Imd, hele mooie echo zeg! trouwens, dat filmje van 'dean jij woont in mijn hart' is ook heel mooi wij hebben onszelf vannochtend helemaal laten informeren over kinderwagens en hebben uiteindelijk voor een Bugaboo gekozen. die heeft zoveel voordelen. wel prijzig hoor
Goeiemiddag alweer! Gisteren een hele fijne avond uit gehad. Nog eens lekker kunnen uitleven, dansen... het ging heel goed, net op het einde kreeg ik wat buikpijn. Toen ik s"avonds in bed lag begon de baby echt heel druk te bewegen, was de eerste keer dat het zo duidelijk was, was echt super! Rhune was ook heel braaf geweest bij oma en opa dus dat was ook heel fijn. Voor de rest voel ik me vandaag heel goed, alleen wat moe. Wij hadden ook gekozen om gewoon nekplooi te laten meten en als die hoger was om dan verder bloedonderzoeken te doen, maar de nekplooi was net 1,1 dus dat was perfect. ik draag ook altijd voorgevormde beugelbh's en wil ook geen andere, vind ik gewoon niet stevig en fijn. moet wel dringend op zoek naar eentje in een maat groter want heb nog maar eentje die nipt past. rach wat fijn dat je je kinderwagen al gekozen hebt! wij hebben hier de nieuwe buzz, hadde eerst een van pericles maar die hebben we verder verkocht want die is echt niet praktisch. we hebben dus alleen nog een nieuwe draagmand nodig maar ik vind de nieuwe kleuren van quinny echt niet mooi! amom veel succes met de zoektocht naar een ander huis en met de adoptie natuurlijk ! hopelijk lukt het allemaal snel voor de rest weet ik al niet meer wat er nog geschreven stond ... sorry voor diegene die ik vergeet!
ja he kan meteen janken als ik dat nummer weer hoor van dean haha (lekker hoor hormonen!) ja bug a boo is voor ons veel te laag (ik heb mijn kindje graag lekker bij me zonder al te veel bukken als ie hoger was hadden wij hem misschien wel gekozen want verder is het een topwagen!
ik vind de Bugaboo ook heel erg laag. Ik vind Mutsaerts Transporter heel leuk en de maxi-cosi mura 4. Heb alleen nog op internet gekeken, dus moet nog testen in de winkel. Heeft iemand ervaring met babydump eindhoven?
Wij hebben gekozen voor de C-max, deze is in 2 winkels in NL verkrijgbaar. Zodra de antraciete binnen is gaan we weer kijken, we nemen waarschijnlijk antraciet maar wil hem nog wel even bekijken. Mocht hij tegenvallen dan nemen we de zwarte. Bleh ik ben moe! En dan moet ik straks ook nog tot 23.00 werken
Die vind ik ook mooi maar ik wil voor ook grote wielen omdat wij veel in de bossen zijn. En ik wil geen drie-wieler, maar volgens mij is dat ook een beetje op zijn retour.
Dank je wel Rach84.. Maarre, gewoon "zeeman" ondergoed hoor, hahaha Ik slik ook nog steeds vitaal zwanger van de kruidvat, ook ik moet er telkens van kokhalzen...:-D Alleen die geur al... Verder ben ik nu verzot op fruit! Echt heerlijk!
ja vies he. als ik m in mn mond doe houd ik altijd mn adem in. over een peperemuntsmaakje hebben ze blijkbaar niet nagedacht hihi oh en imd, ik zei in de winkel ook dat ik m wel erg laag vond. (ik ben maar 1.65, maar toch..). dat vind ik ook (eigenlijk het enige) een nadeel ervan. ik vind het wel de mooiste wagen die er is.
