April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @sophia: als je echt tevreden bent over je eigen gyn zou ik niet overstappen maar wel zeker het vermelden aan hem bij je volgende afspraak.

2. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    @me2: dank voor je reactie. Ik geloof toch dat ik idd ook maar zo'n ding ga halen :)

Aan het eind van deze week ben ik 12 weken (jippie!), dus hopelijk kan ik binnen nu en een week een hartje horen. 8 okt duurt me echt te lang zeg...word helemaal gek van mezelf....komt ook doordat ik me de laatste dagen beter voel (zou eigenlijk dan juist blij moeten zijn..) maar ik vraag me dan juist weer af "gaat alles wel goed?"
    grrr.....kan iemand me moed inpraten? :(

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik voel me ook stukken beter hoor en heb donderdag de kleine nog zien spartelen. Je hormoonhuishouding neemt na de 10e week af dus het is logisch dat je je dan beter kan gaan voelen. ;)

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik herken dat gevoel ook wel hoor Indy!
    Zit ook al 5 weken te wachten dat ik weer mag.
    Ook voel ik me beter..minder moe en misselijk..

Priscilla..geweldig zeg..dat moet je een fijn gevoel geven dat je mannetje zn rijbewijs gehaald heeft..

Sophia..Ik denk hetzelfde als wat Sylvie zegt...Maar verelend als het zo loopt.

Lynn gefeliciteerd met jullie ondertrouw.. :D Wanneer is DE dag??

Liefs Eefje

5. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Sophia wat vervelend dan het zo gelopen is zeg! Ik zou het idd wel vermelden bij je volgende afspraak. Ik weet zeker dat ik een echo krijg maandag, heb nog geen echo gehaad (officieel niet iig ;) ) en het is om de termijn te bepalen. Ik hoop dat die gyn het allemaal een beetje fatsoenlijk en uitwendig doet ;) 't Is een man (zijn hier allemaal mannen die gyn's :( ) t schijnt een botte, maar wel de beste te zijn... t wordt met de dag spannender, heb er zelfs al over gedroomd! :oops: Ook over de baby trouwens.... in mn droom was het een jongetje geloof ik ;)

@'nieuwe' zwangeren: welkom en gefeliciteerd!

@iedereen met een goeie echo: ook gefeliciteerd.

Ben s ochtends nog steeds misselijk :( moet echt uitkijken dat ik wel bezig blijf, maar fysiek niets 'zwaars' doe (dweilen is al te veel gevraagd) of daar gaan we weer............ Ik merk dat het langzaamaan wel minder wordt, maar kan niet wachten tot die misselijkheid weg is.

t wordt echt tijd dat ik eens kleren ga shoppen. Ik zit nu al weer met de knoop van mn broek open, en dit is nog wel een van de broeken die normaal wat wijder zit... Wel leuk hoor dat mn buik ineens zo groeit, maar wel onhandig dat hier geen leuke winkels in de buurt zijn. Hopelijk houdt ik het nog een of twee weken met mn gewone kleren uit ;).

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja we zijn echt blij dat tie zijn rijbewijs heeft :D! Binenkort leas-auto van de zaak. Echt heerlijk als de kleine er dalijk is.

7. HOI
    Ik heb natuurlijk 2 weken geleden een termijnecho gehad. Misschien heeft het daarmee te maken. Ik laat het maar even zo, over 3 weken hebik weer controle bij de verloskundige.

Ik heb gelukkig nog wat rokken en jurkjes die ik aankan, maar broeken gaan geen week meer mee denk ik :) vind het wel heel leuk hoor!
    Voor de winter had ik vorig jaar ook al een paar jurjes dus die kan ik nog wel effe aan. Maar zodra het menes wordt ga ik ook shoppen hihihihih

LIEFS

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Even kort berichtje van mij tussendoor, want ik moet nog een heleboel bijlezen. :)
    Ik ben terug en leef nog. ;)
    We hebben in die 5 dagen tijd 2.100 km gereden en 9 landen bezocht. (Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Liechtenstein, Italie, Frankrijk en door Luxemburg, Belgie weer terug naar NL)
    Het was echt super. Ik heb ook stuk minder last van mijn zw-kwaaltjes en dat werd ook wel weer tijd. Ik kan nu weer redelijk normaal eten en voel me gewoon over het algemeen wat beter.
    Maar goed, ik zal nog even wat teruglezen en reageren. :)

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Lynn gefeliciteerd met je ondertrouw, ben je er ook al uit over wat je gaat aandoen?

Priscilla ow joepie, gefeliciteerd, zo lekker een rijbewijs! (al heb ik hem zelf nog niet, helaas)

Boortjuh gefeliciteerd en welkom!

Wwjc (waar staat dat eigenlijk voor?) leuk dat je er weer bent!

Ik ben trouwens nog steeds misselijk, de hele dag door, af en toe nog spugen, terwijl het een paar dagen beter leek te gaan, maar helaas, terwijl ik al 13 weken ben, zal nu toch niet lang meer duren voordat het weg is? :p

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemiddag dames,

voor de gene die het zich af vroegen wij gaan op 30 dec trouwen....en wat ik aan ga doen ben ik nog niet over uit maar dat komt helemaal goed komen...hhoop ik...

hoe is het hiet verder?

11. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Spannend Lynn, ben je er helemaal klaar voor? Ik ben in febr getrouwd en het voelt echt een beetje anders en goed en echt!
    @Sophia : Volgens mij krijg je als alles gewoon goed gaat alleen een termijn echo in het begin en daarna een 20 weken echo.....het is weinig maar meer vergoed de verzekering niet. Behalve als je een nekplooi-echo krijgt dan weer wel....
    Ik wil zeker ook nog een pretecho gaan maken! Kost wel wat maar dan hebbie ook wat! Ik weet alleen niet wat de beste week hiervoor is?
    Weet iemand dat?

12. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @sophia: vervelend dat het zo gelopen is, maar ik ben het wel met de anderen eens: als je al een termijnecho hebt gehad, waarop ze duidelijk hebben kunnen meten hoe groot het is, dan krijg je als volgende echo pas je 20-weken echo. dus eigenlijk is het bonus dat ze nu nog even kort hebben gekeken!

@rest: sorry, drukdrukdruk, heb gedeeltelijk bijgelezen maar niet alles.
    -iemand gefeliciteerd met man's rijbewijs! gaaf, ook van die auto vd zaak.
    -iemand gefeliciteerd met ondertrouw en a.s. bruiloft. spannend!
    -iemand welkom. snap het verhaal van 'technisch een tweeling' even niet, maar ik zal wel wat gemist hebben dan. proficiat in ieder geval!
    -iedereen: ik gun jullie dat je misselijkheid gauw verdwijnt, en dat je fijn kunt genieten van je zwangerschap, zonder moeheid en irritante kwaaltjes.

hier gaat alles goed. heb een flinke buik al, en gelukkig iets meer energie. voel me goed!

13. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik zit hier met een grijns van oor tot oor! :D
    Ik heb nl vanmiddag meteen de angelsound gekocht en jullie raden het waarschijnlijk al.... we hebben de hartslag van onze kleine hummeltje gehoord! Ik geloof dat ik deze stralende ogen en die grote grijns even niet meer van'm'n gezicht af krijg..hihi

Wat valt er even een hoop van me af zeg, heb even zitten janken van geluk.

Priscilla en Eefje...dank voor jullie reactie! ben dus niet de enige die (eindelijk!) minder moe en misselijk is...en met deze energie boost ga ik het vanavond laat maken! :)

Ik wens jullie allemaal een goed weekend!

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Lynn, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Toch een klein stapje naar iets veel groters.

@wwjc19, dat zijn idd veel kilometers. Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad en dat het beter met je gaat.

@ Boortjuh, gefeliciteerd. Hoe komt het dat de reacties in het begin niet zo leuk waren. Als je dat wilt vertellen natuurlijk!

@ Indy, fijn dat je met angelsound hartje hebt gehoord. Ik ben ook erg aan het twijfelen om er toch niet eentje te kopen.

@all. Met mij en mijn man gaat het gelukkig steeds wat beter. Alleen blijf erge keelpijn houden. Weet iemand wat ik daar aan kan doen behalve dropje eten?
    Morgen weer de deur uit. Ga samen met vriendin soesjes maken met blauwe en roze muisjes erop. Die gebruiken we de dan maandag als we het op ons werk gaan vertellen.
    Ben echt benieuwd naar die gezichten als onze collega's er achter komen dat we allebei zwanger zijn.
    Directeur reageerde deze week erg leuk en was ook bezorgd toen ik me donderdag ziek kwam melden. Erg fijn!

Nou bericht is weer veel langer geworden dan ik dacht. Sorry! Zal nu echt stoppen! Doei!

15. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Sylvie, Ik heb het gelijk aangepast op mijn pc :oops: thnx.

@Wendy, welkom terug meis en wat een hoop landen en kilometers in 5 dagen zeg :) .

@Indy, Wat een fijn mooi geluid he meis.

he dames weten jullie wat je bloeddruk normaal hoort te zijn als je niet zwanger bent?

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    120/80 toch?

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Zoiets dacht ik ook. Ik heb nu 100/50. Voor mij vervelend maar voor mijn baarmoeder perfect. Hmmmz. Ik heb de dropjes echt niet laten staan hoor de afgelopen weken

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    maar dat is toch veel te laag?of zit ik er naast?

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    @Pientje, wwjc staat voor Wendy Wilhelmina Johanna Catharina. Oftewel, mijn doopnamen. Wendy is nl een veel voorkomende naam en meestal niet meer beschikbaar, wwjc wel. :) En de 19 is voor mijn verjaardag, ik ben de 19de jarig. (April)

@lyn, leuk dat je gaat trouwen, wij zijn vorig jaar mei getrouwd. Maak er maar een superleuke dag van! En denk vooral aan jezelf. Laat je niet teveel beinvloeden door wat anderen willen of vinden dat je moet doen.

@Indy, hihi, leuk zo'n smile op je gezicht. Kan me voorstellen dat die er voorlopig opgeplakt zit. Denk dat ik dat ook zou hebben. Ik ga vanaaf of morgen nog een keer met hubbie proberen of we wat kunnen horen. Vorige week nl nog niet helaas. Dus hoop dat ik morgen ook met zo'n smile rondloop. ;)

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Daarom zei ik al voor mij is het vervelend maar voor de baarmoeder perfect.

Deel Deze Pagina