April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Als je je kleine dadenlijk ook dan op een opvang wilt zetten zou ik er toch maar snel over nadenken dan. Bij ons is het zelfs zo erg dat als je zwanger bent je je kind al op moet geven met 7 weken zwangerschap. Vanwege de lange wachtlijsten.

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

heb ff totaal het puf niet om te reageren, sorry!
    Ik kan alleen maar staan of liggen. Elke keer als ik zit krijg ik pijnlijke steken, net alsof er dan minder ruimte in me buik is (is er natuurlijk ook) Zodra ik ga liggen zakt het af. Ik heb steeds vette honger maar zodra ik wat eet zit ik vol, half uurtje later weer honger GRRR. Zo blijf je brood smeren :(Gisteren ook vreselijke krampen gehad, werd er gek van!
    Morgen de VK bellen, ga nu gewoon die echo regelen! Dan maar via de VK!

Zal zo ff wat bijlezen en reageren.... :eek:

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nee heb het voor de zekerheid opgegeven....en ik krijg op mijn eigen kdv voorrang omdat ik daar werk..maar heb besloten dat het daar niet komt...is een andere woonplaats en als ik daar weg wil en iets anders wil dan zit mijn kindje daar...het gaat dan naar mijn kdv waar ik stage heb gelopen en daar werken ze heel goed...heb daar zelf opde baby groep gewerkt....maar goed het staat ingeschreven om een te lang verhaal kort te maken :oops:

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    je krijgt hier eerst een contract aangeboden en dan kan ik kiezen wat wij precies willen....

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik ga er NU nieuwe buikfoto;s in zetten?

ligt iedereen al op een oor?

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,215
    433
    83
    Female
    home sweet home
    Hey meiden wat hebben jullie al mooie buikjes zeg. Ik zelf zie het niet, maar vandaag verjaardag van vriendinnetje en die zag het wel. Maar het valt nog niet zo op als bijvoorbeeld lynn en rach. Leuk hoor meiden hoop dat de mijne ook snel gaat groeien :)

Hier ook elke dag erg moe en dus vroeg naar bed rond 21.30 uur lig ik er wel in. In inderdaad als ik vrij ben tuk ik soms ook een uurtje s'middags ach moet kunnen hoor. Nog 2 weken en dan zijn de meeste ook weer van MvM af toch ook wel weer lekker.

7. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Mooie buiken allemaal, het schiet wel lekker op nu en bovendien vind ik het ook erg fijn dat er wat zichtbaar is!

Vanmiddag even de stad in geweest (lekker met die regen, haha) om te kijken naar wat nette broeken voor mijn werk. Maar wat een ramp, de Hennes Mama collectie vond ik ook wat tegenvallen en voor de rest is er toch nog niet echt veel keus in winkels. Morgen maar even ergens anders kijken, zal toch wat aan moeten en mijn gewone broeken zitten niet echt fijn meer!

Vandaag aan het bieden geweest op een Bugaboo, misschien morgen al ophalen... tja kan alvast maar gekocht zijn toch?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hey de broeken van de hennes zitten heerlijk heb er 3...maar zoals je al zei de collectie verder vind ik ook tegen vallen...maar moet eerlijjk zeggen dat ik dat in alle winkels vind maar goed dat ik niet vooraltijd zwanger ben :(

9. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey!
    hoe gaat het hier..

Zo lynn jij hebt ook al een mooi buikje zeg! :D
    vinden jullie dat de tijd snel gaat?
    Ik vind het wel! woensdag naar de vk voor controle en hartje luisteren en de volgende afspraak is dan de 20 weken echo!

wat een@#$! weer he! de hele dag al.. bah niks aan :(

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Zullen vast wel heerlijk zitten maar er was geen 1 mt 36 te vinden, ik heb alleen maar mt. 42 en groter gezien :cry:

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,215
    433
    83
    Female
    home sweet home
    KipKip: wat betreft zwangerschapsbroeken ik heb ze in winkels gekocht waar ik daarvoor echt NOOIT wat kocht: bij de Miss Etam en C&A. Heel mooie nette broeken voor je werk.

leeuw: ja ik vind de tijd ook wel snel gaan, maar ben blij als ik ook weer naar de vk mag zodat ze weer even naar hartje gaan luisteren enzo. Jij veel plezier hé woensdag.

12. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zou wel voor altijd zwanger willen zijn (met een kleine buik dan haha) ik vind het heerlijk vind alles 10 keer mooier alle rondingen mogen gezien worden en dat is juist heerlijk!

