@me2 Heb jij zelf zo'n angelsound gekocht? en werkt dat een beetje? Ik zit zelf nl te twijfelen of ik nu wel of niet zo'n ding zal kopen. Ik maak me nl elke dag zorgen of alles goed is (ook al ben ik nog steeds misselijk en moe, wat erop zou duiden dat alles idd nog goed is hihi) zucht...ik moet nog wachten tot 8 okt voordat ik weer naar de VK mag... Alle nieuwe zwangeren hier, welkom en gefelicteerd! Er zijn behoorlijk wat april 2009 mama's, leuk!
Indy; ja ik heb hem gekocht toen ik zwanger was van onze zoon. Was toen ook continue onzeker omdat ik daarvoor een mk had gehad. Ik kon toen pas laat het hartje horen (placenta lag ook aan de voorkant). Nu dus al heel vroeg, maar normaal gesproken kan je pas na 12 weken het hartje horen. Ik ben heel erg blij met dat ding. Het heeft me echt de vorige zwangerschap vaak er doorheen gesleept tot de volgende echo Ik zou hem dus aanraden, maar je moet niet in paniek raken als je het hartje niet meteen kan vinden!
Ik vind het ook een superding. Ik kon het hartje eerst ook niet vinden en een paar dagen later weer geprobeerd en toen gevonden dat is echt zo mooi om thuis mee te maken. Vind het ook een aanrader.
Hier precies hetzelfde. Vind het zo sneu voor mijn man, want wil eigenlijk iedere dag hetzelfde eten...
Zo ben weer terug, maar wel een beetje teleurgesteld.......... Had een ass. arts en ze wilde eigenlijk alleen even hartje luisteren. Ik zeg nou ik kom voor de 12 weken echo en manlief is daarom speciaal bij! Gratie gods heb ik dan toch een echo gekregen, maar vond het behoorlijk onduidelijk, ben echt een beetje ontdaan. Ik weet niet eens hoe groot het nu is Weet iemand hoe een normale 12 weken afspraak gaat? Dit is in het ZH en ben nu in twijfel of toch naar de VK zal overstappen.........
hahahaha ja hier precies hetzelfde. Vind het zielig...probeer dus zoveel mogelijk iets te maken dat hij wel een stukje vlees kan eten.... Da's idnerdaad niet leuk Spohia! Bij mij in het ziekenh gaan ze wel een echo maken bij 12weken, maar wellicht niet als je geen nekplooimeting laat doen. Je hebt wel al een termijn echo gehad he? Dat zal dan wel de reden zijn.
yeaah me vriend moest vandaag afrijden voor zijn rijbewijs en hij heeft hem gehaald wij zijn echt blij binnenkort lekker een auto!
Brenda en Boortjuh gefeliciteerd en welkom. Brenda, Zou ik van jou mogen weten wanneer je uitgerekend bent? dan zet ik je op de lijst. @Boortjuh mag ik weten hoeveelste kindje het is voor jullie dan zet ik dat ook bij naam erbij. Alvast dankjewel. @Priscilla R, Meis wat fijn zeg. Feliciteer je vriend maar namens mij . @Sophia, ik weet niet precies hoe een 12 weken echo gaat maar ik geloof wel zoals alle andere echo's. Zoiezo dat ze kijken of het hartje klopt en hoe groot de kleine is om tew eten of het goed groeid. Als je het niet fijn vond dan even met je eigen gyn bespreken dat je het niet leuk vond en zeggen waarom.
