet meer. @Mupkuh. Mijn mamsie komt dan een paar dagen in week 2 als de hulp weg is. Nou dat wil ze. Ik weet alleen nog niet of het ook gebeurd. Hihi
wow kraamzorg al geregeld! Gek he, nu al! voor mijn gevoel heb ik niks te regelen....is geen kraamzorg, zo anders dan laatste keer toen er van alles te regelen en te kopen viel Hier ook pijnlijke tepels, zeker als ze koud worden
@een paar : Kraamzorg heb ik ook al geregeld. Nu moet ik ook eens gaan denken aan de creche regelen. Ik begreep dat daar ook lange wachtlijsten voor zijn soms....Ik hoop dat er nog plaats is? Verder heb ik ineens sinds maandag 'smorgens soort van misselijk als ik opsta en k.khalzen (sorry voor de details) en als ik even op ben, slokje water genomen is het over stom he? Eerste 3 maanden niks en nu ineens wel....mmmmm Ook boobies gegroeid, ik had gister een werkoverleg (ben afdelingshoofd) en dan sta ik voor een groep te praten en het enige wat ik achteraf hoorde van de meiden : Goh je boobies zijn al wel gegroeid he? waar letten ze op. O en als ik iemand tegen kom kijken ze eerste naar mijn buik en daarna pas naar mij heel raar en opvallend....maar je ziet nog steeds niet zoveel. O die bobbel boven mijn schaambeen zit er al wel een kleine week....zal weer eens een buikfoto maken van de week! Doei ik ga weer werken (ook geen zin in eigenlijk)
@coto, Dat heb ik dus nu ook. Ik weet niet wat ik moet drinken of eten want ik heb een raar gevoel in mijn maag sinds een paar dagen. Heb alleen last gehad in het hele begin en vanaf week 8 was het weg. Hmmmz begint weer
Danielle veel plezier vanavond met de echo,spannend! Ik mag vlg week vrijdag pas.....nog even geduld dus. Gister ook de kraamzorg aangevraagd via internet en idd kreeg ook al de tip om de beeb vast aan te melden bij de creche. Lijkt allemaal nog zo vroeg maar denk dat t beter is wel vast te regelen. Ook mijn baas begint zich nu al druk te maken hoe ie t allemaal moet gaan doen als ik straks 16 weken met verlof ben, haha de stresskip.
er zijn chreches waar er zo'n lange wachtlijst staat dat ze het liever voor de 7e week al willen weten. Belachenlijk voreg vind ik dat. ik heb het geluk dat ik mijn kinderen gewoon mee mag nemen naar mijn werk.
ik heb kraamzorg voor de zekerheid aangevraagd mocht ik het toch willen (kan altijd afzeggen als ik het uiteindelijk toch niet wil) Onze meisjesnaam eindigt volgens mij altijd op een "y" maar we zijn er nog niet uit (nog effe verder knocken!)
Goeiemiddag meiden. IMD, fijne vakantie! Heerlijk vooruitzicht zeg, geniet ervan! Danielle, veel plezier bij je echo vanavond! Ik mag ook vanavond, 20.30 u pas....tjonge, wat duurt dat nog lang. Ik vind het nu toch ook wel erg spannend en ik kan me niet heugen dat ik dat bij mijn zoontje ook had..... En de kraamzorg regelen: hier werd idd geadviseerd om het na een goede echo te doen.Je kan het maar vast geregeld hebben! Maar het voelt zo gek om dat zo vroeg al te doen!
Lekker irri he! Gelukkig doen ze nu wat minder pijn.. Mn vriend hoefde er maar naar te kijken.. Ze worden ook al wat donkerder en knallen helemaal naar voren mn vriend denkt dat ik nu de hele dag opgewonden ben Ik hoef geen creche te regelen ..we werken allebei het meest thuis..Als is weg moet is hij er wel en is het vaak s'avonds..
Jeuh! Vandaag 12 weken! Kraamzorg is al geregeld, willen ze hier ook het liefst voor de 3e maand. Zaterdag gaan we om een kinderwagen kijken, we gaan denk ik voor een mutsy. Lekker hoog en rijd fijn (mijn broer heeft hem ook)