Hahha en bedankt he! Ach ja is ook weer zo om en morgenavond gaan we bij vrienden op visite, verlaat verjaardags bezoek. Was er niet van gekomen tijdens de zieke periode van de zwangerschap....... Zondag gaan we onze hondjes naar mijn vriendin brengen, want maandag gaan we voor 3 dagen naar Disney. Dat bezoek zal ook wel even duren, want haar man heeft haar deze week verlaten voor een ander.......... daar zit je dan met twee jonge kindertjes! Zo dat klinkt al uitgebreider he hiihiiihih
@ spekkie, waarom moet je in het ziekenhuis bevallen? @sophia Vreselijk zeg, lijkt me lastig om dan op bezoek te gaan! Lekker zeg, naar Disney. Ben er zelf jaaaaaaren geleden geweest, kan alleen nog maar herrineren dat het leuk was @Rach, Wij gaan als een gek een huis zoeken, inpakken, regelen regelen en nog eens regelen. En...shoppen Ik heb al zoveeeel meisjes kleren gekocht Kan het gewoon niet laten staan!
Goedemorgen. Wij gaan gezellig samen morgen met mijn ouders te shoppen. grote kans dat ik weeer met kleertjes thuis kom. Moet maar eens de kracht opbrengen om geen kleertjes te kopen. Maar ziet er zo schattig uit. Heb vorige week een truitje gekocht waar op staat; 50% mama+ 50% papa = 100% ik. Zo cute
Sophia: Jeetje heftig joh, erg triest voor je vriendin... Rach84: Vanavond krijg ik 6 vriendinnen op bezoek, dat wordt dus een groot kippenhok ! We gaan in november namelijk met 10 meiden een weekend naar de Ardennen, en gaan vanavond vast wat dingen bespreken.... Ben trouwens de eerste van de club die zwanger is, dus dat is wel even wennen voor die meiden Morgen lekker niets doen, even de stad in en een bakkie met een vriendin. 's avonds heerlijk met mijn vriend voor de buis en openhaard ! En zondag oh ja doe ik ook lekker niets ! Ga jij nog leuke dingen doen ? liefs sushi
[quote="Amom22] @sophia Vreselijk zeg, lijkt me lastig om dan op bezoek te gaan! Lekker zeg, naar Disney. Ben er zelf jaaaaaaren geleden geweest, kan alleen nog maar herrineren dat het leuk was [/quote] Ach ik heb haar ondertussen al uren aan de tel. gehad en ik wil haar nu wel even graag persoonlijk troosten! Disney vind ik zo vreselijk leuk, we proberen eigenlijk ieder jaar te gaan over luxe gesproken OEPS maar ik werk op een reisburo en dan kan je 1x per jaar heel goedkoop naar Disney (telt dat dan ook..... )
hihi, kan me voorstellen dat het verslavend is Wij gaan zelf ook zeker een keer perj aar weg, als is het maar ff met een tent ofzo....wi ltoch altijd ff uitwaaien. Laatst waren we een weekendje naar het hotel, heerlijk ff niks te schoonmaken e.d.
Ik ben weer terug van de vakantie (helemaal kapot haha was om 3 uur ergens thuis en moest om 7 uur weer op om echo te laten doen hihi, maar alles zag er super uit) Straks zal ik foto en film online zetten.. Ik zal PROBEREN om bij te lezen maar zal vast wel wat over het hoofd zien, nog wat belangrijks wat ik echt MOET weten ?
heerlijk toch, ik laat me ook graag verwennen (wie niet trouwens) Wij hebben onze eigen stacaravan in de bossen dus straks lekker met de kleine daarheen en lekker wandelen met de hondjes. Het is niet ver van huis dus dat is wel makkelijk. Op vakantie komt wel weer als het kindje wat groter is, gelukkig kunnen wij dus redelijk goedkoop reizen en dan erbij gaan wij vanuit het werk ook wel minimaal 1x per jaar naar het buitenland (manlief zelfs vaker ivm ander functie), voelt toch als vakantie. Al weet ik niet of ik dat wel wil als ik straks mama ben
Hey IMD! Hoe was je vakantie...was wel stilletjes hoor, zo zonder jou Jou buik is ook lekker op dreef zeg, zie nu de "nieuwste foto's" pas! WE HEBBEN EEN HUIS! eindelijk, alle spanning weg, heerlijk! Nu maar inpakken en wegwezen....een probleem, we krijgen de sleutel pas 2 dagen voordat mijn man daar meot beginnen met werken. Het is hier 450 km vandaan....dus dat wordt pittig! Maar ik ben al blij dat we zeker weten straks een dak boven het hoofd hebben
Mienime: bij mijn zoontje lag de placenta ook aan de voorkant. Ik voelde hem al met 18 weken......Het hoeft dus niet dat je hem later voelt. Nu ligt de placenta aan de achterkant en voel de beeb nu al IMD: welkom back
Hey! Heb al een hele tijd niet meer geschreven, maar probeer jullie wel zo veel mogelijk bij te houden... maar nu kan ik het ook even niet laten om te schrijven, aangezien we vandaag onze 12 weken echo hebben gehad en nekplooi meting. Alles zag er super uit! Beebje was echt ontzettend aan het bewegen, ook een keer omgedraaid. Verder de hele tijd van die spasmes leek het wel (maar ze verzekerde dat dat er bij hoorde op deze 'leeftijd' - omdat ze de spiertjes aan het oefenen zijn ofzo). En nekplooimeting was 1,8 cm dus dat was ook goed. Nu nog bloedonderzoek afwachten. Vanavond gaan we naar Coldplay, helemaal leuk en maandag ga ik eht dan eindelijk op mijn werk vertellen .... aarrch daar ben ik best wel zenuwachtig over ... maar eerst lekke genieten van het weekend. Jullie ook fijn weekend alvast!
trouwens we zagen het beebje echt af en toe schoppen tegen mijn baarmoeder. Ook voel ik af en toe steekjes in mijn baarmoeder, denk echt dat dat het beebje is maar ja weet niet of dat al kan. Maar als ik zo lees voelen meer mensen het al, en nu ik heb gezien hoe beweeglijk hij is......
hello lady's Zo mijn huis is weer aan kant...mijn moeder bood aan om mee te helpen....en dat kan ik niet afslaan...nu heb ik HEEL de middag de tijd om op mijn gat te blijven zitten... HEER-LIJK.....hoe is het hier...ik maak ff warme chocomelk en een tostie en dan ga ik ff alles terug lezen!
ff snel een vraag hoe voelen die schopjes....ik kan me er geen voorstelling bij maken...iemand die goed is in uitleggen?
Als het schopjes zijn die ik voel dan zijn het flinke vervelende rotsteken die echt effe zeer doen! maar dat kan ook bandenpijn zijn....... Ik heb zelf van de week 1x een soort "luchtbelletje" gevoeld en dat was wel heel erg leuk!