April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Ik heb af en toe van die kleine 'steekjes' in mijn baarmoeder . Doen niet pijn ofzo en voelt ook anders als bandenpijn - dat is veel pijnlijker, meer aan de rand en voel ik alleen als ik te snel opsta ofzo... dus dit is echt anders... maar goed is mijn eerste zwangerschap dus lijkt me sterk dat ik al iets kan voelen. zullen wel mijn darmen zijn toch ofzo....

2. Ja zoiets, 2x achter elkaar voelde ik een luchtbelletje bewegen achter mijn schaambeen, was heel grappig!

3. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    pff meiden ik kom ff klaagen.. iedereen is dwars en ik voel me k*t en beroerd kan alleen maar huilen op het moment.. nog steeds bblijft me eeten er niet in zucht zie het ff niet meer zitten.. julie ideen?

ik lees trouwens wel mee maar niet altijd tijd om iets terug te schrijven sorry (schaam schaam)

maar dit weekend had ik eigelijk vanavond moetten zaalvoedballen.. maar dat durf ik nog niet echt.. morgen avond me mama poosje op visite. en stappen haha sinds lange tijd..(als ik me niet zo belabbert voel)
    zondag heerlijk niks!
    ik doe een ziekenhuis bevalling.. jammer genoeg ik heb een spierziekte en vanwege het risico een des kind te dragen erg jammer maar goed we maken er maar wat van haha

vind het trouwens heerlijk te kunnen kletsen en lezen met meiden/vrouwen die net zo ver zijn!

4. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ja soms kleine "plopjes" voel je dan...zijn het de darmen of toch al het frummeltje?
    Spannend he?

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Kom maar lekker klagen hoor ! ;)
    Ik heb alleen helaas geen goede ideeën voor je.... hoop alleen dat je je snel weer beter voelt !
    Ik vind het ook helemaal gezellig hier, heb niet zoveel vrouwen om me heen die zwanger zijn of zijn geweest dus vind het heerlijk om al die verhalen hier te lezen !
    liefs sushi

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Vind het ook ideaal zo'n forum. Ken weinig zwangeren in mijn omgeving, familie in ander land....heerlijk om dan toch ff lekker te kunnen kletsen en je hart te luchten

7. ik ben goed bezig 8)
    ik ben strijkwerk van weken :oops: allemaal aan het wegstrijken.
    ben nu mijn 2e pauze aan het houden :)

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

dat noemen ze nou nesteldrang hihi.....kun je niet een flessie van dat spul hier heen sturen? Ik ben altijd echt een schoonmaak freak, maar leef nu echt in een bende..overal chipszakjes, troep....moet ook maar es bezig!

9. Hiihih gek he! Ik heb al die weken dat ik ziek was niet gepoetst, maar dat heb ik van de week ingehaald dus alles is weer spik en span :)

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Het was hier ook zo erg, had 6 volle manden strijkwerk van de afgelopen maanden :oops:
    Was gister begonnen, toen "ontplofte" de strijkbout, dus mijn man jaja je hebt gewoon geen zin om te strijken :)
    Vandaag een nieuwe en betere bout en alles is weg :D dat voelt echt lekker!
    Nu de vuile was nog wegwerken, dat zijn ook wel 6 manden ben ik bang...wat hebben we toch een hoop kleren eigenlijk :p

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Het huishouden is hier ook een ramp, heb echt zo weinig gedaan omdat ik zo beroerd was, dus als de was is gedaan, moet ik de rest nog soppen en poetsen, overal 1 grote bende, het is gewoon vies.
    1 ding scheelt wel, Jason is nu heel lief het bestek uit de vaatwasser aan het opruimen :D oke het gaat wel in de verkeerde la, maar het is goed bedoeld :)

12. oh lekker Pientje, goed opgevoed :)

het is hier ook vies. maar ik vind dat ik wel weer genoeg heb gedaan voor vandaag. ik ga lekker uitrusten.

ik ga trouwens nog steeds heel vroeg naar bed (21:00) jullie ook nog steeds?

13. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ja herinner me er effe lekker aan, moet ook nog strijken....zucht vanavond dan maar

14. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ik slaap lekker op de bank 's avonds een half uurtje om 8 uur. Ook erg lekker...kan er nu al naar uitkijken!
    O nee ik moet strijken....aarcchhh

15. Ik ga zorg dat ik ca. 22.00 uur in bed lig en dat gaat goed!

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik ga nu tussen 23:00 en 23:30
    maar slaap uit tot 9:00 of 9:30

Strijken doet ijn man man gelukkig. en ik koop altijd kleren die neit hoeven te worden gestreken ;)

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Heb niet alles bij gelezen. Ik kreeg geen mail meer van hier :(: .

Ga ik zelf kijken zie ik dat er een hoop pagina's zijn geschreven.
    Hmmz. Ik las even snel iets over thuis of zieknhuis bevallen.

Wij proberen het thuis. eerst wilde mijn mannetje ziekenhuis maar hij hoorde de kosten :rolleyes: . Hihi Nee hoor. Mijn zwager vertelde er van alles over omdat mijn schoonzusje als het lukt ook thuis gaat bevallen. Ik hoop nu binnen 2 weken. Is volgende week uitgerekend.

Van het weekend wat leuks doen. Uhm. Ik weet het niet.

Ik heb sinds gisteren heel erg last van mijn linker bovenbeen. Wor der helemaal gek van. Bukken doet pijn. Nou ja door mijn knieen bukken dan. Het komt en het gaat. Vanmorgen nergens last van. Ik loop de trap op bij mijn werk en ik dacht dat ik doodging. Auwwwwww. De pijn is niet meer weggegaan. Ik mag dus niet door mijn knieen zakken en trappen lopen. Dan gaat het wel. Pffff als dit te lang duurt toch even naar de HA. Vind dit niet leuk. Ik weet ook niet waar het vandaan komt.

Ik heb geen ruige sex gehad ofzo :) :)

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik ben bezig mijn man over te halen om met sinterklaas naar nederland te gaan :D heb zo'n zin in pepernoten (sorry alweer eten!)
    en de buggy's e.d. zijn daar veel goedkoper :D

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Wat is dat? :oops: :)

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ach dat zijn alweer de oude joh er volgen zo nieuwe :)

Deel Deze Pagina