April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hhaa nee joh dat is toch heel normaal :p is chocolademelk zit ook cacaopoeder en suiker (en in bonbons, hagelslag en chocopasta ook).

ik ga gelijk weer een boterham met tonijnsalade smeren, wat was dat lekker!

2. Ik heb ook zin in vanalles, maar heb nog iks raars geprobeerd. Ben als de dood dat ik dan weer misselijk wordt :confused:

Ik kijk wel uit naar de dag dat ik weer een Big Mac kan eten zonder misselijk te worden........................
    Probeer het nu nog niet, wordt al van een paar frietjes misselijk :rolleyes:

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Qua brood eet ik fijn volkoren, boordevol, maar niet TE bruin naar smaak.
    Heb verder ook niks raars geprobeerd...Ja om de goede echo te "vieren" dacht ik ineens, dan ben ik ook echt zwanger en heb ik zin in een zure bom! whahaha Maar ik heb dan snel een augurk idee en daar smaakte hij toch echt niet naar, dus viel erg tegen :D
    Ik eet eigenlijk graaaag vet op het moment!Maar beperk het wel.

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

haha wat leuk al die etenpraatjes :p
    augurken gaan er hier ook wel in.maar vooral zout zout zout...ik eet nooit chips maar nu wel! En overal zout overheen.

@ rach maar dan zit er ook nog cacaoboter e.d. in....misschien als ik het dan ok nog met halvarine meng :p probeer jij het eerst? gnigni...

5. hahaha :) no thanks 8)
    boterham met halvarine, beetje cacao erover heen, en suiker. wie weet heb je je nieuwe lievelingsmaal gevonden.
    ben je trouwens al op zoek naar een huisje?

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

big mac zou ik ook wel lusten.... kunt idd misscien maar beter wachten tot je het zeker weten lust!

ga mijn man maar smeken dat we ander brood voor mij kopen...zucht! We eten biologisch brood dat hij zelf bakt, is dus heeeeeel goedkoop. Maar als we het in de winkel kopen betaal je wel 3 tot 4 keer zoveel :( Dus kan me voorstellen dat hij daar niet zo'n zin in heeft.

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ja druk bezig, maar vind niks mooi of goed genoeg haha, zwangerschap he!

Alles wat ik mooi vind is te duur, maar we komen er wel

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Dit gaat hem worden!

9. Jee een kaartje, daar ben ik echt helamaal niet mee bezig!

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Meiden met een goede echo gefeliciteerd :)

Ik las hier iets over huzarensalade. Amom bedoel je rauwe melk ? of benje allergische.
    Ik eet namenlijk heel veel zalmsalade en huzarensalade :oops: Anders stop ik er gelijk mee.

11. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo
    Het gaat hier pagina's lang over eten hihi!
    Ik ben naar de nekplooi echo geweest :
    De nekplooiecho. Het was een gedoe! Mijn frummeltje wilde eerst niet goed gaan liggen, wel bewegen! Dus na een half uur moest ik de wachtkamer weer in. Daarna weer een kwartier zoeken....nog even op mijn zij liggen maar het wilde gewoon niet goedliggen (het lag teveel met het hoofdje op de borst zeg maar). Uiteindelijk lag zelfs de navelstreng in het nekje, kon ze helemaal niet meer meten. Maar alles zag er erg goed uit en zover ze kon zien was de nekplooi gewoon dun (dikste meting 2.1 mm en vanaf 3 mm verdikt) en een neusbotje en alle organen etc. Mijn moeder en ik hebben heerlijk kunnen kijken en ze vond het geweldig! Nu moet ik dinsdag weer terug voor nog een poging. Vind ik best want dan kan mijn man mee. Jee wat was het gaaf. Het is nu 6 cm dus gewoon meer dan 2x zo groot geworden in 3 weken. Bizar! Hartslag 153pm. Ik heb 6 foto's! Zal proberen te plaatsen....Ik ben wel gerustgesteld eigenlijk, het was heel mooi....

12. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ik heb maar foto's gemaakt want scannen lukt niet zo goed. Zijn een beetje wazig nu maar het is wel te zien...

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat een mooie echo coto500! Erg leuk om te zien.

En je buikje groeit ook gestaag he? ;)

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Nou, ik weer ziek thuis hier. Vandaag wel gaan werken maar ziek naar huis gegaan. Heb veel overgegeven heb barstende hoofdpijn. Erg vervelend dat je nu niets in mag nemen. Paracetamol werkt niet.
    Man ligt ook nog ziek op bed, heeft voorhoofdsholteontsteking (wat een woord!). Erg zielig hoor en is morgen ook nog jarig.
    Wordt een gezellige verjaardag samen ziek op de bank! Hebben alles ook al maar afgeblazen.

Meiden, die vanavond een echo hebben nog veel plezier! En voor diegene met een goede echo: Geniet ze!

Ik voel trouwens ook geen bobbel hoor! Soms denk ik ja dat is hem maar volgens mij is het dan gewoon een aangespannen spier. haha!

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Coto wat een mooi echofoto zeg. Ik zie hem duidenlijk hoor. Groeid dan hard he.

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

wow coto echt een duidelijke echo! ik heb zaterdag een echo met 12 weken en 6 dagen hoop da tik ook zn mooi krijg:O

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Zaterdag? Doen ze bij jullie dan ook echo's?

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hele mooie echo's coto!
    wat een "lange" benen al he ;)

leeuw, ik heb dezelfde wagen vorig jaar gekocht voor mn dochter, maar dan in de kleur red flame :)
    mijn vriendin was dezelfde periode zwanger, heeft dezelfde wagen en ook die kleur groen die jullie hebben :)

19. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

bij een echocentrum! kan niet w8en tot 20 weken hoor haha!

Deel Deze Pagina