Wij hebben het gisteravond meteen aan de schoonouders verteld, we waren zo hyper, we moesten het aan iemand kwijt. Morgen aan mijn moeder vertellen, mijn vader is ook onlangs overleden dus mijn moeder kan wel wat opbeurend nieuws gebruiken. Voor de rest wil ik nog even wachten, maar ik denk dat de omgeving er wel redelijk snel acherkomt (i.v.m. geen alcohol ) Ik ga zodirect ook even het boek kopen van Kluun, vind ik wel heel leuk om manlief te geven!
ik drink al een hele tijd geen alcohol meer omdat we in de MMM zaten. vreemd he dat kinderen en dieren dat aan kunnen voelen? mijn kat is gewoon even duf als anders
Zo aardig wat bij gekletst Kipkip gefeliciteerd, supergaaf net zo voor de mmm. Rach wat lief van je man dat cadeautje! ehm...de rest weet ik niet meer! Ben zoooo moe, echt de afgelopen dagen heb ik echt niks gedaan in huis, krijg niks uit handen, niet zo goed Dus ik ga nu weer ff op de bank liggen 8)
slecht geslapen vannacht, gaaaaap en als ik op de bank ga liggen word ik misselijk, maar ben te moe om wat actiefs te doen misschien helpt het om wat te eten, ookal moet ik er niet aan denken om wat naar binnen te werken :-&
Jawel, doe em denk ik na de 1e echo Ga me ff aankleden, schoonouders belden 10 minuten geleden dat ze er over een uur zijn, nu dus 50 minuten en vaak komen ze dan nog eerder, dus ff mijn man uit bed trekken.
zijn jullie nou ook zo bang bij alles wat jullie doen? Ik ging net mijn nagels knippen van me tenen, en dat vond ik zelfs eng! Omdat je dan helemaal naar voren zit.. hahaha ohw soms wel erg hoor dat iik zo bang ben!
Heb ik ook last van hoor leeuw....en net als wat ik gisteravond laat hier neer zette: ik kan moeilijk omgaan met die ongi krampen, wordt er heel onrustig van. Maar jeeeeeetje wat kan een zwangere vrouw snel geirriteerd zijn
hahah ja he! Ik heb vroeg getest, vandaag een week geleden! en ik teste omdat ik zoo moe was en chagie hahaha ik ben zo humeurig! maar even zonder dollen haha is het erg om helemaal naar voren te zitten? ooooowwww wordt gek van die onzkerheid! denk als ik de 20ste een hartje zie kloppen ik me veel gerutster voel!
@ Jodie, hier nog een snel geirriteerde. Het botst ook constant met mijn vriend. Net even een goed gesprekje gehad. Word hier trouwens ook een zwangeren lijst bijgehouden. En hebben we ook al een hyves?
wie houd die lijst hier ook alweer bij? we hebben die wel. ik ben ook bang bij alles wat ik doe. ook met rennen enzo. even een vraagje. ik heb vannochtend foliumzuur geslikt, maar daarna een potje gekocht met vitaminen voor zwangeren, daar zit ook al foliumzuur in. mag ik daar nu een pilletje van nemen of is teveel foliumzuur niet goed?
Teveel foliumzuur maakt volgens mij niet uit, alle overbodige extra's plas je gewoon weer uit, dacht ik. Ik vind trouwens eng om te vrijen, geef me dan niet helemaal Zit nu aan een soepstengel in de hoop dat de misselijkheid weg gaat maar krijg em met moeite weg, maar ben stiekem wel blij met die misselijkheid hoor
@ Leeuw: nee hoor, naar voren zitten is helemaal niet erg. Je kleintje zit nog heel veilig verstopt achter je schaambeen volgens mij. Dus knip ze @ alle nieuwe zwangeren: Van harte en welkom! Nou, ik merk ineens wel dat ik zwanger ben. Lichamelijk echt nergens last van (behalve moeheid, maar dat kan ook door het weer komen), maar ik zat gisteren bij de meest maffe dingen al te janken Bij Elly en de Wiebelwagen bijvoorbeeld, nou vraag ik je... ik ben gewoon compleet gek geworden, haha! Niets voor mij, normaal ben ik de nuchterheidzelve. Vanavond gaan we bij collega's bbq-en. Gezellig, heb er zin in! Wel hopen dat er en goede bbq-kok staat, zodat ik geen half rauwe lapjes op mijn bord krijg.. Maar eerst nog even werken (bah, ik heb geen zin...)
@ rach, zou gewoon tot morgen wachten. Teveel plas je waarschijnlijk wel uit. Maar schijnt ook niet goed te zijn.
Ik heb al tegen mijn vriend gemeld dat er voorlopig niet gesext gaat worden. Ik durf dat niet meer...Na de drie maanden is het allemaal weer wat steviger en dan misschien wel. Ze zeggen wel dat het geen kwaad kan, maar over tien jaar roepen ze misschien weer wat anders
Hallo zwangeredames...Ik begin steeds misselijker te worden...en we hebben besloten dat de ouders het mogen weten dus vandaag zijn ouders (gescheiden) en morgen nog mijn vader af...ik heb een i love oma en een i love opa rompertje gekocht...ben wel erg benieuwd...mijn vriend zei net dat hij zenuwachtiger is dan voor een examen... De vraag over hyves ik heb het wil je hem hebben moet je ff pb....als alleen niets zegt op mijn hyves vind ik het best... ik ga zo aan het huishouden beginnen als dat gaat lukken? nou ik lees onder tussen hier wel...