April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @iedereen : dank voor de lieve woorden...
    ja die benen zijn echt lang! Kan het nooit van mij hebben ik heb hele korte benen! hihi

2. Hoi Allemaal!

Ben woensdag middag op controle geweest en alles wat goed! Wat leuk om te zien zeg, zo'n frummel! En het bewoog al lekker....

Donderdag 9 oktober heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige!

Spannenndddddddddd!

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zo even laat haha maar de echo was weer toppie hoor :D! De kleine lag lekker te slapen en wou niet wakker worden :D haha na enige pogingen werd tie toch wakker en strekte zich helemaal uit zo'n lief gezicht was dat. Volgens mij werd tie een beetje nukkig haha want hij zat helemaal met zijn beentjes te trappelen ;) Foto's komen eraan ;) binnen nu en een paar minuten. Maar in iedergeval een hele mooie ervaring.

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ mimi niks mis met huzarensalade :p komt door allergie

@rach www.cardxl.nl gratis verzendkosten dus helemaal ideaal. We laten hem hier bedrukken

@coto wat een goede foto's!
    Had bij mijn zoontje hele onduidelijke foto's en hij had een driehoekig alien hoofd :(

@Leonie Heeel veel beterschap, ook voor je man. Hopelijk kan hij wel een beetje van zijn verjaardag genieten!

Ik heb eindelijk lekker brood WoeeHoeeeee

5. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Dag dames, mag ik me ook nog aanmelden of zijn de inschrijvingen reeds gesloten. :D

Ik ben voor de tweede keer zwanger met dank aan de ivf poli.
    Deze frummel is een embryo uit de poging waaruit mijn dochter is geboren.
    Morgen naar de VK voor een termijnecho omdat de vorige keren het vruchtje steeds 5 dagen achterliep in groei.
    Verder ben ik erg misselijk en doodmoe maar dat geeft niet want ik ben ZWANGER! :D

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedmorgen!

@ alle nieuwe mama's GEFELICITEERD & WELKOM..

->Brenda77 wat byzonder moet dat zijn :D

@Priscilla->Wat een lieve foto's! Echt duidelijk...Schattig hoor dat je hem/haar wakker hebt zien worden..

@iedereen met goede echo's : :thumup: Gefeliciteerd..Helemaal super!

Voor degenen die vandaag gaan: Succes & veel plezier!

7. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Brenda: Van Harte! Heel veel succes vandaag bij de termijn echo.

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Betekent dat dat ze dan technisch gezien tweelingen zijn? (sorry als ik een heeel domme vraag stel, hoor...)

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Gefeliciteerd Brenda :D fijne zwangerschap toegewenst! En succes bij de termijnecho.

Ja Eefje dat was echt mooi om te zien :D helemaal uitstrekken ah ben helemaal in de wolken. En me moeder moest een traantje laten gaan haha. Wat is zwanger zijn emotioneel.

10. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Brenda.. gefeliciteerd!

En wat een mooie echo's zag ik alweer voorbij komen.. leuk hoor!

Hier alles redelijk. Nog steeds beroerd.. Trekt vast wel weer weg.. Zometeen even werken, en daarna vast een heleboel verjaardagsboodschappen.. Mijn kleine meisje wordt zondag alweer 2.. wat gaat de tijd hard... Vanavond op cadeautjesjacht.. Het is wel handig, ze is nu voor 5 daagjes bij oma, op Texel (dinsdag gebracht).. dus heb de handen vrij; dat is wel lekker bij zulke dingen..

Gisteren lekker met mijn mannetje uit eten geweest.. Weliswaar wat jaloers gekeken naar de carpaccio van manlief; maar het heeft mij verder ook goed gesmaakt allemaal..

Op zich wel leuk om uit eten te gaan; normaal neem ik eigenlijk altijd hetzelfde (carpaccio en dan een lekkere rode biefstuk).. Nu probeer je weer eens wat anders.. Al heb ik mijn mannetje gedreigd dat wanneer ie weer zo gaat zitten smullen van een carpaccio; dat hij me de volgende keer zsm na de bevalling; als ik weer een beetje fatsoenlijk kan zitten, meteen moet trakteren op een etentje :)

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Goedemorgen dames!
    P
    @Priscilla; wat fijn! Ook een goede echo! Super!