@allen; dank jullie voor het lieve welkom *het wordt technisch idd een tweeling zusje/broertje. Maar dan wel twee eiig. *ik ben 25 april uitgerekend. Vandaag echo gehad. alles was oke. frummel is nu 2.5cm groot en heeft zelfs even bewogen. Volgens de verloskundige was alles prima en moest ik me geen zorgen maken. Verder met vlagen nog flink misselijk. Eten staat me snel tegen. Mijn dochter had een baaldag. Heerlijk zo samen met mijn hormoontjes. Sorry dat ik nog niet op iedereen reageer. Er wordt hier zo snel geschreven. groetjes Brenda
Als er wijzigingen gemaakt moeten worden in de lijst. Stuur dan een pb'tje naar mimi1981 dan word dat zo spoedig mogelijk gewijzigd Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Magickwings - 2e kindje - 28 jaar - Na1 - 1e kindje - 27 jaar - 2 april Paulie - 1e kindje - 28 jaar - Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar - b]3 april[/b] Pientje - 3e kindje - 25 jaar - :-# msroxy - 1e kindje - 23 jaar - victortje - 1e kindje - 23 jaar - Sylvie - 2e kindje - 24 jaar - Nance83- ?kindje - ? jaar - 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar - Amom22 - 2e kindje - 22 jaar - :-# Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar - ikkie - 2e kindje - ? jaar - Sina - 2e kindje - 25 jaar - ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar - Bleumke - 1e kindje - 25 jaar - 5 april Lichtje - 1e kindje - 30 jaar - wieffie - 1e kindje - 30 jaar - Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar - coto500 - 1e kindje - 38 jaar - 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar - Leeuw89 -1e kindje -20 jaar - Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar - 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar - Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar - Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar - Rijffel - 1e kindje - 28 jaar - vruchtje24- 1e kindje - 25 jaar - Rach84 - 1e kindje - 24 jaar - :-# Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar - 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar - Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar - Kindje - 1e kindje - 30 jaar - Jodie1 - 1e kindje - 27 jaar - kipkip - 1e kindje - 31 jaar - 9 april Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar - mo1977- 1e kindje - 31 jaar - Blimey - 1e kindje - 28 jaar - Sam0110- 1e kindje - 22 jaar - 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar - Vruchtje - 1e kindje - 25 jaar - Elise - kindje - 26 jaar - Sophia -1e kindje - 33 jaar - 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar - Kayla - ? kindje - 26 jaar - Mamacelesje - 1e kindje - 18 jaar - Eefje28 - 3e kindje - 28 jaar - 12 april Lidia -2e kindje - 29 jaar - 13 april Spekkie -2e en 3e kindje - 27 jaar - female81 - 1e kindje - 27 jaar - Jannie83 - 2e kindje - 25 jaar - :-# Danielle1982 - 1e kindje - 26 jaar - :-# IMD -2e kindje - 27 jaar - 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar - Marietje83 - 1e kindje - 25 jaar - :-# Codi- 1e kindje - 20 jaar - Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar - 15 april lollifant84 - ? kindje - ? jaar - mymiracle - 1e kindje - 32 jaar - BrendaGill - 1e kindje - 21 jaar - mbijs - ? kindje - 29 jaar - Ska26 - ? kindje - 27 jaar - MieniMe - 2e kindje - 30 jaar - asilah - 2e kindje - 26 jaar - 16 april Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar - :-# helenaxxx - 1e kindje - 30 jaar - bolleke25 - ? kindje - 25 jaar - zeppie - 1e kindje - 26 jaar - mandytjuuu- 1e kindje - 21 jaar - Shopaholic- 2e kindje - 29 jaar - daniellesvl - 1e kindje - 26 jaar - 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar - hhoneybee - 1e kindje - 27 jaar - missym- 2e kindje - 21 jaar - Linnielinnie- 1e kindje - 30 jaar - wwjc19- 1e kindje - 28 jaar - Indy1973- 1e kindje - 35 jaar - 18 april Juud - 2e kindje - 32 jaar - Vlinderfladder - 1e kindje - 27 jaar - Me2 - 2e kindje - 33 jaar - Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar - 19 april Jessie81 - 1e kindje - 27 jaar - 20 april aukje83 - 1e kindje - 24 jaar - lucky girl - ? kindje - 35 jaar - 21 april jantje09 - ? kindje - 26 jaar - mamaline - 2e kindje - 29 jaar - miss - ? kindje - 27 jaar - jorntenfemmigje - 2e kindje - 26 jaar - Boortjuh - ? kindje - 21 jaar - 22 april voorjaar - 1e kindje - 29 jaar - jolandaenbjorn - 2e kindje - 27 jaar - 23 april Jewel - 2e kindje - 23 jaar - :-# dolfijn77 - 1e kindje - 31 jaar - 24 april MiniUs - 2e kindje - 29 jaar - synove - 2e kindje - 37 jaar - tammy77 - 4e kindje - 30 jaar - zeester77 - 2e kindje - 31 jaar - 25 april sniffy - 1e kindje - 26 jaar - Brenda - 2e kindje - 30 jaar - 26 april tascha - 2e kindje - 23 jaar - thalina - 1e kindje - 22 jaar - Mop0201 - 1e kindje - 28 jaar - 27 april jesske - 2e kindje - 23 jaar - mamasuusje - 2e kindje - 20 jaar - sousou - 1e kindje - 26 jaar - 28 april Piglet - 1e kindje - 37 jaar - es1977 - 4e kindje - 30 jaar - MamaY - 2e kindje - 35 jaar - Juud - 2e kindje - 32 jaar - 29 april 30 april nikkie81 - 2e kindje - 26 jaar - vanesje - 2e kindje - 30 jaar - Totaal 111 zwangeren Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie en Marb en zwangervanbrusj en nicoline78 en Bloemblaadje en MamaDeluxe en Nathalieke en mollyvg en havefun en Joyce84 en lievie en Eleni en MiSsTiek en Mouse en lautjuh85 en didi1988 en survivor82 en Beginneling Afspraken: 25-09-2008thalina 1e echo, BrendaGill 1 e echo,mo1977 echo, Clarissa81 extra echo, wannaBmum vk echo, coto500 echo, vruchtje24 12 wk echo, Priscilla R echo 26-09-2008Sophia echo 29-09-2008dolfijn77 1e echo, Marietje83 1e echo, zeester77 2e x vk, jorntenfemmigje vk 30-09-2008lidia vk, veroon vk 01-10-2008wieffie gyn, sniffy echo, Jantsjuh echo, Mop0201 echo 02-10-2008Shopaholic echo, Leonie27 echo en nekplooimeting, MieniMe combinatie test 03-10-2008Jewel 1e echo, IMD nekplooimeting, Eefje28 controle en echo, Jessie81 1e echo 06-10-2008Priscilla R vk, synove nekplooimeting 07-10-2008wannaBmum vk echo, coto500 vk, zeppie vk, sniffy vk, wwjc19 pretecho 08-10-2008Leeuw89 echo, wwjc19 12 weken echo, Indy1973 vk 13-10-2008zeppie echo, tammy77 1e echo, Juud termijn echo, zeester77 nekplooimeting 14-10-2008synove gyn 16-10-2008Leonie27 vk, rach84 gyn + echo 20-10-2008tammy77 vk, mimi1981 vk 17-11-2008Sylvie 20 weken echo 19-11-2008mamacelesje 20 wk echo 02-12-2008wwjc19 pretecho
@Brenda, dat ligt per dag verschillend hoor. Er zijn ook dagen dat er nog geen eens 1 blz geschreven word in 2 dagen.
Brenda: welkom en gefeliciteerd. Super joh dat het technisch gezien een twee-eiig tweeling is. Fijn ook dat de echo goed was. Bijzonder ook als je het zo ziet bewegen dan hé. Ook ik heb weer mooie echo's voorbij zien komen. Super hoor! Sophia: jeetje dat is wel raar zeg. Als het je niet lekker zit gewoon nog even bellen vragen naar je eigen gyn. all: gisteren 12 wkn echo gehad voor het eerst uitwendig en dus ook voor het eerst hartje gehoord. Echt ontzettend gaaf zeg. Wij hadden niet gekozen voor de combitest maar ze kijken bij ons wel standaard naar de nekplooi en die zag er keurig uit . Gisteren ook op mijn werk het leuke nieuws verteld en iedereen reageerde onwijs leuk echt niet normaal en niet verwacht. Even een vraagje over de angelsound waar koop je dat en wat kost het? gr vruchtje sorry dat ik niet op iedereen reageer.
