Amon als je even je je adres mailt dan stuur ik ze wel met de post . Die krengen liggen als sinds september bij ons in de winkel.
jullie zijn er zeker alweer helemaal op uitgekeken! Hier heb je echt de amerika toestanden wat betreft kerst. Is wel heel grappig om te zien, maar nu al? Vind het zoooo stom!
Hoi allemaal weer! vandaag 12 weken, JIPPIE! en het gaat vandaag eindelijk wat beter, ietsje meer zin in eten (kaneelkoekjes gaan erg goed ). Ik las iemand die nog steeds geen eten binnen kan houden...erg vervelend, ik weet wat het is! Het is bij mij ook even afwachten hoe het gaat als ik straks met die zetpillen stop enne...leuke dingen dit weekend? morgenavond en zondag krijgen we vrienden op bezoek, gezellig! hoop wel dat ik me dan nóg iets beter voel 8) Amom: wat fijn dat jullie een huis hebben! Gefeliciteerd! Pientje: kun je met die strijkbout niet even hier langskomen? enne...kletsen met medezwangeren is idd erg leuk! Had gisteravond oud collega aan de lijn, die nu 30 weken is...dus ik kon al mijn vragen lekker op haar afvuren
Fijn ik heb ook mijn hele strijkplank vol liggen... heb er steeds de puf niet voor 's avond en dat terwijl ik een echt poetsmiep ben ! hahaha Morgen gaan we echt strijken....
Zit me opeens te bedenken. Amon als ik dat zou doen he. Denken ze dan niet dat het drugs of gif is wat ik naar je toe smokkel
wat een rare bolletjes nee dat kennen ze hier echt niet, ook echt niks wat er op lijkt....wat missen ze veel hier
ja lekker he?! alleen droge biscuitjes en water verveelt ook wel...dus nu kaneelkoekjes voor de afwisseling en jaja...zonet een peer, een boterham en een opkikker (burp)! en ik begin me nu eindelijk wat meer ontspannen te voelen en durf wat meer te gaan genieten van mn zwangerschap!
ja alles wat maar met azijn te maken heeft. Het zit in de mosterd, koekjes, brood, alle gerechten. Zelfs de handdoeken in het hotel roken erna! Jou buikje gaat trouwens ook al lekker!
jawel daarom bleef ik ook zoveel mogelijk liggen in bed of op de bank.... de kilo's die ik erbij had, zijn er in rap tempo weer af. Nog he-le-maal niets te zien van een buik behalve een hele lichte 'zwelling'
zozie je maar dat de meeste buiken vooral worden veroorzaakt door vet dat om hoog wordt geschoven Die buik komt wel joh, over paar weekjes loop jij ook te pronken!
Dat trek ik echt niet zo laat, in het weekend gebeurt dat wel eens maar dan ben ik echt 2 dagen helemaal van slag. Ach ja dat komt wel weer een keer!
Ja oke, ik ben 4 dagen aan het werk dat is anders. En dan erbij heb ik 3 hondjes die vroeg staan te trappelen om een plasje te gaan doen. Tja dan zal ik me toch echt moeten aankleden...........
hhahahaha lig hier helemaal dubbel om je eerste zin ik hoop het! Het is nu nog steeds zo onwerkelijk allemaal! volgens mij heb jij vandaag een goeie dag of niet? mocht ook wel na al dat gezeur met echobureau en spanning rondom een huis!
Ik heb een hele goede dag want ik ga zo spaghetti bolognese klaar maken Eet ze iedereen die kan eten.... En sterkte voor de anderen! Hoop echt dat het voor jullie straks voorbij is en jullie ook aan t schransen kunnen
Bleh ik moet nog boodschappen doen, maar geen zin. Maar moet echt, heb niks in huis en heb hongerrrr. Manlief maar ff bellen of hij bijna thuis is. Weet ook gewoon niet meer wat te koken.