Marb, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Duim voor je dat het nu allemaal goed blijft gaan. Sushi + sazzel, gefeliciteerd!
Moet er inderdaad snel bij zijn, hahaha anders loop je alweer achter heb ik in de gaten Ook ik ben een van de gelukkig die en snel zwanger is geworden (maart met de pil gestopt) en die nog geen dag misselijk is geweest... vind het voor de dames die dat wel hebben echt heel sneu en hoop dat jullie je heel snel beter voelen ! Alleen dat korte lontje hè..... wist niet dat ik zo'n kenau kon zijn... normaal bijt ik niet echt van mij af maar nu hoeft er maar 1 iets verkeerds te zeggen hahaha en ik lijk wel een pitbull... hoop wel dat dit over gaat want voor mijn vriend is het niet altijd even leuk. Moet aanstaande donderdag naar de vk, krijg ik het hartje dan te horen denken jullie ? Ik hoop het zo... Tot snel iedereen ! liefs sushi
Indy:heel veel sterkte, ik hoop dat de tabletten zullen werken! Alle andere misselijken:hopelijk is het snel voorbij! Nieuwe meiden:van harte welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Sushi:loop je ook bij de Eedenburgh?Welke locatie? Hier met flagen misselijk en nog steeds moe moe moe...kan me soms ineens erg down voelen en kan soms idd ook minder goed tegen bepaalde dingen, ook als bv iets niet loopt zoals ik had gehoopt. Schijn soms te snauwen haha Laatst wel een irri buschauffeur gehad in Almere...nou...als blikken konden doden, dan was hij door mijn blik niet meer van hier whaaaaaaa Oeh en echt mega serieuze zwangerschapsdementie whooooh!Zo herken ik het niet van de vorige keer, ik vergeet echt veeeel!Ben ook heel verstrooit en kom vaak niet uit mn woorden.Moet echt aan de boodschappenlijstjes gaan doen, maar zover ben ik nog niet hihi Ik weet het dondersgoed, maar ben toch in ontkenning hahaha
Hoi meiden, Dank voor jullie medeleven en opbeurende woorden allemaal! Ben dus terug van de huisarts. Heb zetpillen gekregen (spekkie: idd emesafene...tabletten had ik nog niet gehad. Gebruik jij de zetpillen nog steeds eigenlijk?). Heb inmiddels al 2 kleine biscuitjes op en paar slokjes water en 't lijkt tot nu toe goed te gaan...al zal ik niet te vroeg juichen, dat deed ik nl in eerste instantie vanochtend ook. Moet morgen even contact houden met de huisarts hoe het gaat. @jewel: heb je de VK inmiddels al gebeld? Hoop dat alles goed is! die onzekerheid is echt een drama. @de nieuwe zwangeren: welkom en van harte gefeliciteerd! @wwjc19...is vast 't hartje wat je even gehoord hebt! [-o< Heb je eerst ook even je eigen hartslag geluisterd om te kijken hoe dat is? Buikje heb ik ook nog niet. Wel wat ronder geworden, maar nog niet echt een buikje. korte lontjes....herkenbaar! Niet echt leuk voor vriendlief..hihi @ Sushi: is donderdag je eerste afspraak bij de VK? je bent al ruim 13 weken zie ik, dus hartje moet zeker te horen zijn!
