Gefeliciteerd met je 13 weken. En flinke buik heb je al zeg. Mijn buik is niet echt veel gegroeit. Al lijkt die foto in mijn album van wel
Nou wat wordt er hier veel afgekletst. Ik heb een vrije dag vandaag dus weer tijd voor een bezoekje hier Ik las vanalles over eten... Normaal houd ik van hartig / zout en/of zuur eten. Nou zuur gaat er momenteel echt niet in, dan ben ik meteen misselijk. Zout trekt ook niet zo. Ik eet nu zoet! daar moet ik normaal niets van hebben. O, ja, en ben helemaal van de dropjes . En een nieuwe auto? Qua grootte hebben we die niet nodig denk ik, maar er staan al behoorlijk wat kilometers op de teller, dus hopen dat ie het niet begeeft! Verder gaat het hier qua misselijkheid beter, eindelijk! Alleen nu ben ik net zo'n puber: allemaal puistjes! Nou ja, liever puistjes dan misselijk hoor! Mn buik begint ook ineens te groeien er zijn al dingen die ik niet meer pas! (ok, die zaten sowieso al wat strak, maar toch....) Maandag de echo! Ik vind het toch wel spannend.... Hopelijk is ie uitwendig hoor... (beetje preuts, haha) Trouwens ik heb ook wel eens het idee dat ik de beeb al voel bewegen. Een raar soort kriebel op de plek waar volgens mij mn baarmoeder zit...
Mooie buikfoto's Ben ook niet meer misselijk, moet zeggen dat ik me steeds beter gaat voelen. Spannend hoor Marietje maandag zullen ze vast wel uitwendig doen hebben ze bij mij gisteren ook gedaan Dan is er al heel veel te zien en duidelijk ook.
hallo april mama's van harte met jullie zwangerschappen ik kan me bij jullie aan sluiten ben 21 april uit gerekend... grxxxtjuhs debor
Hallo meiden, Ben de afgelopen week ziek geweest. En daarnaast ook misselijk en ik blijf heel moe... Ben nog steeds erg blij zwanger te zijn, maar snak naar het einde van deze moeilijke eerste periode...
pff zit ik net te schrijven dat ik niet meer misselijk ben.... ga ik vrolijk de keuken poetsen, wordt ik me toch een partij misselijk! Kon ik weer boven de pot gaan hangen Dan maar rustig aan doen he...
Hallo, Welkom nieuwe meiden, het wordt een hele drukke maand qua bevallingen zeg! Iedereen met een goeie echo, gefeliciteerd! Ik heb weleend gehoord dat wil naar zoet eten een meisje wordt en zuur/zout/bitter een jongen....mmm we moeten nog even afwachten zeg! Die bakerpraatjes zijn wel leuk. Ik zal morgen ook weer eens een buikfoto maken, je ziet bij mij echt bijna niks, behalve mijn boobies die gegroeid zijn (en ze waren al E!).... Morgen ook maar eens een grote oma BH halen hihi. Ik heb de echo foto's ook op mijn werk laten zien, leuke reacties! Doei werk ze nog degene die nog lang moeten zoals ik. En degene die vrij zijn, geniet van het lekkere weer!
Tja en als je veel misselijk bent is het een meisje en als je puistjes krijgt een jongetje.... Ben veel misselijk geweest, dat zakt nu en nu heb ik puistjes... We zien het in april wel wat het geslacht is Mijn borsten groeien ook harder dan mijn buik ik heb ff wat BH's van mn zusjes geleend
dank je jij ook van harte leuke reactie's zijn altijd leuk ik kreeg in het begin alleen maar snauwen en niet leuke reactie's tot me eerste echo kwam toen veranderde het alwel iets... liefs debor
Coto, Bij mijn eerste had ik hetzelfde hoor, dat je met 12 weken echt nog niets zag, maar mijn boobies groeiden wél. Nu zie je ook nog steeds niets, én mijn boobies zijn niet gegroeid... Nou ja, ik maak me maar geen zorgen, want wat heb ik daaraan? De misselijkhied, kou en vermoeidheid spreken boekdelen. Als jouw bakerpraatje klopt, krijg ik een meisje. Maar ergens voel ik dat ook wel een beetje zo. Ik ben deze keer ook veel beroerder dan bij mijn eerste, een jongen.
Poeh weer veel misselijke zwangeren terwijl de meesten toch al of de 12 weken zij gepasseerd of er bijna zijn....ben zelf met vlagen ook nog wel misselijk. En idd de boobies groeien en groeien wacht maar tot de stuwing!
dank je jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap priscilla ik heb tot nu toe alleen last in de ochtend van erge misselijkheid dus mag denk nog van geluk spreken... en de borste die ware bij mij als eerste wat op viel en erg pijnlijk zijn vanaf het begin... en begin nu een klein buikje te krijge al
Welkom Boortje. @ all, als er trouwens meiden zijn die het leuk vinden om te msn-en. Voeg me maar toe!
Hoi allemaal! Hele leuke reactie's hier op het werk gehad! Ben helemaal happy :-D Verder alle "nieuwe" zwangeren; van harte welkom!
Welkom aan alle nieuwe zwangeren en van harte gefeliciteerd uiteraard Qua bakerpraatjes...Als je puistjes hebt, duidt dat eerder op een meisje, want ze zeggen dat een meisje de schoonheid van de moeder afneemt. Maar denk dat de bakerpraatjes pas later in de zwangerschap "tellen" want in het begin produceer je zoooveel hormonen, dan zijn puistjes toch wel een veel voorkomend verschijnsel. Tot de 16 weken loopt het HCG op tot een hele hoge piek, dus dan zullen de kwaaltjes vaak juist nog even erger zijn en dan pas afnemen, omdat het hormoon dan weer daalt. amom, whaaaa idd stuwing!voelde me Pam Anderson *lol*
Gefeliciteerd aan de ieuwe zwangeren onder ons! en fijn dat er weer mooie echo's waren! Vandaag voor het eerst het hartje gehoord met de Angelsounds! Hier dus een blije mama! Bij mijn zoontje kon ik het pas veel later horen, maar daar lag de placenta aan de voorkant en nu aan de achterkant! Zoals IMD a zei: als je wat hoort voor 12 weken is het mooi meegenomen! Ik heb helemaal geen zin in vlees savonds en het is dus een crime om elke keer wat te verzinnen om te eten......... <Misselijkheid wordt hier duidelijk minder, da's ook wel fijn. Maar moeheid daarentegen is weer heel erg aanwezig....