Hi meiden, Ben ik ook weer, heb al een week de griep...en zit nu toch maar wel op mijn werk, maar voel mije chtn iet lekker! bene cht zo vatbaar! Mooie buiken allemaal! Ik heb nog niet echt een buikje,,,ja ik vind zelf natuurlijk van wel, maar een ander ziet het nog niet echt! Wel xitten al mijn broeken al te strak en laten ze idd een afdruk achter. Over het algemeen zit ik met mijn knoop open of draag ik jurkjes! Ben ook bij H&M geweest voor kleding en heb 2 truien gekocht, maar heb geen leuke broeken gezien. Overigens nog nergens echt leuke broeken. Ik ga binnenkort ook even bij M&S kijken. Oh ja bij V&D heb ik ook een leuk truitje gekocht, lekker lang en wijd! Ik zal binnenkort hier ook wat foto's plaatsen, maar op mijn babysite staan ook foto's van mijn buik(je), moeten jullie maar een x een kijkje nemen Ik heb ook jeuk aan mijn (.)(.)....maja hoort erbij he! En nu ik ziek ben ben ik ineens ook veeel misselijker helaas was er net een beetje vanaf!
Pientje...dat heb ik ook wel hoor..die afdruk..maar draag niet veel broeken meer. En ja extra genieten. Brenda..He wat rot.. snel weer fit worden Houiedereen goed in de smiezen ivm nieuwe foto's...
Hoi dames! Hoe gaat het met jullie? Hier alles prima! Even een vraagje; maken jullie je geen zorgen of je het financieel allemaal gaat redden? Ik kan me daar best druk om maken eerlijk gezegd.. Het zal allemaal wel goed komen, maar het zal best zuinig leven worden denk ik....
@Danielle, ik maak me af en toe wel eens druk om het financiele gebeuren, maar ik ga er van uit dat het allemaal wel goed komt! Zonde om je daar zo druk om te maken, is ook niet goed voor je baby!
Ja ...financieel hebben we het al niet breed maar redden het altijd wel weer.. Maak me daar nu ook geen zorgen om.. Maar begrijp je wel hoor Danielle...Het is allemaal zo duur
@ Danielle, begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik maak me daar ook wel eens zorgen over. Nu krijgen we gelukkig wel veel. Maar we zijn net verhuisd en vraag me alleen al af of ik de nodige dingen wel kan kopen. Maar denk dat het meer paniek voor niks is.
Zo buikfoto staat erin , je ziet wel een beetje verschil met de vorige Ik maak me totaal geen zorgen om de financiën, dat komt wel goed.
Hallo allemaal, Ik heb net even bijgelzen.... pfff... ben er moe van Wij hebben afgelopen donderdag de combinatie test gehad. De kansberekening kwam uit op; 1:5260. Dus dat is een super uitslag! Ook hele mooie echo's! Zal ik straks in mijn album zetten. Verder zag het kindje er goed uit... Nu op naar de 20 weken echo. Ben er alleen nog steeds niet uit of ik wil weten wat het word... Nog 7 weken om het te bedenken. Wij hebben de Stokke kinderwagen. Echt een superwagen! Kindje zit heerlijk hoog en kan alles goed zien. Vooral als je lang bent is het een top wagen. Probleem alleen nu is dat er nog geen sta-plankjes voor bestaan. Mijn zoontje is 2 1/2 als zijn brusje er is, maar dan kan hij nog niet hele stukken lopen.... Moet ik dus nog wat op gaan verzinnen. Heeft iemand hetzelfe probleem? Wat een mooie buik foto's heb ik al gezien. Zal binnenkort ook een foto maken!
Goodmorning ladies, Ik heb van het weekend mijn eerste echt zwangerschapskledingstuk gekocht hoor ! haha ben er helemaal blij mee, kort spijkerrokje bij de Prenatal. En het zit lekker ! Goeie tip van de M&S, ga ik aankomend weekend maar eens even kijken. Ik wist niet eens dat zij zwangerschapskleding verkochten. Ik hoop dat iedereen zich weer wat beter voelt inmiddels ! Heb zelf sinds vorige week last van mijn bibs van de hele dag achter mijn bureautje zitten. Moet echt af en toe even stukje lopen, wordt beetje stijf zeg maar... Al meer meiden last van ? liefs sushi
Is ook geen echte positie kleding , dus voor broeken hoef je niet te kijken maar leuke shirts en jurkjes/vestjes..tankop eronder (zo'n lange) Allemaal wijdere modelletjes en rekbare stofjes.