Nee, idd.. Best dom eigenlijk.. Alhoewel; tandpasta smaakt toch vrij lekker, en dat doet mij ook kokhalzen... hahaha :-D
haha ja ik ben 1.83 en mijn man 1.96 dus wel een erg groot (of laag haha) nadeel hij heeft wel een lekkere grote bak maar als je een kind krijgt zoals mij die met 3-4 maanden zit heb je daar nog geen bal aan die begon erin te zitten en dat vond ik onveilig maar goed toen was de bak ook te klein aan het worden dus kwam mooi uit (van de mutsy) Wij hebben ook grote luchtbanden voor in het bos (met de hondjes enzo) ook erg prettig!)
nou ik ben nu weer aan het twijfelen hoor we willen ons 2e kindje, als het kan (je weet nooit hoe dingen lopen) redelijk vlot op de 1e (na een jaar ofzo). dus we hebben dan een dubbele kinderwagen nodig. misschien is de bugaboo dan nu overbodig, en kunnen we beter een kinderwagen nemen waar later iets 'aan te klikken' valt. ik heb trouwens een nieuwe buikfoto in mn album
Hallo dames, Vandaag terug gekomen van vakantie, heerlijk. Heb goed bijgeslapen en kan er weer tegenaan! Hoop dat er hier geen vervelende dingen meer zijn gebeurd... 100 pagina's teruglezen wordt me een beetje te gek. Buikje begint aardig te groeien. Zal even een foto in mijn album zetten. Hoe gaat het verder met jullie?
Ik heb nog helemaal niet zo'n mooie bobbel Rach wij hebben ook de bugaboo en houden em voorlopig, kijken hoe het gaat, Jason is dan 2 en hij wilt nu al vaak niet meer in de wagen zitten. Zet er zo'n plankje op denk ik. Scheelt ook dat ik een fietskar heb die je als buggy kan gebruiken, daar kunnen 2 kids in. Maar de bugaboo rijdt zo lekker, zou em echt wel aanschaffen. En daarbij kan je de bugaboo ook weer voor veel geld op MP zetten. Dus dan is uiteindelijk niet zo heel duur. Kipkip & Imd welkom terug! de rest weet ik niet meer.
@Sophia, Wij hebben wel een driewieler met grote banden, echt superblij mee. Je kunt heerlijk door de bossen wandelen! Ik heb wel eens een kinderwagen met zwenkwiel geleend. Vond het vreselijk! Op een recht stoepje ging het wel, maar een beetje meer hobbels en dat ding ging alle kanten op als je het niet met 2 handen vasthield. Dus ben superblij met mijn ouderwetse grote banden kar @Pillen slikken: Ik slikte af en toe foliumzuur, maar alleen als ik slecht had gegeten, omdat ik erg gevarieerd eet. Nu slik ik niks meer. @(ik weet niet meer wie het vroeg) Maar ben erg tevreden over Babydump, maar ik heb er ook nooit iets heel duurs gekocht, zoals een kamertje of kinderwagen, dus wat dat betreft weet ik het niet. Maar vond de service altijd erg goed. @Rach, dat zijn idd joekelze pillen! Heb ze voor de zwangerschap lang geslikt. Ik proefde ze alleen nooit, gooide ze meteen achterin me keel Ik heb vandaag de hele dag weer buikpijn gehad. Elke keer als ik dat heb heb ik weer een buikgroeispurt, dus ben benieuwd hoe ik er morgen bijloop
Amom22 heel bijzonder van dat kindje adopteren.. ik heb er ook heel lang over nagedacht zoiets te gaan doen.. werk op afdeling met zwaar verstandig gehandicapten en veel downsyndroom ook heele mooie en lieve mensen over vitamines ik heb van davitamon smaken wel bleee maar gewoon met siroop in nemen en dan gaat het wel wij ook een driewieler voor op strand en in het bos is dit erg makkelijk aangezien wij heel erg veel wandelen haha en nu naar me bedje tot morge allemaal
Pientje, ja dat is waar, je kan m altijd nog op marktplaats zetten. ik vind het echt moeilijk! nou je hoort het nog. ookal zie je je bobbel niet, voel je m wel? als ik dat doe ben ik bang dat ik stik
mooie buik hoor meid! kip kip ook hele verandering sinds de vorige foto! Ja kan er aan de bugaboo niets geklikt worden (je hebt van die kliksystemen heel makkelijk voorlopig doe ik niets extraas qwua wagen wij gaan altijd met minimaal 2 mensen weg (dus kan een simpele buggy voldoen) als ik echt merk dat het lastig word koop ik zo'n aanklik ding waren geloof ik iets van 150 euro en zag er nog goed uit hoor, zo'n duowagen vind ik zo onhandig (vind soms mijn eigen wagen al onhandig groot) alle paadjes zijn zo smal in winkels!