April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja ik ben een beetje blond :oops: hihi

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Nee, dat noemen ze zwanger. ;)

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mupkuh, wat voor auto heb je? De mijne heb ik ook vorige week laten keuren. Een lekker goedkoop Suzuki Alto'tje heb ik. Is de jouwe goedgekeurd zonder al teveel reparaties? Mijne gelukkig wel.

Ow Lyn, ik kom uit Eindhoven zelf.

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja en ik zie ook al waar je vandaan komt! :oops:

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Waar moet jij vandaan komen dan?

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    db

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ah ok. Vandaar dat je graag wilde dat de beurs daar was :)
    Hmmm mijn moeder komt over een half uur. Even maar snel door het huis opruimen en wat poetsen. ;)
    Tot later!

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ben er ook van door...moet gaan werken ....misschien tot vanaaf...

9. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Thanks!

Jij hebt trouwens veel pretecho's laten doen! Leuk! Hoeveel kost dat?

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nou, ik ben er net weer van de gyn en eigenlijk heeft ie niet veel nieuws te melden. Hij heeft ff op mijn eigen verzoek mijn bloeddruk gemeten en toen konden we wel weer gaan. Hij heeft niet mijn buik gevoeld of naar het hartje geprobeerd te luisteren. Ergens wel een beetje een teleurstelling. Maar ik moet wel in het zh onder controle blijven i.v.m. mijn CU. Wel heb ik iig een afspraak gemaakt voor de 14 en 20 weken echo's! Volgende week donderdag mogen we uk weer gaan bewonderen!

11. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

wat wordt er al weer vrolijk op los gekletst hier... hihi.
    Ik lig nog wel in bed, maar het gaat gelukkig beter! Gisteravond wel enorm misselijk en gevoel dat ik weer moest overgeven, maar er kwam niets. Vanochtend begonnen met een beschuitje en nu net een boterhammetje en het blijft er tot nu toe in! Net nog even gebeld met de huisarts, hoe nu verder...want ja ik kan natuurlijk niet eeuwig door blijven gaan met die zetpillen. Assisente gaat even overleggen en belt me nog terug. Verder nog een verkoudheid/griepje erbij gekregen, dus ik lig fijn te hoesten en proesten in bed :(

Weer een nieuwe zwangere in ons midden zag ik, welkom en gefeliciteerd!

@wwjc19, idd vast 't hartje hoor! Grappig dat we precies even ver zijn :)

@sushi. Ik heb het hartje bij de echo ook zien en horen kloppen en ben ook benieuwd wat er de 2de keer bij de VK gaat gebeuren. Suc6 morgen!

Ik hoor best veel echo's bij iedereen. Ik heb met 8,5 week een echo gehad en verder krijg ik volgens mij helemaal niets :( Ja de 20 weken echo natuurlijk.

@amom. Hoe is het nu met je?

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Beterschap Indy en hopelijk vinden ze snel een werkende oplossing voor je want 9 maanden zo lopen is ook niet echt leuk.

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Indy fijn te horen dat de pillen aanslaan! Hoop dat je er snel doorheen bent!

14. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

daar was ik weer :D

en wat blijkt; dat ik al 12 weken zwanger ben :D
    de kleine doet het super, springt erop los in mij ;)
    het hartje ook gehoord, net een locomotief. Mijn vriend gaat de foto's even scannen, dus hoop dat ik ze straks kan plaatsen in mijn album.
    Ik ben zo blij, en zo trots :D

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Over het korte lontje, hier ook. Mijn manisde laatste tijd iets te vaak een "zeikerd" of een "luilak" maar ach hij vind het alleen maar om te lachen als ik weer tekeer ga :( Waar ik natuurlijk helemaal boos van wordt.

@ Iemand ? Ik heb idd nog geen echo gehad, omdat ik vind dat echo's steeds vaker worden gedaan zonder medische noodzaak (mijn mening, please geen discussie)

Poeh ik vind het pittig om te lezen over de vruchtwaterpunctie e.d. Zouden jullie het kindje dan ook weg laten halen? Ik kan daar zelf echt niet bij en heb altijd gezegd dat ik zelf wel een Down syndroom kindje zou willen adopteren. Er zijn veel mensen die zo'n kindje willen adopteren dus mocht iemand uiteindelijk erachter komen dat ze een kindje met Down dragen kun je dat ook nog overwegen! Maa ja zo sta ik er in, wil hier ook geen discussie mee oplaaien hoor :D kan het alleen niet begrijpen.

@ sazzel Welkom, fijn dat alles zo lekker gaat....was jij toch?

Oh die vergeetachtigheid ook :( Kwam er net achter dat ik het derde pakje soepstengels alweer heb geopend, is maar goed dat ik de boodschappen niet doe!

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Jantsjuh; Super! Gefeliciteerd met je goede echo! Leuk hé! :-D

Ook hier een kort lontje, kan af en toe echt bijna flippen om niks ;)

Moet nog zo wennen aan mijn lichaam die veranderd, hebben jullie dat ook?
    Vind het wel erg leuk ook, maar moet wennen aan mijn borsten, de aders op mijn borsten, en mijn beginnende buikje :)

17. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hoi hoi,

Indy: fijn om te horen dat de pillen aanslaan. Hopelijk blijft het goed gaan. Lijkt me echt vervelend zeg.

Vruchtwaterpunctie, combinatietest e.d. gaan wij allemaal niet doen. Natuurlijk wel naar de 20 weken echo.

Maandag heb ik m'n controle gehad en alles was goed, of had ik dat al verteld? :oops:

Meiden met een echo, veel plezier en succes.

Ik las allemaal mooi nieuws, supertje.

En aprilkindjes zijn echt super mooi. ;)

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Willen jullie straks trouwens weten of beeb een jongen of een meisje is? Wij niet.

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @jorntenfemmigje: nee, wij willen dat ook niet weten! :)

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb maar 2 pretecho's. Die kosten niets. Bij de Fontys in Eindhoven hebben ze zwangere vrouwen nodig om het echo maken te oefenen. En dus hebben zij proefpersonen en wij gratis echo's. :) ;)
    Verder heb ik mijn eerste echo gehad omdat ik hiervoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en het dus van belang was dat het nu wel op de goede plek zou zitten. En de tweede echo omdat ik hoge bloeddruk heb en ook al een miskraam heb gehad. Dus ik moet wat beter gecontroleerd worden. Denk dat de derde echo daar ook voor is. Maar zou ik eens na moeten vragen.

Ow dames, ik heb net het hartje gehoord met de Angelsound ! Mijn moeder was hier en wilde ook eens een keer luisteren. Tot nu toe dacht ik dat we nog niets gehoord hadden, dus dat zei ik haar ook. Toen nam zij dat ding over en had ze m gewoon gevonden... netjes hartslag van 140. Ow, wat is dat geweldig om te horen! ! De tranen liepen over mijn wangen. :) :) :)

Wij willen trouwens weten wat het wordt. En iedereen mag dat ook meteen weten. :)

Deel Deze Pagina