April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ja wij willen het wel weten.. eerst wou de man het ook niet maar nu toch maar wel haha

dames met ervaring kunnen jullie me uitleggen hoe bandenpijnvoelt en een harde buik.. kan wel op google zoeken.. maar uit eigen ervaring is beter..
    heb soms als ik opsta echt verschrikkelijke steken..
    en als ik echt een dag hard heb gewerkt heb ik het gevoel dat alles op ontploffen staat van binnen..

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Wij willen het bij de eerste wel weten wat het wordt. :D Ben zo benieuwd naar de 20weken echo dan kan je alles zo goed zien zeggen ze. Spannend! moet ook nog een afspraak maken ervoor.

3. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    @mimi en me2 en de rest ook wel hoor haha
    heb ff gebeld en moet toch even de huisarts bellen voor een afspraak mss is het wel een griepje. Dat eerst maar ff checken en anders moet ik terugbellen. de griep heerst hier wel maar ik heb geen koorts wel een klein beetje last van verstopping en daardoor een beetje diarree blech.(klinkt dubbel maar is toch zo)
    de huisarts kan toch ook eventueel iets uitschrijven als hij vermoed dat het toch met de zwangerschap te maken heeft toch. We zien wel.
    verder alles goed met iedereen vandaag. beetje vies weer maarja dan kunnen we ons straks wel goed kleden onder diegene die heel dik gaan worden haha! Niemand die t dan ziet.

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Harde buik weet ik niet, bandenpijn kan volgens mij varieren van flinke steken (heb ik ook een keer gehad toen ik te snel opstond) tot een zeurderige pijn. Wel een goede vraag trouwens. Als ik teveel gedaan heb, heb ik ook altijd last van mijn buik...

5. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    @wwjc hoe weet je dat de hartslag 140 is. dat kun je toch niet zien met de angelsounds of heb ik iets over t hoofd gezien

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook wij willen het weten, kan nu al bijna niet wachten tot de 20 weken echo... ben zo nieuwsgierig !

Weten jullie al of je borstvoeding gaat geven of niet ? Ik weet ook niet zo goed wat nou de voor- en nadelen zijn...

Nou ga maar weer eens aan het werk, kan me zo goed concentreren de laatste tijd :)

liefs sushi

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Happy, mijn moeder is verpleegkundige en die had dat zo uitgerekend. Je kunt het nl wel horen.

Ik ga wel borstvoeding geven. Vind dat wel natuurlijk. Zitten goede stoffen in voor beeb. (En is stuk goedkoper ;) )

8. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ik ga ook borst proberen.. zitten goede stoffen en en aparte band voor moeder en kind

@wwjc19
    denk dat we nog wel andwoord krijgen van ervaren mama's

9. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @happy: gewoon de hartslag van je beeb tellen, bv 15 seconden, dan x4 en dan heb je de hartslag

10. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    goedemiddag dames,

ben ik ook weer even. Ik heb vandaag de eerse echo gehad en alles is goed. Het hartje klopte mooi en ik ben zo ver zwanger als de vk en ikzelf dachten.

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wanneer je last hebt van een harde buik, moet je het echt rustig aan gaan doen.
    Ik heb er niet veel last van gehad, alleen wanneer ik dus te druk deed.

Bandenpijn zijn idd van die steken.

Ik wil proberen om bv te gaan geven.
    Heb ik bij Danio ook geprobeerd, alleen moest ik in het zkh bevallen en daar heeft hij de fles gehad. Later heb ik nog een paar keer last gehad van een borstontsteking en meneertje wilde echt niet aan de borst. Was dus wel een tegenvaller. :( Ik heb een maand gekolfd en van alles geprobeerd en toen toch maar overgestapt op de fles.
    Bij de volgende ga ik het wel weer proberen.

12. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mooi om te horen. Lekker gevoel he?

13. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    okee, dat ga ik dan eens proberen. dan ga ik tellen en hubbie de sec bijhouden. gaat goed komen!

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ik denk ook dat ik borstvoeding terug ga proberen. eerst zei ik altijd nooit meer maar nu vind ik toch dat ik het opnieuw moet proberen. hopelijk gaat het deze keer beter. heb het vorige keer 9 weken gegeven.

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    pfoei ga ook proberen borstvoeding te geven. Maar als ik me borsten nu al voel die steken. hehe hoop ik niet dat het al te pijnlijk is ;)

En wat leuk dat iedereen het hartje hoort geweldig is dat he :D

16. dames wat gaat dat snel hier, helaas is comp thuis stuk dus kan ook niet steeds kijken nu..........

maar ik wil ook bv gaan geven

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik ga iig geen bv geven. Wel jammer, maar het mag gewoon niet omdat ik medicijnen gebruik die terugkomen in de bv.

Volgens mij vind uk de AS niet prettig, als ik al ff het hartje hoor dan is het ook zo weer weg :( Ik gebruik hem ook niet zoveel hoor. Maar ff afwachten tot volgende week donderdag, dan kunnen we hem/haar weer bewonderen met de echo.

BTW, ik ging van de week heel zachtjes met 1 vinger over de plaats van de "bubble" op mijn buik. Toen voelde ik ineens een plop. Komt jullie dit bekend voor en zou dit uk al wel kunnen zijn?

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ wieffie, ja komt bekend voor :p Alsikietsjes op mijn buikdruk, dan weer haal en dat steed herhaal voel ik ook steeds plopjes. Maar ik voel de kleine vooral tijdens boodschappen doen en klusjes in het huis, dan voel ik van alles daar beneden.

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ik heb een nieuwe buikfoto gemaakt (staat in album) maar volgens mij groeien me boobies harder :D hahaha

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

leuk joh, echt al een verschil met de eerste foto!

Deel Deze Pagina