Mijn man vind me ook nog specialer en ik merk dat aan de manier waarop hij me aaraakt alsof ik een schat draag (wat natuurlijk ook is) tot de 25 weken vind ik zwanger zijn heeeeeerlijk! Maarja mensen denken nu al dat ik 6 maanden zwanger ben dus na de 25 weken krijg ik dagelijks de vraag of ik al overtijd ben of een drieling draag :)

13. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @lynn; mooie buik zeg net zo groot als bij mijn eerste zwangerschap (belooft veel goeds hahahaha)

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

:cry: poeh, dat dacht ik de vorige keer ook, maar zit er nu echt doorheen.... al mijn zwangerschapskleren die ik heb gekocht knellen en passen niet meer. Ben veel kledingmaten omhoog gegaan. Het huis is een riool, geen puf om met zoontje te spelen, bah! En die pijn...lig de hele tijd op bed! Als dit nog 26 weken zo door moet gaan :x

He ik zie allemaal buikjes! Leuk is dat! Ik zit elke keer weer in iedereen zijn fotoalbum te staren of er al nieuw foto's zijn geplaatst!

15. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Amom, vervelend dat je nu toch zoveel last hebt en toch naar die draak van verloskundige 'moet'! Succes alvast...

Ik vind de positiekleding overal een crime... Helemaal niks in mijn smaak, en al die broeken zijn zo, zakkig? Pft! Ik bedoel, ik heb een behoorlijke buik al, maar best dunne beentjes vergeleken met die buik. Alles zakt van m'n kont! Ik baal er van. Maar ik moet nog naar de Hennes aankomende week, even doen dan.

Kwa kinderwagens... sja ik zweer bij Bugaboo voor 1 kindje :) Ik moet de mijne nu ook helaas gaan verkopen :( Maar we weten wel dat we voor een Urban Jungle tweelingwagen gaan, die rijdt echt bijna net zo lekker als de Bugaboo. Wat betreft het lage van de Bugaboo, ik ben zelf niet echt klein maar vond het reuze mee vallen. Je kijkt zo wel lekker goed in de bak en je kindje kan jou ook goed zien. Verder nooit problemen mee gehad. En de service van Bugaboo is top! Mijn onderstel was kapot gegaan, buiten de garantietermijn. Toch heb ik een gloednieuw onderstel gekregen, kostenloos! Binnen een week was het geregeld.
    Maar goed, de wagen gaat toch Marktplaats op, en het hele hebben en houden erbij. En dan ook via MP een andere Urban Jungle scoren.

Ik weet trouwens helemaal niet zeker of ik uiteindelijk wel een April mama word, haha! Ik ben nu iets verder dan geschat, maar een tweeling komt waarschijnlijk toch eerder. Dus dikke kans dat ik alsnog een Maart mama ga worden. Maar ja, dat zal voor de meeste mama's die begin April uitgerekend zijn ook kunnen zijn natuurlijk :)

Zo, ik ga even wat werk afmaken en verder aan mijn zak dubbelzoute drop die mijn tante voor me gekocht heeft, voor m'n bloeddruk. Lief! :D

16. synove

synove Actief lid

Aug 16, 2008
    257
    0
    0
    Oh amom: Ik leef met je mee. Wat erg. Is er niemand die je kan helpen met het huishouden?
    En dan kun je ook nog je kleren niet meer aan.....
    Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit meid. Heb je het ook gemeld bij de artsen van die pijn? Dat klinkt niet best hoor.

Ik heb zelf broeken gekocht van "mamalysious". Zalig zitten die broeken (bij de Prenatal hingen ze).

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Dankje synove voor je lieve reactie. Ik ken niemand die kan helpen. Denk ook dat de hormonen meespelen ;) alles zit me tegen.
    Morgen bel ik VK over echo en pijn en dan zullen we wel zien wanneer ik terecht kan.

Mamalicious is idd erg leuk merk, heb er jurkjes van, die rekken heerlijk mee :)

18. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ik had nog een vraagje,, sinds een paar dagen heb ik opeens weer echt veeel meer last van ongi gevoel! hoe komt dat? en hebben jullie het nu ook? aan het begin had ik het ook heel erg, maar heb er een paar weken geen last van gehad maar nu opeens weer wel!

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Amom: sterkte!

Leeuw89: heb geen ongi gevoel, maar wel een soort van steken maar deze zitten echt aan de zijkant van mijn buik.

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ow hier heb ik maat 40 en die hadden ze wel... :)

Share This Page