Deze site is waar ik het gehaald heb en ook het goedkoopste waar ik het kon vinden. Je krijgt er ook een gratis tube speciale gel bij. totaal met verzend kosten nog geen 40 euro http://www.vosmedisch.nl/enter.html?lan ... t=d82.html
Gefeliciteerd Pricilla! Vruchtje: ook fijn goede echo! Angelsounds inderdaad via link van Mimi Brenda: wat een prachtig wonder groeit er in jouw buik!
hier komt een heel lang echo bericht.... Ben vandaag in ondertrouw geweest....zijn naar de kut pretanaal geweest...wat een rot winkel en wat werken daar een vervelende mensen die allemaal denk ik niet willen werken....eerst alles op een bon laten zetten...ben ik kleding aan het passen roep zo'n stem om dat MORGEN het geen 20% maar 25%...dus wij al zoiets waarom heeft ze dat niet gezegt...grr....dus morgen weer naar die winkel alles o pnieuw bestellen...grr....maar het scheeld op 2000 euro iets te veel...als het nu om een onderbroek ging....... verder heb ik heel de stad leeg gekocht....kei veel kleding nieuwe broek trui vest onderbroeken...van die hele groote en een neiuwe bh...was wel nodig..schoenen een omslag doek voor als/mocht mijn winterjas niet meer passen ik niet in de kou staan! Eb ik heb bij de lief winkel een kei leuk pakje gekocht van made in holland....super schattig....ikkan neit wachten om nog meer te kopen..... oja 4 november hebben wij de pretecho...dan weten we het geslacht dus nog 6 weken wachten en dan weten wij het!joepie....kan ik kleertjes kopen want in dat soort winkels is het meeste jongens of meisje spul! nou dames sorry voor de egobericht.... heb wel alles gelz...en zag dat iemand heeft moeten smeken om een echo...wat ik belachelijk vind.....en verder weet ik het niet meer...ik las wat over schopjes en angelsound...gefeliciteerd voor de gene die het hartje hebben gevonden ik houd nu op anders moeten jullie dadelijk bijna een heel boek lezen!
He he, Nieuwe zwangeren: welkom. Meiden met een weekje erbij: gefeliciteerd. Het gaat echt snel hoor, voordat je het weet is het buikje weer weg. Meiden met een goede echo: ook super. Meiden met een minder goede echo: ik denk aan jullie. Een hele dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat jullie het een mooi plekje kunnen geven. En natuurlijk hoop ik dat het snel weer raak is. HIer verder alles prima. Vandaag andere auto opgehaald. Helemaal blij. Verder nog steeds eh... moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Alle nieuwe welkom en gefeliciteerd ! Ook diegene met een goeie echo gefeliciteerd ! Net het hartje weer gehoord, gaat echt flink te keer 172/minuut! Vinden jullie dit ook niet heel snel? Bij mijn zoontje was dat maar 150 ongeveer. @mimi: in de lijst de datum 3 april daar is iets niet juist in de opmaak
Ik zou eigenlijk ook gewoon mijn eigen gyn krijgen, maar die was er niet ivm familieomstandigheden. Kan natuurlijk gebeuren. Ze had gezien dat ik vorige week maandag ook al een echo heb gehad en daarom wilde ze nu alleen naar het hartje luisteren, maar nu heb ik toch een echo gehad en geen hartje gehoord . Ze zei dat ze kon zien dat het hartje heel goed klopte (ik heb t niet gezien, zo snel was ze) en dat het dus niet nodig was om het nu te gaan luisteren........... Ik weet ook niet goed wat ik nu moet doen, toch maar mijn beklag doen? Of alsnog overstappen naar een verloskundigen praktijk..... LIEFS