April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je ! haha daar heb ik nou ook last van en daar komt bij dat het goed werkt tegen de pukkeltjes ! Je moet alleen oppassen voor een eventueel zwangerschapsmasker, dus gewoon rustig opbouwen denk ik.

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik sta er echt van te kijken dat je naar de zonnebank mag :( hier staat het overal in de kranten en tijdschriften dat je als zwangere absoluut niet onder de zonnenbank mag. We worden er echt mee plat gegooid!

Niet dat ik het je niet gun hoor :) heerlijk, is tenminste lekker warm, heb het steeds zo koud! Heb nu een broek aan en daarover heen nog een dikke rok :p Hopelijk komt er niemand aan de deur!

3. Hihih kan jou het schelen, als je het maar niet kouod hebt!

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    :)

Hier ook iemand die het zo koud heeft. Heb 2 truien aan en de kachel omhoog gegooid.

5. ik heb het ook steeds zo koud brr. misschien straks maar even heel lang in bad liggen (met een boek ofzo ;) )

ik word ook thuisblijfmama. en ik heb al een andere hele leuke thuisblijfmama leren kennen haha :) en zij gaat een speelgroep organiseren voor kinderen van thuisblijfmama's. zo komen die ook een beetje in contact met elkaar. heb er nu al zin in.

ik heb nog geen één keer een hartje gehoord. over 2 weken naar de gyn, en dan hoop ik dat ik een bevestiging krijg van mijn zwangerschap. heb pas het idee dat ik daarna echt kan gaan genieten.

amom, ik ga nadat mijn kinderen het huis uit zijn ook genieten van mijn kleinkinderen :)
    en als die op zich laten wachten, ach, tegen die tijd woon jij toch allang weer in nederland, dan gaan we samen gewoon de hele dag theeleuten en vegetarische recepten uitwisselen :)

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb zin om te zwemmen

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Super leuk idee.

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik zou ook wel een kleurtje kunnen gebruiken, zo bleek ben ik.
    Alleen als ik net heb gekotst, heb ik een rode kleur :)

Maar ik ga sowieso nooit onder de zonnebank, daar krijg je toch enorme rimpels van? Oke af en toe een keertje zal wel meevallen, maar soms zie je echt van die nepbruine of eerder oranje mensen met heel veel rimpels :p

9. Ik zou willen dat ik thuis kan blijven, maar helaas er moet ook een hypotheek betaald worden! Ik ga 3 dagen werken waarvan 1 op zaterdag dus 2 dgn KDV, valt wel mee en het is ook wel weer goed voor de sociale ontwikkleing.

Daarom vind ik dat speelgroepje ook wel een erg goed idee! Leuk hoor!

10. Als ik kots ben ik lijkbleek :rolleyes:

Ik ga ook niet vaak onder zonnebank, inderdaad van die mensen die zo'n oud vel hebben dat veel te bruin is. Afschuwelijk. Het is meer om dat ik dan een beetje een kleurtje heb in de winter en om even te ontspannen.

LIEFS

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Oja? Mijn kop wordt tijdens het kotsen echt knalrood :)

Ik kan trouwens wel wat rimpeltjes gebruiken, maandag belde er iemand aan de deur en vroeg "Is je moeder thuis?" :evil: aaaaarrrrgggghhhh en dat was niet de 1e keer dat ik die vraag kreeg :evil:

12. Oh wat erg dat meen je niet! Maar ja je bent nu 25 jaar, wees blij. Als je zo mooi jeugdig blijft dan ben je er over 10 jaar trots op als ze het vragen hihihihih

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Haha pientje, sorry dat ik lach, maar dat is wel erg grappig! :p

@rach kom jij maar naar Engeland, als mijn kids hier wonen ben ik hier niet meer weg te slaan :D oh help, ik word zo'n vervelende moeder die altijd bij de kinderen op de stoep staat.....

14. hier ook. alleen mijn oogwit ook :)

15. Nou als ik in de spiegel kijk dan wordt ik echt niet vrolijk van mezelf, maar waarschijnlijk als er een spiegeltje in de pot zou hangen zou ik ook rood zijn hihihihi. Maar dat punt terugdraaien naar de spiegel wordt ik toch witjes!

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    voor mij is het ook alleen maar om een beetje een kleurtje te krijgen hoor, en om een beetje warmte en energie te krijgen in de winter. haha ik woon in het Gooi dus genoeg enorm zonnebank bruine gerimpelde hoog blonde dames om mij heen :)

Ik ga straks 3 dagen in de week werken, mijn vriend gaat 1 dag thuis werken dus onze dreumes gaan 2 dagen naar het KDV. Hebben we ook al moeten regelen, hier zitten bijna alle KDV in 2009 al vol :confused: Ongelovelijk maar waar....

liefs sushi

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nu al vol? Dat is toch te stom voor woorden. Wat moeten die mensen dan die eind dit jaar zwanger worden?

Nou jullie horen het, stop die baan en begin een kdv in het gooi, noem het "het kashmieren teddybeertje" en succes gegarandeerd! :p

Ben onderhandbezig met mijn tweede blik soep....heerlijk!

18. Oh ik heb ook al alles geregeld hoor Sushi, woon ook in een grote stad in het zuiden. Maar heb je nog wel de keuze gehad van het KDV wat je het liefste wil? Ik moest er wel 3 opgeven en hoop dat de 1e keus het wordt uiteraard.

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja nou ik vond het eigenlijk niet zo grappig :p

Hmm heb nu ook trek in soep.

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Sophia,
    Ben er bij 1 wezen kijken en daar hadden mijn vriend en ik meteen een goed gevoel bij. Zit bij ons om de hoek, erg knus en klein en ze hadden plek dus keuze gauw gemaakt. We zouden er bij nog een gaan kijken maar daar hadden ze pas vanaf oktober 2009 plek en wij hebben vanaf begin juli KDV nodig dus heb ik die maar afgezegt... Ook waren ze niet zo vriendelijk aan de telefoon dus was er al gauw klaar mee. Hoop ook voor je dat je 1ste keus het wordt, zal voor je duimen ;)

Deel Deze Pagina