April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    bij mij is het ook schone was, elke dag 1 shirtje strijken voor mijn vent dan kan hij weer vooruit.
    Ik doe meestal eerst boodschappen in het begin van de ochtend en als ik dat gedaan heb dan heb ik al geen zin meer in mijn goede voornemens zoals de strijk weg werken. hopelijk gaat het inderdaad snel beter.
    @mimi we lopen gelijk

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Wanneer willen jullie de babykamer uiterlijk af hebben. Sommigen babywinkels hebben namelijk zo een levertijd van 12 weken. Ik heb eigenlijk nog geen idee wanneer je zo een kamer af moet hebben.

amom: weet je nu al wanneer je een echo krijgt. Inderdaad een behoorlijk buikje. Ben best nieuwsgierig of er meerdere inzitten :)

Hier ook geen zwangerschapsstreep maar inderdaad wel wat last van haartjes op mijn buik.

gr vruchtje

3. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ik geloof dat je met 7 maanden alles klaar moet hebben staan. de kraamzorg komt ook kijken of je alles hebt

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Indy, nog steeds aan het twijfelen. Wacht eerst donderdag echo af en kijk dan verder. Maar heb stiekum al wel mimi's link vaak bekeken. :oops:

Vandaag dus op school verteld. Was erg leuk! Kreeg applaus en na de vergadering kwam iedereen zoenen en vragen hoe het ermee was.
    Erg leuk! Ze stonden er wel van te kijken dat die vriendin en ik allbei zwanger zijn. En ook nog zelfde tijd!

@ Marietje, fijn dat knobbeltje helemaal verdwenen is!

@jantsjuh, wat vervelend dat het met werk zo gaat! Stomme mensen!

@ Nathalietje, Gefeliciteerd en welkom hier!

@ Amom, ben ook benieuwd of je nu er eindelijk wel tussen bent gekomen en wanneer echo is.

Liefs van mij!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    oh oké dank je happy dan weten we een beetje wanneer we kamertje moeten gaan bestellen.

6. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    als je kindje eerder word geboren moet je toch in het ziekenhuis blijven. bij 37 weken mag je geloof ik naar huis. dus als het voor de 37e week is is het ook goed. maar het lijkt me fijner als je geen stress meer hebt in de laatste paar weken haha. beter dat het kamertje dan klaar is!

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Happy, Hahaha dus jij heb ook elke dag goede voornemens hahahaha. Hier nog 1. Ik wilde mijn ramen lappen, stofzuigen mijn kast uitmesten. Ben alleen aan stofzuigen toegekomen. Toen hoefde het al niet meer. Hier moeten ze maar blij zijn dat ik zelfs nog eten ging koken want zelfs daar had ik geen zin in. Hahahaha. (deed het wel hoor)

Jep we lopen gelijk :)

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Happy, hier dacht ik ook van de misselijkheid af te zijn,maar is heel heftig terug...en echt NUL fut....Bij mijn zoontje had ik nu geen last meer van misselijkheid, maar die energieboost na 12 weken heb ik niet gehad. Die kwam pas bij 26 weken hahahahahahaha

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoe kom ik er dan bij dat het in db was....ik had me eral opverheugd...ik dacht das dan lekker dicht bij...

10. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    ja koken lukt hier ook wel maar alleen omdat ik die uurtjes daarvoor op de bank heb gelegen of geslapen heb. klinkt zo erg, maarje tis nu even zo.
    Ik ben ook niet echt het type dat straks nesteldrang krijg en alles ineens wil poetsen haha!
    Ik hoop dat de energie snel gaat komen.
    ik ga nu lekker even tv kijken (heb ik vandaag nog niet gedaan ahum)

11. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    @me2 bij 26 weken, pffff hopelijk eerder hoor haha! Maarja het is voor een goed doel!

