ik vond het ook heel eng, maar lees echt overal dat het niet erg is, en het goed beschermt zit! dus daa rben ik niet meer bang voor! het zit in je baarmoeder in het vruchtwater dus het kan echt geen kwaat zeggen ze!
wij hebben ook nog niets meer gedaan..maar ik denk ook dat het goed weg zit en dat het geen kwaad kan..maar ik moet gewoon ff wennnen...hihih
hahahja de eerste paar dagen ou ik ook niks! maar het s ook niet leuk voor je vriend! eerst om de dag en dan ben je zwanger rkijgt ie niks meer haha.. nee ik heb me erover heen gezet en heb in alle boeken gelzen dat het niet erg is!.. wat warm he!
Die één procent kans dat het misschien niet zo goed zou zijn, zorgt er bij mij al voor dat ik er waarschijnlijk toch niet van geniet. Over een paar weekjes maar weer eens kijken..
Mijn vriend heeft er niet zoveel problemen mee hoor. Die kan prima voor zichzelf zorgen haha! Volgens mij komt het ook een beetje door mijn miskraam hoor. Ik doe nu alle dingen niet, die ik vorige keer nog wel heb gedaan. Het onbezorgde is er toch wel af! Zo heb ik tijdens de vorige zwangerschap ook gewoon dingen met kaneel gegeten, maar als het dan fout gaat voel je je tóch schuldig, dus dat doe ik nu ook niet meer..
Hallo, Ik weet sinds gisteren ook dat ik zwanger ben. Als ik mij niet mis met het uitrekenen is het voorzien voor 8 april. Zo een spannende tijd te gaan. Wij zijn in november vorig jaar begonnen met zwanger raken. In februari heb ik een MK gehad op 5 weken en nu hoop ik echt dat het goed mag gaan. Ik zie er echt naar uit. Het kriebelt al om vanalles te kopen. Hopelijk ben ik wel de komende tijd iets minder ongemakkelijk. Maar dat nemen we der graag bij. Groetjes en aan alle zwangere mama's dikke proficiat. Isabelle
ik snap wel heel goed wat je bedoelt hoor! maar er staat nergens dat als je sex hebt er een kans is dat het mis gaat! \ Allen zeggen ze als je verder zwanger bent het de weeen op kan weken?
Gefeliciteerd Isabelle! @leeuw, Nee, dat weet ik wel hoor. Het staat nergens en toch voelt het gek. Je baarmoeder trekt flink samen en dat vind ik een naar idee. Het voelt ook heel anders, weet ik nog van de vorige zwangerschap. En ik ben niet bang dat het losschiet ofzo, maar meer dat het schokken van de baarmoeder zorgt voor een foutje tijdens de celdeling ofzo... Klinkt echt heel overdreven, dat weet ik, maar ja. Ik vind dat je tijdens de sex moet kunnen genieten en niet je ergens in je hoofd zorgen moet maken.
ja daar ben ik het ook mee eens! je moet wel kunnen genieten en niet omdat het moet! het is wel appart om te zien he! ik hebhet boek vanweek tot week en bij 5 weken is het echt een zeepaartje en dan bij 8 weken zie je gewoon al een heel mensje! bijzonder eigenlijk he?!
heel bijzonder! ik heb trouwens toch wel die extra pil genomen. zal vast wel neit zo erg zijn. ik maak me in elk geval geen zorgen. zou het liefst de hele dag door zwangerschapstesten doen zodat ik bevestigt word, maarja dat kan natuurlijk niet.
Nou vrouwen die meerdere mk's hebben gehad, wordt meestal wel aangeraden om de eerste maanden geen sex te hebben. Ook bij dreigende miskraam wordt dat advies gegeven, bij hevige buikpijn enzo. En bloed verlies. Maarja niemand gaat sexen als ze hevige buikpijn en bloedverlies heeft 8) Maarrrr omdat het nu down under extra doorbloed is, is het tijdens de sex ook extra gevoelig ( bij mij dan) Dusseh...best wel veel heftige samentrekkingen bij mij, daarom vind ik het zo eng, vooral na 2 mk's. ik neem iig geen initiatief en houd me erg in als manlief het iniatiatief neemt 8) Pfff net weer geslapen, ben echt lui.
Hallo allemaal, Ik ben er net achter gekomen dat ik me bij jullie mag aansluiten! Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben Inge, 25 jaar, getrouwd en nu dus zwanger van de tweede. Wij hebben een zoontje van 1,5 (01-02-2007), hij heet Nils. Ik wil jullie allemaal even feliciteren en ik zal hier de komende tijd proberen om een beetje mee te babbelen haha. Groetjes Inge
Gefeliciteerd Inge! Ik ben ook zwanger van ons tweede kindje. Onze kindjes schelen niet zoveel zie ik! Mijn dochter is van 17 jan '07. Grappig.
ik heb ook gehoord idd dat soms word aangeraden geen sex te hebben! maar jullie hebben dus geen sex meer? ik heb wel veeel minder sex! maar dta is ook omdat ik zo moe ben en binnen 1 minuut slaap haha boring! hoe merk je vaak dat je een mk krijgt? is dat alleen door bloedverlies of begint het anders? Ik geloof heel erg in kaarten leggen, ik heb het laten doen en die vrouw zij dat ik zowiezo dit jaar zwanger zou raken en mischien zelfs nogin de zomer! en ze heeft gelijk.. omdat ik zo bang was heeft ze een kaart voor mij getorokken, en het was een goeie kaart! dus dat was wel een opluchting maar het kan natuurlijk wel mis gaan.. waar ik zo bang voor ben is als ik bij de 8 weken echo kom het hartje niet klopt!
Alle meiden gefeliciteerd. Ik heb jullie als het gelukt is erbij geschreven Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Rian83 - 1e kindje - 25 jaar ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar Magickwings - 2e kindje - 28 jaar Lyn1986 - 1e kindje - 22 jaar 2 april Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - 1e kindje - 23 jaar Ellenk - 1e kindje - 36 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar Lichtje - 1e kindje - 30 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Leeuw89 -1e kindje - jaar Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar kipkip - 1e kindje - 31 jaar 7 april Kita29 -1 e kindje - 29 jaar Veroon - 2e kindje - 31 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar 9 april Jodie1 -1 e kindje - 27 jaar Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar Rachel -1 e kindje - 23 jaar 10 april 11 april 12 april 13 april 14 april 15 april 16 april 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 24 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx Afspraken: 07-08-2008 mollyvg 1e echo, lynn1986 Gyn 14-08-2008 wieffie 1e echo, Ellenk Gyn 1e echo 18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk 20-08-2008 Leeuw89 vk, Pientje inrake vk, mimi1981 1e echo 21-08-2008 Mirjanne termijn echo 25-08-2008 Lien78 termijn echo, Magickwings intake vk 01-09-2008 pientje eerste echo,
Ja het groeit echt wonderbaarlijk snel. Vandaar natuurlijk dat ze het zo'n wonder noemen. Verder moet je je niet druk maken over miskramen en slechte echo's Het gaat bijna altijd goed en je ziet het toch bijna nooit aankomen hoor. Zelfs bloedverlies wil niet altijd iets zeggen. Toevallig zijn hier veel mensen waarbij het eerder niet goed ging, maar dat is geen goed beeld van hoe het normaal is. Kijk maar eens om je heen. Al die mensen zijn ooit als een zeepaardje begonnen en het is bij allemaal gewoon goed gegaan!