April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    net gebeld met VK, wil dat ik vandaag nog naar de huisarts ga...dus die probeer straks te bellen (hebben lunchpauze tot half 2...). Die kan tabletten voorschrijven. Als die niet helpen of ik spuug ze weer uit of als ik vandaag niet terecht kan, moet ik VK terugbellen en dan wordt het ziekenuisopname.... :(

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Meid, sterkte.

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Poeh, hopelijk werken die tabletten dan!
    Spannend zeg, zal zeker aan je denken en probeer positief te blijven!

4. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    dank voor julie lieve berichten...voel me echt ellendig...lig gewoon te janken boven de emmer van ellende.
    Gelukkig heb ik vanochtend mbv de angelsound de hartslag van de kleine wel weer gehoord, dus dat is iig iets positiefs!

Zou morgen weer moeten beginnen met werken na de vakantie en ik wilde het nu juist gaan vertellen dat we zwanger zijn...loopt allemaal anders nu :(

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie wel voor jullie welkom !

Het enige waar ik tot nu toe enorm veel last van heb is hoofdpijn.... heel vervelend.... hihihi en van een kort lontje... kan niet zoveel hebben op dit moment van mensen... klinkt dit bekend ?

Alle zieke meiden, heel veel sterkte !
    Iedereen ook nog van harte met jullie zwangerschap !

liefs sushi

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik hoop dat je snel bij de ha terecht kan Indy.

7. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    net gebeld, kan vanmiddag om 4 uur terecht....

heb net 3 slokken melk gehad, ik had zoooo'n zin in iets drinken...nou dat heb ik geweten, ik was amper boven of ik lag alweer boven de emmer :(

gelukkig komt vriendlief terug van zn werk om met me mee te gaan.

8. indy wat naar!
    melk is niet echt lekker als je misselijk bent (zo vet)
    misschien piepkleine slokjes water?

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Indy: blij om te horen dat je vanmiddag terecht kan. En echt fijn dat je vriend ook mee gaat. Succes en we horen het he?

Ik ga zo naar een vriendin gezellig een bakkie doen.

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @indy : ai wat erg dat je zo ziek bent! hopelijk werken de tabletten en ga je je snel wat beter voelen. misschien wat cola proberen zonder prik? ook met kleine slokjes.

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bleh Indy! Hopelijk werken de tabletten!

Sushi: hier ook kort lontje. Ben futloos en dus ook erg snel geirriteerd.... Bij de zwangerschap van mijn zoontje trok ik geregeld mensen door de telefoon op mijn werk :confused: Moet echt even tot 10 tellen en rustig blijven alvorens ik een vervelnd telefoontje ga doen....

12. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Sterkte meis :( Maar je krijgt tabletten om te slikken schrijf je, geen zetpillen? Of heb je die al geprobeert en lees ik er overheen ? :oops:
    Ik hield ook echt niks binnen op den duur (en melk is vreselijk om uit te spugen, die vaste zure brij :( ) maar met de zetpillen (Emesafene 2x per dag) gaat het redelijk. Het zijn nog steeds geen volwaardige porties, maar ik krijg mijn vitamientjes nu toch wel binnen.

Hopelijk gaat het gauw beter hoor!

13. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Sushi: hier ook vaak genoeg een kort lontje. Ik kan echt razend worden om de meest pietluttige dingen. Mijn schoonmoeder kan op dit moment dus ook niet veel goed doen. De vrouw is al erg op zichzelf gericht, maar nu ik zwanger ben en misselijk, roept dat mens ook gelijk dat ze zoooooo misselijk was toen ze van mijn man zwanger was. JA DUS?! Ik moet voor een echo, en hup, mevrouw moest toen ook eigenlijk voor een echo want........bla,bla,bla maar toen bestond de echo nog niet. Grrrrrrr Ik ben toch zwanger, niet zij!
    Nee, sommige mensen moeten heel, heel ver uit mijn buurt blijven...

14. Spekkie, ik mocht ze 3 keer daags. ik heb nog een hele lading liggen (minstens voor een week denk ik) maar ik doe toch liever zonder als het kan.

Ohh ik herken het hoor :) ik heb ook een kort lontje, gezellig he. haha

15. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo dames ;
    Kort lontje mmmm schijn ik ook last van te hebben zeggen.....ik krijg soms ineens vreemde mails terug als ik ergens op gereageerd heb hihi. Moeten ze maar aan wennen, normaal ben ik veel te lief.
    Ziek : Echt vervelend voor de zieke dames. Moet toch binnenkort overgaan?