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @happy, ik zie je nergens op de lijst staan. :oops: Sta je er wel op? zo ja waar dan? zo nee dan zou ik graag je gegevens willen hebben ;) .
    Zoals leeftijd hoeveelste kindje en of je denkt dat het een jongentje of meisje word. Uhm oja uitgerekende datum is 2 april neem ik aan. ;)

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Pfffffffff net het hele huis gepoetst, en ga zo lekker America's next top model kijken.

's avonds vind ik mijn buik al best wel dik, merk echt verschil of het 's ochtends of 's avonds is. :)

En ben er nu al best trots op, hihi! Herkenbaar? ;)

14. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @ Mimi; bedankt voor de link! En wat heb je al een mooi buikje zeg! Wauw! :)

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Heb ook een lichte streep op mijn onderbuik, vind ik wel mooi, maar niet zo'n hele lange tot je borst. Bij Jen had ik ook best een donker streepje, maar bij Jason niet.
    Als je erbij stilstaat is het toch best wel apart dat er zo'n streepje verschijnt, lijkt wel een zwangerschapstest :)

Dat extra vachtje op mijn buik had ik de vorige keren ook, gelukkig is dat ook weer verdwenen na de zwangerschap :)

Jantsjuh, najaa wat een rare collega's, veel succes met banenjacht dan maar :)

Nathalietje gefeliciteerd en welkom :)

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ Rach Hie rvorige keer ook een vachtje op de buik, en verdween pas weer een paar maanden na de geboorte. Blijf mezelf ook scheren, alle haartjes groeien ineens een stuk sneller.

Leuk zo'n beurs zeg, en dan alles met korting kopen. Hier heb je zoiets ook wel, maar is net al geweest. In NL heb je toch meerdere van dat soort beurzen?

Nog steeds geen bereik met de VK en ik twijfel nu weer :p Echo kan altijd nog.... ohohoho ik weet t niet :( Vind het vreselijk om het niet zeker te weten, maar ja dan zou ik het alleen maar voor mezelf doen. Als ik pas later in de zwangerschap de echo wil, hoef ik misschien geen twee keer of meer....ik bedoel blijke het er twee te zijn, dan gaan ze toch weer je overhalen om er meer te doen...Dus denk dat ik het weer ff uitstel, misschien stopt mijn buik wel met groeien... heb ik nu de groeispurt gehad. Alhoewel ik vandaag een flinke schop kreeg in mijnzij ter hoogte van mijn navel :( Weet echt soms niet wat ik er allemaal van moet denken.

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Het is trouwens al aardig lang stil rond Spekkie, of vergis ik mij?
    Ben nieuwsgierig hoe het met haar gaat :p

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nathalietje: Gefeliciteerd en welkom :D

Dat poetsen gaat hier de ene week goed en de andere week wat moeizamer haha!

Even tussendoor Yeahh 12 wekenn :D

Fijne dag iedereen!

19. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen..

Priscilla: Mijlpaal verder! :D Gefeliciteerd.

(Zag dat ik stiekum ook al over de 12 weken ben, :) )

Huishouden:Tjah..ben nu eindelijk bijna door de was..(droger scheelt een hoop)
    Grote klussen blijven vaak liggen..(ramen lappen.keukenkastjes.E.D)
    Strijken doe ik alleen als iets gedragen gaat worden ;)
    En ben zoooo blij dat aanstaande vrijdag onze nieuwe afwas machine komt.Scheelt weer..aanrecht is net iets te laag voormij..

Baby-beurs:Zou gaag gaan..Misschien kan ik iets regelen.. :D

Ja ik zat ook al aan Spekkie te denken!
    Hoop dat alles goed gaat!

Priscilla jij ook een fijne dag! ;)

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    lekker hoor een afwasmachine! Zou ik ook wel willen hebben!

BabyBeurs Leukkk ik ga er zekers te weten heen ik sleur wel iemand mee die tijd heeft haha! :D

Deel Deze Pagina