Ik maak me daarom geen zorgen we zetten nu overdreven veel apart dat kan wel wat worden aangepast indien nodig we hadden geen kindje genomen als er geen ruimte was ook al is het (makkelijk) te doen ik heb geen zin in die stress, maar het ligt er wel aan wat je aan veel geld verstaat, wij gaan nooit uit, nooit naar de bios, amper uit eten, zijn geen merkenfreaks, hebben goedkope meubels e.d. dus dan houd je meer geld over als dat je van dat soort dingen houd en wilt blijven doen wij hebben ons leven op kids aangepast en vinden dit een prima manier van leven. Dus als ik op dat al zou moeten besparen zou dat niet gaan maar heel veel mensen kunnen makkelijk heel veel geld besparen (vakanties, uitgaan, eten, eigen kleding e.d.)
Het zal ook best lukken allemaal, maar ik wil altijd graag van tevoren precies weten hoe of wat. En dat weet ik nu nog niet precies... Gelukkig kunnen wij ook veel spulletjes van mijn zus overnemen! Dat scheelt natuurlijk enorm. Kleren beginnen bij mij nu ook echt wat strakker te zitten, maar kan het deze week nog wel redden met een elastiekje Zaterdag ga ik leuk kijken naar zw.broeken bij H&M. Ben benieuwd of ik wat kan vinden! Had wat kleren besteld alvast bij de Wehkamp, maar die broeken zaten mij bij de heupen nog veel te wijd... Verder zaten de broeken wel goed eigenlijk... Hoop niet dat dat bij allemaal zo is..
goedemorgen @ rach uhh wat was het ook alweer...oja...c&a heeft niet in elke winkel positie kleding...hier in den boch niet....ook de h&m scheelt heel erg want ikken iemand en die si naar h &M eindhoven en die hadden amper iets en hier in db weer iets meer... @mupkuh....ik heb altijd geroepen dat ik heel graag een bugaboo wil...dus mijn vriend is zo stom geweest om niet verder te kijken (of te lief) en is naar de kleuren gaan kijken en hij heeft de spijker sotf gekozen...waar ik het absoluut mee eens was... over het geld...nu dat wij besloten hebben om te trouwen zodra ik zwanger ben hebben we allebei wel spijt dat we het grooter hebben aan gepakt...niet om het finaniceel maar meer op gezeur van familieleden.....en hadden we dat geld liever uitgegeven aan de baby....maar goed we kunnen nu niet terug... mijn vriend krijgt elk jaar een flinke bonus waar we de babyspullen en de bruiloft van betalen....verder maak ik me niet druk...alleen mijn vriend is nogal een controlle freak en die denkt overal breed overna...dus ik ben niet bang dat wij niet rond kunnen komen....en daarbij als we het niet redde kan ik toch altijd nog meer gaan werken, werk nu maar 18 uur....we zullen wel zien
Ikz elf zweer bij zwangerschapskleding van Queen Mum.... Pas ik echt goed,, maar is voor iedereen natuurlijk anders. Noppies zit nooit echt mooi bij mij...heb nu wel een spijkerrokje van Noppies. erg leuk, maar wel allemaal een behoorlijk prijskaartje.... Ik ken ook veel meiden die gewoon een maat (of 2) groter kopen van hun normale klding. de moder is er nu wel helemaal naar met leggings en tuniekjes. Prima dus en veel goedkoper! Je hebt helemaal gelijk IMD. wij gingen voordat onze zoon kwam heel erg veel uit en uit eten. Nu nauwlijks meer. Dat scheelt heel veel! Je stelt je uitgaven volgens mij gewoon automatisch bij bij elk kindje! Moet dus goedkomen!
Goedemorgen! (eingelijk alweer bijna voorbij!) Ik hebde hele ochtend aan de telefoon gehangen Eerst mijn VK proberen te bereiken. HEb toen mijn huisarts maar gebeld en die vertelde dat zij al weken op ziekteverlof was en dat ik al een tijdje een andere VK had...Oh fijn is dat! Ze zouden wel ff een afpsraak met haar maken...Huh afspraak ik wil een echo, heb geen afspraak nodig (echo gebeurd hier in het ziekenhuis!) Toen moest ik het ziekenhuis maar bellen maar die bleven erbij dat dat via de VK moest gebeuren Heb dus nog geen afspraak maar ze zouden me terug bellen... Wat geld betreft maak ik me nu ook geen zorgen. Als we een mondje extra kunnen voeden dan kan dit kindje er ook nog wel bij. Maar ja er zullen ook tijden zijn wanneer we flink moeten besparen op andere dingen. Minder op vakantie, goedkopere vakanties.
hallo allemaal. de echo was ged het kindje spartelde goed rond was bijna geen foto van te maken maar is nu 6.88 cm dat is nog niks eigelijk de val van gisteren avond heeft gelukkig geen schade aan de baby gegeven hiep hoi wel heb ik last van suiker en moet aan een uitgebried onderzoek blee zit ff beetje tegen meneer de gyn had denk ik een slechte dag was stik sacherijnig en totaal niet behulpzaam en kortaf hoop dat dit volgende x beter is!anders ga ik uit me slof schieten ben ik bang haha