Verder kunnen jullie me ook voor gek verklaren ;), maar ik voel ook een soort kriebeltjes onder in mijn buik!
    Zal het frummeltje zijn? :-D

Verder gisteren tegen mijn baas verteld; reageerde vrij positief moet ik zeggen! (is zelf vader, dat scheelt denk ik ook ;)
    Vandaag ga ik he tegen mijn collega's zeggen, en ben heeeeeeeeeel zenuwachtig, maar vind het zo leuk!
    Vanavond tegen onze vrienden! Oh wat heb ik lang naar dit moment uitgekeken zeg!

Ben zo gelukkig!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mimi, mijn mams komt mij ook wel een beetje helpen hoor. Zoiezo 1 dag in de week, dat doet ze nu ook al ivm mijn rug. Moest vanacht echt aan rare dingen denken. Dat ze in 1x met de baby buiten ging wandelen terwijl ik bij aan het komen ben. Nou dat wil ik de eerste keer toch echt zelf doen. Maar vast allemaal paniek voor niks :)

@ all, voelde me gister niet echter lekker. Dus vandaar niet geweest. Maar kom vanochtend zeker wat meer kijken.

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames ik kom even zeggen dat de echo helemaal goed was...we vonden wel dat de gyn het allemaal maar snel deed....even kijken jah mooi mooi nou foto eruit...klaar...maar goed ik ga er dus wel voor mijn ventje een pretecho cadeau van maken...hij was helemaal teleur gesteld....dus ga morgen zo'n bon kopen voor de echo tussen de 17 en 20 weken echo....dus 18 of 19....dan kan hij drie kwatier kijken naar zijn kindje....en misschien zelfs zien wat het word....
    verder alles goed....

zag dat er weer nieuwe meiden bij zijn gekomen WELKOM.....en alle dames met goede echo's gefeliciteerd

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Danielle succes met het vertellen aan je collega's ;)

mupkuh wat een gekke droom zal vast wel niet uitkomen dan dat je lekker zelf als eerste buiten loopt met je kindje :D

Lynn jammer van je gynecoloog dat ze het zo afraffelde. En lijkt me ook leuk pretecho's :D

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja maar ik heb een mannelijke....grrr...die snappen er niets van...

en hebben julllie allemaal nog een inwendige of uit wendige....

oja mijn bloeddruk was KEI mooi....75/115 goed he...dus ikkan van daag lekker haricourverts eten met bacon....hihi :oops:

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik heb een uitwendige echo gehad gisteren.
    En beter van je goeie bloeddruk. Die van mij was 120/70 zoals tie dus altijd is haha.

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Even kijken wat ik nog weet;

Brenda, gefeliciteerd en welkom!

Meiden met een goede echo, Yeah! Gefeliciteerd!
    Coto, wat een benen joh! Echt gaaf!

Danielle, ow leuk aan de rest van de wereld vertellen, altijd leuk, zulk blij nieuws te brengen :)

Amom, eetsmakelijk dan maar met je brood :)

Oja ik heb gister denk ik 2 keer de baby gevoeld :) op aparte momenten.
    Voelde al eerder wat, maar twijfelde toen nog.
    Maar ik zit heel vaak met opgetrokken benen op de bank, bij Jason zat ik ook altijd zo en voelde hem ook snel.
    Denk dat je baarmoeder als je zo zit, euhm hoe zeg je dat, een beetje "verdrukt" is en daardoor beeb beter voelt?

18. GOEDEMORGEN!

Ik mag om 14.20 uur naar de gyn, ben zo vreselijk benieuwd!

@Pientje: Ik ben een beetje jaloers op je :oops: hihihi

@Danielle: Succes met vertellen, heel speciaal hoor!

@ALL: Welkom nieuwe, diegene met een mooie echo feliciteerd!

LIEFS

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ Brenda, welkom en gefeliciteerd! Ben eigenlijk ook wel benieuwd of ze dan technisch gezien tweelingen zijn. Ben blij voor je dat zwanger bent, maar gek idee dat je kindje dan zolang ingevroren is geweest :p sorry, waar ik allemaal niet aan denk...

@Mirjanne, Carpaccio is idd lekker zeg! Mijn man zat gisteren pizza te eten, zat er ook helemaal van te kwijlen GRRR :) Maar meteen na de bevalling uit eten, moet er niet aan denken...had de eerste maanden helemaal geen honger.

@Danielle Veel plezier met vertellen! Fijn dat je baas zo goed reageerde.

@lynn Fijn dat je echo goed was, krijgen we de foto ook te zien? ;)

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ff ego:

Ben 13 weken, joepie!

nieuwe buikfoto zit in Album, net ff ingepropt, snap eindelijk hoe het werkt

Deel Deze Pagina