April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zo, even een berichtje voor mijn oude maand-buddy's: ik heb gisteren en vandaag alweer positief getest! :D Tis nog wel erg vroeg dus er kan nog vanalles misgaan, maar ik weet ook dat t nog veel later kan misgaan. Op dit moment ben ik iig heel blij!

2. oh Marb wat fijn voor je zeg!gefeliciteerd :D ik hoop dat het nu wel goed gaat.

amom, ik zou wel even gaan hoor, voor een echo. zoveel kwaad kan een echo niet en het is wel belangrijk dat je nu weet als er iets anders gaat lopen dan je nu denkt!

ik blijf vannochtend weer overgeven :( ben het echt SPUUGzat.
    ga maar wel naar mn werk, maar als het niet gaat ga ik lekker naar huis. trouwens, met dit regenweer is het eigenlijk wel lekker om thuis te zijn ;)

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dankje!

wat vervelend voor je dat je steeds moet overgeven... Ik kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om naar je werk te gaan, vooral met dit weer :p

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Jaah...de vorige is al stuk sinds december :( mag dan wel weer..

Ik heb net een vriendin gestrikt mee te gaan...
    Heb er nu al zin in.. :D Weet nog niet welke dag!

@Marb: GEFELICITEERD!! Ik duim voor je dat het goed gaat!!

Bah Rach!
    Echt super vervelend .... Hoop echt dat het straks over gaat..

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo april mama's,

Ik moest even zoeken maar eindelijk kan ik me ook aansluiten bij jullie. Ik ben op 2 april 2009 uitgerekend... en ik vind het zo spannend !
    Ben de eerste in mijn omgeving dus kan alle handige tips en trucs goed gebruiken ;)

liefs sushi

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Marb: van harte!

Sushi: welkom!

Amom: als je zo'n harde schop krijgt op die plaats zou ik toch ook echt even laten kijken. Ze kunnen je echt niet dwingen om meer echo's te nemen! Nu heb je al die spanning van niet weten en dat is ook niet goed....

Rach: wat naar dat spugen.....het zou toch echt minder moeten agan worden...hoop echt voor je dat je er nu vanaf bent...

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @amom : Als je echt al schoppen voelt, lijkt het wel alsof je verder bent?!? Je hoort het soms dat mensen 4 weken verder zijn dan gedacht en zijn gewoon nog een keer ongi geworden! Zou ook je buik kunnen verklaren.....

8. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hoi allemaal,

't schrijven gaat snel hier zeg!

@amom. ben benieuwd wat je gaat doen....ik zou toch een echo gaan maken, wat iemand anders ook al zei...die spanning rondom de onzekerheid lijkt me ook niet goed.

Ik lig nog steeds in bed :( Ik kan echt niets binnen houden, zelfs geen slok water....ben alleen maar gal aan 't overgeven :oops:
    zou dit door de zwangerschap komen of zou het een buikgriepje zijn?

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik weet t, jullie hebben gelijk. Vind het allemaal zo vreemd. Ik KAN namelijk neit verder zijn, heb allemaal zwangerschap testes gedaan en ook heb ik nog een eisprong gehad, ook testen voor gedaan.
    Ik ga niet via de VK een echo, maar via echoburo. Zo kan ik zelf bepalen wanneer ik het de VK vertel e.d. Denk dat ze namelijk helemaal gaan stressen haha. Maar dan moet ik wachten tot we verhuisd zijn want het scheelt daar vet veel geld met hier. Hier betaal je voor 10 minuten echo 120 euro, daar maar 60 euro, dus nog paar weekjes geduld :p

@Sushi Welkom hier, hopelijk gaat alles goed!

@Rach hoop dat het gauw over gaat zeg. Tsja sommigen hebben het 40 weken....hoop het echt niet voor je! Lekker rustig aan doen, lekker je man alles laten doen ;) je hebt een goed excuus!

10. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Goedemorgen dames, ff egoberichtje hier...

Heb sinds gister elke keer buikpijn en vannacht ook wakker van geworden...heb het al een paar keer gehad en weet nu niet meer wat ik moet doen hoor...Tis nu wel weer minder als gisteravond en vannacht en ben ook geen druppel bloed of iets dergelijks verloren... Bij mijn dochter heb ik dit nooit gehad eigenlijk. Moet wel zeggen dat ik me erg druk maak over mijn werk (beetje gestress door bekkenproblemen) en vraag me af of het miss daardoor komt. Heb vrijdag intake en eerste echo, dus vraag ik me nu af moet ik nu wel of niet vk bellen of zal het allemaal wel meevallen aangezien ik geen bloed verlies en dus gewoon wachten tot vrijdag...pfff...sorry hoor...weet het niet meer...

11. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hoi jewel, ik heb in het begin ook last gehad van buikpijn en was ook erg ongerust. Ik heb toen de VK gebeld en die heeft me gerust weten te stellen dat het er allemaal bij hoort en dat je zolang je geen bloed verliest (en ook mét bloedverlies hoeft het niet meteen te betekenen dat er iets mis is) er in principe geen reden is om je ongerust te maken.
    Heeeel herkenbaar die onzekerheid

Ik heb net weer boven de emmer gehangen en maagzuur/gal overgegeven :(
    Ik hou nu sinds zondagavond al niets binnen, zelfs geen slok water....zit te twijfelen of ik huisarts of VK moet bellen....wat vinden jullie?

12. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    He ladies! Effe kort hier, ik heb eigenlijk geen internetverbinding omdat UPC de verhuizing een beetje verknoeit heeft (eerst wel verbinding, dan weer niet, dan weer wel en nu weer niet omdat ze me terug verhuist hebben naar het oude adres, en ik nu 3 dagen moet wachten voor de verwerking naar het nieuwe adres!Grmbl)

Maar Amom, jemig wat maak je het spannend! Ik moet zeggen dat ik heel af en toe de babies kan voelen. Geen echte schop, maar veegjes en plopjes. Heel erg vroeg natuurlijk, en ook lang niet elke dag, maar het is er wel. Ik ben dus heel benieuwd of het er nu dan ook niet misschien twee zijn bij jou, dan voel ik me wat minder eenzaam :)

Hier verder alles okay (los van een haperende verbinding die ik nu even meepik van de buren volgens mij), ik ben echt dankbaar voor mijn medicijnen want zonder gaat echt nog niet. Ik blijf alleen ook nog steeds zo verrekte moe :( Donderdag mag ik naar de gyn, ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Hopelijk tot snel weer, als alles weer helemaal werkt hier :)

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @ de onzekere dames: Ik zou zeggen gewoon bellen waarom in onzekerheid blijven zitten als er professionals zijn die jou gerust kunnen stellen. Ze zijn er niet voor niets. ;)

@Sushi gefeliciteerd en welkom :D

14. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ben vandaag naar de verloskundige geweest
    waar ik wel veel last van heb is vergeetachtig
    had eigenlijk een afspraak om 8.45 en dacht de hele tijd om 9.45 dus was er een uur te laat maar gelukkig konden ze me er nog tussendoor helpen
    want er was er 1 uit gevallen

alles bloeduitslagen waren goed
    de baby groeit goed
    en ik heb eindelijk het hartje gehoord
    ze hoefde niet eens te zoeken
    nu mag ik 28 oktober weer komen en dan gewoon om 9.45

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @Veroon mooi dat alles goed is met je kleine en dat je er toch nog tussen kon. :D Heb er ook heel veel last van van vergeetachtigheid.

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

zoo duur een echo bij jullie :confused: ... Ik heb gister ook een echo gehad bij een echo bureau en dat koste 35 euro voro een gewonen echo!
    en dat was echt leuk een super groot scherm!

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He he,

Amom: jij hebt echt al een dikke buik. Ben ook benieuwd of het een meerling is.

Jewel: gewoon bellen hoor. Die onzekerheid is helemaal niet fijn en idd zij zijn er voor.

Veroon: mooi om te horen dat alles goed is.

Marb: van harte met je zwangerschap, hopelijk blijft het idd goed gaan.

Sushi: welkom en gefeliciteerd nog.

Zieke meiden: sterkte, hopelijk gaat het snel over.

Meiden met een weekje erbij: van harte.

Gisteren heb ik voor het eerst overgegeven, bah. Verder ben ik nog onwijs moe. 's Nachts slaap ik ook slecht omdat ik al jaren iets met m'n rug heb en er nu dus veel last krijg.

Die zwangerschapsstreep heb ik ook. Maar die zit er nog van de vorige zwangerschap. (is namelijk niet zo lang geleden nog) ;)

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Veroon fijn dat je hatrje kon horen!

Indy: ik zou de VK bellen of huisarts want als je al dagen niets binnenhoudt kan je uitdrogen....

Amom: nou voor dat bedrag kan je inderdaad best even een paar weekjes wachten :)

jewel: bij onzekerheid altijd met de vk bellen. die kan je avst geruststellen...

Spekkie: spannend weer naard e gyn. Krijg je dan weer echo?

19. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    marb: gefeliciteerd :) !
    sushi: welkom !

amom wat me ook vreemd lijkt is dat je de schoppen voelt ter hoogte van je navel! normaal komt je baarmoeder toch nog helemaal niet tot daar?

hier alles goed, weer al paar dagen niet moeten overgeven :) heb ook mijn huisarts even gebeld ivm de buikkrampen. moet proberen om als ik het voel opkomen een pijnstiller te nemen, als dit niet werkt zien we wel verder...

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Jullie maken me nog meer zenuwachtig haha. IS wel leuk dan kunnen ze over aantal weken ook het geslacht vertellen, ik bedoel ga ik voor een echo dan wil ik dat ook maar meteen weten! haha

@jewel, je kunt altijd ff bellen met VK beter te vaak, dan niet! En idd misschien kan ze je gerust stellen

@Indy. Vervelend zeg, ook nog steeds zo misselijk. Wat zijn er nog veel misselijk! Ik alleen als ik appelsap drink, dus dat doe ik ook maar niet meer

@spekkie Fijn dat alles goed gaat en lekker dat je van de buren hun internet kan meegenieten :p

Deel Deze Pagina