Ik heb vanmorgen een nekplooi-echo gehad poging 2.
    De nekplooimeting is gelukt. En het was een goede uitslag. Maar ja wat is goed, het blijft kansberekening. Volgens mijn leeftijd (38) heb ik een kans van 1 : 123. Met de nekplooi, bloed wordt dit gunstiger 1:303. Alles boven de 200 is een goeie uitslag dus dat is dit ook. Maar ik kan nog steeds die 1 zijn natuurlijk! Dus ik ga vruchtwaterpunctie doen om het zeker te weten. Dat hadden mijn man en ik afgesproken van te voren. Maar ik heb nu wel weer een nog beter gevoel erover. Ik weet eigenlijk bijna zeker dat het goed zit.
    Zo en in die 5 dagen was het als weer 1.25 cm gegroeid! Bizar hoor!

16. sazzel

sazzel Lid

30 sep 2008
    30
    0
    0
    Weert
    Hallo,
    Mag ik tussen al deze nare berichtjes even m'n blijdschap kwijt.
    Ik vind het ontzettend rot voor jullie, maar ik heb gelukkig alleen last van ontzettende vermoeidheid (en een keertje heb ik moeten overgeven).

Ik zal me trouwens even voorstellen;
    Ik ben 27 jaar en zo'n 11-12 weken geleden besloten mijn man en ik dat een kindje erg welkom zou zijn.
    Ik slikte de pil al een hele tijd niet meer omdat ik daar depressief van werd.
    Mijn tweelingzus heeft ongeveer een jaar moeten wachten voordat ze zwanger werd. Bij m'n neef duurde het meer dan twee jaar en m'n ouders hebben zelfs 10 jaar op mij en m'n tweelingzus gewacht.
    Dus dit had ik echt niet verwacht; Ik was meteen zwanger! 23 april ben ik uitgerekend.
    Ik geloofde het eigenlijk nog niet totdat ik 15 sept de eerste echo had. Je kon het hartje al zien kloppen!
    M'n man en ik zijn zo gelukkig!

Ik wil graag alle andere zwangeren heel veel sterkte wensen met alle kwaaltjes
    en ik hoop dat iedereen net zo kan genieten als ik!

Groetjes Sazzel

17. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @welkom sazzel,
    hier nog zo'n gelukkige zonder enige kwaaltjes. Behalve wel moeier en een aanwezige buik zeg maar. Maar verder dan een beetje kokhalzen bij hele vieze geurtjes kom ik niet...
    Ik hoop dat voor de andere deze dagen ook snel komen!

18. hoi Sazzel,

gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.
    als je je gegevens (leeftijd, hoeveelste kindje, wat je denkt dat het word) pb't aan mimi, zet zij je bij de lijst.

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Jeej, wat gaat het hier toch allemaal snel. Krijg het niet bijgelezen.. :oops:
    Alle nieuwen iig welkom, ik zag dat er 2 dames bij zijn gekomen. GEFELICITEERD !

Indy, ik hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden. Heb ik vorig jaar gehad en is geen pretje. Hoop dat de medicijnen zijn werk doen.

Hier bijna geen last meer van misselijkheid. (heb nog wel tabletjes liggen van toen het echt niet meer ging..) Moeheid is ook een stuk minder. Heb nog geen buikje (voor zover ik weet) en ben nog steeds net zo lief als anders. ;)

Ow, we hadden zondag nog Angelsound uitgeprobeerd, en ik dacht wat te horen, maar kon niet bepalen of het snel genoeg was. Toen liet ik mijn man zoeken en was het weg.... dus misschien toch gehoord. :)

Voor de rest doe ik even beroep op mijn zwangerschapsdemente... ;)

20. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Welkom nieuwe zwangeren! Wordt een drukke baby maand in april jeetje.

Indy ik hoop niet dat je opgenomen hoeft te worden, maar aan de andere kant als je daar beter door kan gaan voelen....en je moet natuurlijk ook niet uitdrogen, heel veel sterkte!

Hier ook een leuk kort lontje haha.
    Verder slaat de vermoeidheid hier ook toe en blijf ik, met name op avond misselijk. Mijn buik groeit goed, gepaard met bandenpijn. Dit was even wat beter maar sinds gister weer mee last, zal wel een groeispurtje zijn....

Deel Deze Pagina