April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Goedemorgen. Even niets van me laten horen, maar had het erg druk. Heb niet meer alles teruggelezen, sorry.
    Ik vroeg me eigenlijk af, zijn er hier nog mensen die nog foliumzuur slikken. En wat slikken jullie event nog meer? Ik verder alleen wat vitamine D.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    wwjc, ik slik zwanger zijn van de Etos. Zit nog foliumzuur in.

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik neem aan dat het geen kwaad kan als je het langer doorslikt? Aangezien ik idd ook zoiets heb.(weet zo ff niet meer of het van etos is.)
    Alleen zit er bij de mijne ook iets van visolie in en dat maakt dat het supergrote capsules zijn en daar moet ik steeds van kokhalzen, dus ben ermee gestopt.
    Ook goedemorgen trouwens :)

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Foliumzuur maakt idd niet uit als je dat langer doorslikt.
    Je kunt van te voren ook heel lang slikken als lang duurt om zwanger te worden. Foliumzuur is niet schadelijk voor het kindje.

Misschien hadden we wel dezelfde pillen. Ben nu daar ook over aan het twijfelen. Zit idd ook visolie in en dat komt steeds weer naar boven. Erg vieze smaak.
    Maar ja, voor de rest eet ik eigenlijk geen vis dus wel goed om daar toch iets van binnen te krijgen. Dilemma's!?!

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, had ik ook :) Ik weet dat wij te weinig vis eten en dat ik dus iets van visolie binnen moest krijgen. Nu heb ik ipv die pillen BlueBand Idee, daar zit ook visolie in. Dat doe ik dan maar ruim op mijn peperkoekje die ik 's ochtends altijd eet.

6. eefje, super schattige foto! :D idd niet super duidelijk, dus ik wacht nog even op de ingescande, dan kijk ik weer ;)

Danielle, ja hoor, ik zie duidelijk dat je buikje al wat boller is. wat een mooi buikje heb je! (en mooi ondergoed :p )

amom, balen van dat huis. maar als je huurbaas nu al geld wilt zien, zou ik er inderdaad ook geen vertrouwen in hebben. als weet ik niet hoe de regels daar zijn natuurlijk.

wwjc19, ik slik 'vitaal zwanger' van de kruidvat (mega pillen :confused: ) maar daar zit naast allemaal andere dingen ook foliumzuur in. ik slik het niet dagelijks meer, omdat ik best gevarieerd eet.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    die vitamines mag je volgens mij gewoon altijd innemen kan geen kwaad maarja als je het erg vies vind kan ik me voorstellen dat je ze wel zat bent haha

De nekplooi was bij ons 2,4 mm bij dean was hij geloof ik 2,7 en toen had ik een kans van 1:15.000 dus dat zat wel goed haha, wel grappig zag ik net toe ik vergeleek deze ligt precies gespiegeld als dat dean ALTIJD lag

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Dat is ook een heel goed idee!
    Even deze boter op maken en stap er dan misschien ook wel op over.

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :)
    Tja zolang ik nog sta te kokhalzen met tandenpoetsen enzo ga ik die pillen nog niet verder slikken. Maar gaat vast goedkomen.... ooit. ;)

10. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Ja, over die nekplooimeting. maadag moet ik daarvoor. Wat is normaal en wanneer is het niet goed?

11. GOEDEMORGEN!

@AMOM: Jeetje wat vervelend zeg, kan je weer opnieuw beginnen, maar ik zou het ook niet vertrouwen 180 euro die is gek!

@ALL: Ik heb een meegroei BH gekocht en die is wel heel erg fijn. Bij mij is de omvang echt toegenomen van 75 naar 85. Maar de cup is nog steeds B. Uiteraard is de B cup bij 85 grote als bij 75. Die 85 is wel wat groot, maar 80 zat zo vreselijk strak.......

FIJN WEEKEND!

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Goedemorgen iedereen!

Wij zijn bezig met het adopteren van kind/kindjes uit Amerika die net aan een abortus zijn "ontsnapt". We hebben geprobeerd in Nederland een kindje te adopteren, in de U.K. Maar kregen elke keer te horen dat we te jong, te kleine kinderen hadden etc.....
    Gelukkig zijn ze watdat beetreft in Amerika heel relaxed en ik heb zelfs verteld dat we zwanger waren. Nou zal dit nog echt wel lang duren, want ja je komt nog door de hele procedure heen.
    Maar ik vind het soms best moeilijk te lezen over nekplooimeting of mensen die zo'n kindje zouden weghalen...
    We hebben eindelijk groen licht gekregen om ons in te laten schrijven en zijn echt super blij! Eindelijk dan ook nog eens goed nieuws :D

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    boven de 3 mm gaan ze verder kijken werd mij gezegd...

hier is een film van onze echo

http://www.myvideo.nl/watch/5212527

je moet trouwens uitkijken m et beugel beha's kan je flinke schijven en bulten van krijgen tijdens je zwangerschap daarom worden beugelloze bh's aangeraden..

14. Wauw wat nobel Amom! Hoop dat het voor jullie niet al te lang duurt.

Vrienden van ons zijn ook met adoptie bezig, maar puur omdat zij zelf geen kinderen kunnen krijgen. Zitten nu 1 jaar in de molen voor een nederlands adoptiekindje.

SUCCES

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@IMD dat had ik idd ook gehoord, dat je met beugelbh's moet oppasen, maar ja ze zitten zo lekker :D

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Ik wou dus ook liever en kindje "uit eigen land" omdat je het kindje toch weer moet gaan ophalen e.d. heel gedoe als ik er straks 2 heb lopen :( Maar ja, als ze ons hier niet willen hebben.... :rolleyes:
    Familie van ons is ook bezig met adoptie, die willen meerdere kindjes tegelijk adopteren, erg pittig! De procedure kan soms erg lang duren, maar kies je voor een "special need" kindje dan gaat het soms heel snel!

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Aangezien ik cup F-G heb, hebben ze volgens mij niet eens meer zonder beugels. ;)
    Of misschien sportbh's, maar weet niet of die wel goed zijn....

Amom, leuk dat jullie ook gaan adopteren. Gefeliciteerd met deze belangrijke stap. :)

18. Volgens mij kan je als alternatief ook een sport BH nemen, die zijn ook stevig.

Ik draag al jaren geen beugel BH meer tot mijn spijt, ik ben best mager en die beugels die prikken altijd in mijn botten. Normaal maar cup B dus nu hele mooie voorgevormde bh zonder beugel en dat zit dan ook heel mooi.

Nou heb ik die voorgevormde lekker niet nodig, sjee het wordt nog eens wat! :)

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@wwjc ik heb ook cup f en heb nu ook beugelbh aan maar is geen zwangerschapsbh. Heb wel een zwangerschpasbh in die maat zonder beugel, maar die bied totaal geen enkele steun! :D

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Lekker is dat hè. Zwanger zij heeft wel zo zijn voordelen. ;)

Deel Deze Pagina