sushi nathalietje en sazzel: gefeliciteerd en gezellig dat jullie mee komen kletsen marb: wat ontzettend fijn voor jullie. Gefeliciteerd en dit keer gaat het vast goed en ik duim ervoor. Rach: jeetje zeg wat vervelend dat je nog zoveel last hebt van spugen en misselijkheid. Ik dacht dat het af zou nemen in deze periode. Jewel: vervelend zeg van je buikpijn is misschien bandenpijn of dat je baarmoeder groeit? veroon: super dat alles goed was. Gaaf ook hé om hartje zo te horen. amom: heb je nog helemaal geen echo gehad dan? Hier zijn echo's standaard ook rond de 35 euro. Indy: jeetje wat vervelend beterschap! coto: heel veel suc6 met de vruchtwaterpunctie. Vind je dat niet eng? wwjc: fijn dat je misselijkheid minder wordt. Enne dat buikje komt vanzelf wel hihi sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd. gr vruchtje
hoi hoi, Emesafene heb ik vrijdag ook gekregen van de HA. Hoop dat het dan snel overgaat indy! De wc pot kennen we nu wel uit ons hoofd Welkom voor de nieuwe zwangeren Ik ben wat zenuwachtig, morgen de tweede echo en ik hoop dat alles nog steeds goed is met ons klein stipje Ik herken dat korte lontje ook, snauwen en dan ineens weer huilen heb ik ook last van. Ben vandaag naar een psygoloog geweest. Mijn moeder is manisch depressief (google, is een te lang verhaal ) en nu denken ze ook dat ik dat heb. Dus moet binnenkort praten met een psygiater (wat een moeilijke woorden ), deze vrouw weet veel van deze ziekte en zal mij erop onderzoeken/testen. Mijn baas heeft mij in ieder geval in de ZW gezet, maar denk dat dit wel wat langer gaat duren dan twee weken. De psygoloog vind ook dat ik zo snel mogelijk ander werk moet zoeken. anyway, we blijven positief! Knuffel!
@Barb, Meis gefelciteerd. Wat geweldig voor jullie. Knuffff @Jewel, Meis ik heb daar ook last van hoor. Soms zo erg dat je denkt dat je buik openscheurt. Bij mij zijn het mijn darmen. Het voelt ook anders dan normaal. Het kan ook blaasontsteking zijn he. Dat zeiden ze tegen mij. Probeer jezelf voor te houden met zolang je geen bloed verliest. @Sushi en Sazzel, gefelciteerd en welkom @Indy, Ik hoop dat de medicijne hun werk doen zodat alles binnen blijft. @Jantsjuh, Jee meis, ik hoop dat je je snel beter in je vel gaat voelen @Wendy, Ga er maar van uit dat het jullie uk is dan hoor. Ik had hetzelfde in het begin. Ik twijfelde maardacht echt dat het dat was.
Als er wijzigingen gemaakt moeten worden in de lijst. Stuur dan een pb'tje naar mimi1981 dan word dat zo spoedig mogelijk gewijzigd Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Magickwings - 2e kindje - 28 jaar - Na1 - 1e kindje - 27 jaar - 2 april Paulie - 1e kindje - 28 jaar - Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar - Sushi - 1e kindje - 29 jaar - 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar - :-# msroxy - 1e kindje - 23 jaar - victortje - 1e kindje - 23 jaar - Sylvie - 2e kindje - 24 jaar - Nance83- ?kindje - ? jaar - 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar - Amom22 - 2e kindje - 22 jaar - :-# Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar - ikkie - 2e kindje - ? jaar - Sina - 2e kindje - 25 jaar - ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar - Bleumke - 1e kindje - 25 jaar - 5 april Lichtje - 1e kindje - 30 jaar - wieffie - 1e kindje - 30 jaar - Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar - coto500 - 1e kindje - 38 jaar - 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar - Leeuw89 -1e kindje -20 jaar - Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar - 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar - Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar - Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar - Rijffel - 1e kindje - 28 jaar - vruchtje24- 1e kindje - 25 jaar - Rach84 - 1e kindje - 24 jaar - :-# Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar - 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar - Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar - Kindje - 1e kindje - 30 jaar - Jodie1 - 1e kindje - 27 jaar - kipkip - 1e kindje - 31 jaar - 9 april Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar - mo1977- 1e kindje - 31 jaar - Blimey - 1e kindje - 28 jaar - Sam0110- 1e kindje - 22 jaar - 10 april Racheldehaas - 2e kindje - 27 jaar - Vruchtje - 1e kindje - 25 jaar - Elise - kindje - 26 jaar - Sophia -1e kindje - 33 jaar - 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar - Kayla - ? kindje - 26 jaar - Mamacelesje - 1e kindje - 18 jaar - Eefje28 - 3e kindje - 28 jaar - 12 april Lidia -2e kindje - 29 jaar - 13 april Spekkie -2e en 3e kindje - 27 jaar - female81 - 1e kindje - 27 jaar - Jannie83 - 2e kindje - 25 jaar - :-# Danielle1982 - 1e kindje - 26 jaar - :-# IMD -2e kindje - 27 jaar - 14 april Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar - Marietje83 - 1e kindje - 25 jaar - :-# Codi- 1e kindje - 20 jaar - Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar - 15 april lollifant84 - ? kindje - ? jaar - mymiracle - 1e kindje - 32 jaar - BrendaGill - 1e kindje - 21 jaar - mbijs - ? kindje - 29 jaar - Ska26 - ? kindje - 27 jaar - MieniMe - 2e kindje - 30 jaar - asilah - 2e kindje - 26 jaar - 16 april Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar - :-# helenaxxx - 1e kindje - 30 jaar - bolleke25 - ? kindje - 25 jaar - zeppie - 1e kindje - 26 jaar - mandytjuuu- 1e kindje - 21 jaar - Shopaholic- 2e kindje - 29 jaar - daniellesvl - 1e kindje - 26 jaar - 17 april Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar - hhoneybee - 1e kindje - 27 jaar - missym- 2e kindje - 21 jaar - Linnielinnie- 1e kindje - 30 jaar - wwjc19- 1e kindje - 28 jaar - Indy1973- 1e kindje - 35 jaar - 18 april Juud - 2e kindje - 32 jaar - Vlinderfladder - 1e kindje - 27 jaar - Me2 - 2e kindje - 33 jaar - Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar - 19 april Jessie81 - 1e kindje - 27 jaar - 20 april aukje83 - 1e kindje - 24 jaar - lucky girl - ? kindje - 35 jaar - 21 april jantje09 - ? kindje - 26 jaar - mamaline - 2e kindje - 29 jaar - miss - ? kindje - 27 jaar - jorntenfemmigje - 2e kindje - 26 jaar - Boortjuh - ? kindje - 21 jaar - 22 april voorjaar - 1e kindje - 29 jaar - jolandaenbjorn - 2e kindje - 27 jaar - 23 april Jewel - 2e kindje - 23 jaar - :-# dolfijn77 - 1e kindje - 31 jaar - Sazzel - 1e kindje - 27 jaar - 24 april MiniUs - 2e kindje - 29 jaar - synove - 2e kindje - 37 jaar - tammy77 - 4e kindje - 30 jaar - zeester77 - 2e kindje - 31 jaar - 25 april sniffy - 1e kindje - 26 jaar - Brenda - 2e kindje - 30 jaar - 26 april tascha - 2e kindje - 23 jaar - thalina - 1e kindje - 22 jaar - Mop0201 - 1e kindje - 28 jaar - nathalietje - ? kindje - 25 jaar - 27 april jesske - 2e kindje - 23 jaar - mamasuusje - 2e kindje - 20 jaar - sousou - 1e kindje - 26 jaar - 28 april Piglet - 1e kindje - 37 jaar - es1977 - 4e kindje - 30 jaar - MamaY - 2e kindje - 35 jaar - Juud - 2e kindje - 32 jaar - 29 april 30 april nikkie81 - 2e kindje - 26 jaar - vanesje - 2e kindje - 30 jaar - Totaal 114 zwangeren Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie en Marb en zwangervanbrusj en nicoline78 en Bloemblaadje en MamaDeluxe en Nathalieke en mollyvg en havefun en Joyce84 en lievie en Eleni en MiSsTiek en Mouse en lautjuh85 en didi1988 en survivor82 en Beginneling Afspraken: 30-09-2008lidia vk, veroon vk 01-10-2008wieffie gyn, sniffy echo, Jantsjuh echo, Mop0201 echo 02-10-2008Shopaholic echo, Leonie27 echo en nekplooimeting, MieniMe combinatie test 03-10-2008Jewel 1e echo, IMD nekplooimeting, Eefje28 controle en echo, Jessie81 1e echo 06-10-2008Priscilla R vk, synove nekplooimeting 07-10-2008wannaBmum vk echo, coto500 vk, zeppie vk, sniffy vk, wwjc19 pretecho 08-10-2008Leeuw89 echo, wwjc19 12 weken echo, Indy1973 vk 10-10-2008hhoneybee vk 13-10-2008zeppie echo, tammy77 1e echo, Juud termijn echo, zeester77 nekplooimeting 14-10-2008synove gyn 16-10-2008Leonie27 vk, rach84 gyn + echo 20-10-2008tammy77 vk, mimi1981 vk, Lien78 vk 28-10-2008veroon vk 07-11-2008jorntenfemmigje vk 10-11-2008Lien78 20 weken echo 11-11-2008mimi1981 20 weken echo 17-11-2008Sylvie 20 weken echo 19-11-2008mamacelesje 20 wk echo 21-11-2008veroon 20 wk echo 02-12-2008wwjc19 pretecho
Coto: succes met de vruchtwp! Wanneer heb je die? de combitest was gunstig dus houd dat inderdaad in je hoofd!
