April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Indy; Fijn dat je je alweer wat beter voelt!

2. ik ook :D
    maar pas over 2 uur denk ik, maartoch ;)

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Gewoon echte zwangerschaps food!
    Was wel lief van mijn man hoor want we moeten er een half uur voor rijden naar de winkel en we hadden alle boodschappen al, maar toch nog ff ingredienten gehaald voor spghetti, die dag ervoor waren we ook al naar de supermakt gegaan omdat ik perse afbakbroodjes wou :D
    Wordt super verwend nu, hij is er van overtuigd dat we een tweeling krijgen! gnegne, lekker die echo uitstellen zeg ik maar ;)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey girls,

Hier ben ik ook weer even.

Het ziekenhuis belde vandaag. De nekplooimeting was goed kans 1 : 1600 :D

5. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Amom, gefeliciteerd met jullie huisje! Wel kort dag idd, maar hey, het zal heus wel goed komen joh. En zooi heb je toch met verhuizen, hier staat het ook nog steeds vol :)

Ik moet trouwens in het zh bevallen omdat een tweelingenzwangerschap een zgn risicozwangerschap is. Meer kans op pre-eclampsie, vroeggeboorte etc. En weet ik wat meer. Het zal best, dus ik hobbel braaf naar het zh voor de controles, hoe onpersoonlijk ik het eigenlijk ook vind.

Indy, wat ontzettend balen dat je je nog zo rot voelt. We kunnen handjes schudden, hier ook nog geen echte verbetering. Vandaag weer flink kunnen spugen, ondanks medicijnen. :(

En toch... eetlust heb ik wel door die pillen, dat scheelt iets. Ik had de hele dag al zin in pasta met gewokte spruitjes, boontjes, spekjes en Boursin, maar nu begin ik toch te twijfelen, haha! Spagetti klinkt ook wel lekker eigenlijk... misschien morgen. Bij de eerste was ik trouwens echt een McDonalds fan, maar ik moet er nu niks van hebben, blegh. Al zou ik alleen al voor de Star Wars poppetjes een Happy Meal gaan halen :)

Zo, ik ga bankhangen met zoonlief, die is moe van een middag spelen op de speelzaal en begint lekker sjaggie te worden :(

6. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Gefeliciteerd Mupkuh dat is goed nieuws!
    Ja ik ga nu ook naar huis....ppfff bekaf weekend mag beginnen!

7. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Eh, net gemist. Mupkuh, gefeli met de geweldige uitslag! :D

8. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    eet smakelijk meiden en geniet ervan! Ben normaal gesproken ook dol op spaghetti, maar moet er nu n i e t aan denken :sick:

ik ga maar es opstaan en douchen en weer naar beneden.
    (lekker die laptop in bed met uitzendinggemist.nl ;) )

Fijne avond allemaal!

9. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    spekkie... gebruik jij nog steeds medicijnen dan? en dan ook de zetpillen nog of tabletten? (miss heb je 't wel gezegd hoor :oops: )

hoop dat het met jou ook snel beter gaat dan! Veel plezier met bankhangen :D

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mupkuh gefeliciteerd...

11. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    iemand had het over het nummer Dochters van Marco Borsato...ik heb er net even naar geluisterd en ook naar een oud nummer van hem "slaap maar"....pfff....tranen met tuiten zeg....dat wordt nog wat bij het concert van Marco "wit licht", sta ik zeker de hele avond te janken met die hormonen in mn lijf :(

moest ik ff kwijt.. :oops:

gaan er nog meer naar 't concert trouwens?

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden!

@ Indy, hier nog 1. Net een film gekeken die er gister op was met Jennifer Lopez. Heb alleen maar gehuild :s

Gelukkig begint mijn eetlust ook steeds meer terug te komen. Alleen avond eten dat wil er nog niet zo in :(

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, waar zijn je foto's in je album gebleven? Ga je trouwens dinsdag nog?

14. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Oef, heb daarnet een "Whopper" op van de Burger King. Die viel niet zo goed. De afgelopen weken vrat ik die dingen gewoon. Nu komen ze ineens mijn oren uit ha,ha,ha.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Indy, wat vervelend dat jij je nog steeds niet goed voelt! Hoop echt op snelle verbetering voor je. Blijf voor je duimen!

Amom, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Foto?

IMD, welkom terug van vakantie.

Mupkuh, wat fijn zo'n uitslag! Fijn!

Ik ga me zo maar eens omkleden, dadelijk etentje met vrienden. gezellig!
    Tot morgen!

16. ik voel me ook niet elke dag goed. ik hoop maar dat dat snel beter word.
    ik ben echt een kotsexpert geworden de afgelopen weken :)

leonie, geniet van je etentje, gezellig zeg!

17. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Indy, ik heb de Emesafene zetpillen. Pillen spuug ik eigenlijk gelijk uit, ook de vitaminen :( Maar, gelukkig heeft de gyn gezegd dat ik die pillen aan kan vragen zolang ik vind dat ik ze nodig heb. :D

Zo, eten zit er hier weer in, nu nog blijven zitten. Ik moet zo even de stad in om een kadootje voor een kinderfeestje te scoren, en dan zal de batterij wel weer leeg zijn, vrees ik :|

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja wilde opschonen....en toen had ik geen zin meer om er nieuwe bij te zetten....maar dat komt snel goed! :) wilde 1 buik foto...1 echo en foto van wat spullen...en dan doe ik ze wisselen als ik weer nieuwe heb...maaar begin voort ergens aan en maakt het maar half af...dus nu is ie ff saai...

ik kijk hoe ik me dinsdag voel....en mijn moeder wil mee gaan dus we zullen zien of ik ga... 8)

ik vond die vrouw die ik elke keer aan de tel had ook niet erg aardig dus kreeg er een beetje een raar gevoel bij...

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zo er staan wat foto in....ook van de echo van vorige week

20. amom hoe was de macaroni? 8)

Deel Deze Pagina