mimi1981 je heb me afspraak verkeerd vermeld is 28 oktobere en niet november en heb nog een afspraak 21 november de 20 weken echo alvast bedankt
Is nog even snel veranderd sorrie. Hihi hij stond op de goede plek aaleen had het 11-10 moeten zijn in plaats van 11
@Indy, ja ik had mijn eigen hartslag al gehoord. Die was ook een stuk langzamer dan hetgeen we hoorden, maar volgens mij was dat weer niet de 140 of 160 die het moest zijn... Van het weekend gaan we weer luisteren en hopen dat het dan wat duidelijker is.
Dat heb ik ook hoor als ik onze uk hoor. Ik heb dan ook het gevoel dat het niet zo snel gaat als hoort te zijn. Alleen de vk zei dat het wel goed is.
@me2 : Ik heb al maandag een intake gesprek en weer een echo! Ik word verwend wat dat betreft! Volgens mij kan de vruchtwaterpunctie pas in de 16e week. En ja ik vind het wel eng maar het is een goed ziekenhuis. En ik heb gewoon een heel goed gevoel erover.....
Ik zag dat er vandaag heel wat echo's zijn spannenddd ! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's Veel plezier
Dapper van jullie om een vruchtwaterpunctie te doen. Ik zou dat zelf niet doen vanwege het toch wel hoge risico op een miskraam. Als bij mij de nekplooimeting goed is maandag, doen wij het niet. Ik vind het zo moeilijk met die kansberekeningen. Als ik dat zo zie en ik zou een kans hebben op 1:500 in de loterij p[ de hoofdprijs dan koop ik direct een aantal loten....
MieniMe: Ik zit inderdaad bij de Eedenburgh praktijk, jij ook ? Ik ben de eerste keer op de Frederik van Eedenlaan geweest, en morgen ga ik naar de Minckelerstraat. Wie heb jij ? Indy1973: Dit is mijn tweede afspraak bij de VK, ik hoop het echt ben zo benieuwd naar. Heb het hartje al wel zien flikkeren op de eerste echo. Hoe gaat het met jou inmiddels ? Ik hoop dat het beter met je gaat, wat een ellende joh ! Nou heel veel sterkte ermee in ieder geval. Alle andere dames bedankt voor het welkom en de felicitaties ! Hebben jullie ook zo'n hoofdpijn ? Pff heb ik al een paar dagen last van, normaal nooit last van eigenlijk... liefs sushi
Goeiemorgen allemaal! Iedereen veel succes die vandaag een echo heeft. @coto: hoop voor je dat de vruchtwaterpunctie goed loopt, maar als je er een goed gevoel over hebt zal het vast wel goed zitten! Ben je dadelijk de eerste de het geslacht van de baby zal weten @sushi: nee hier gelukkig geen hoofdpijn, vervelend voor je!
@ Marb, GEFELICITEERD meid! Ga weer voor je duimen. @ Lynn, dat had ik ook gehoopt dat het in DB was. Maar helaas toch echt Utrecht. @ Jewel, als je je echt zorgen maakt gewoon even bellen meid. @ Sushi & Sazzel, welkom en gefeliciteerd. @ Mimi, Ik mag er voor 7 oktober ook weer op. Heb dan een echo in het ziekenhuis en bij de fontys. 2x genieten van onze kleine, had wel liever gehad dat er een weekje ofzo tussen zat.