April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Shopaholic, gefeliciteerd met de goede uitslag. Ik had een uitslag van 1 : 1600 dacht ik. Maar als ik dat van jou lees is het misschien toch 1 : 16000.

@ Lynn, dan heb je mooi geluk. De mijne zag het stuurtje en wilde niet meer verder kijken :(

Morgen heb ik weer een echo, 2 eigenlijk. Zal ook maar eens vragen wat die pijn in mijn rug betekend. Hoop dat ik geen last krijg van mijn bekken ofzo.

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

We hebben dan nu echt een huis :) en nog wel het huisje dat we het allerliefst wouden. Die mensen zijn een beetje odm heb ik het idee.Echt GIGA tuin, 3slpk, 2 badk, nieuwe keuken, midden van de stad voor een prikkie, kan mijn geluk niet op :D

Gisteren een vette depri dag, vandaag weer helemaal goed(gekke hormonen) Lekker aan t opruimen en schoonmaken, en ga lekker hartige taart maken :D Jammie (sorry weeeer eten!)

@ Mupkuh Morgen 2 echo's? Hoe krijg je dat voor elkaar? Rugpijn hoort er ook bij, maar je kunt natuurlijk altijd voor de zekerheid vragen!

Vk heeft niet meer gebeld :( Dus erg leuk! ik heb ook geen gegevens van dat ziekenhuis, weet zelf niet precies in welke stad/dorp/gehucht ie staat dus kan ook zelf niet ff bellen...dus morgen weer ff de telefoonrekening omhoog schroeven!

Zijn jullie ook zo van de zoute dingen? Ik at nooit chips, en nu kan ik er niet van afblijven, gooi overalzout overheen.... lekker!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ amom, heb 1 echo in het ziekenhuis en de andere bij het Fontys proefpersoon zeg maar.
    Enn... gefeliciteerd met je huissie.

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lekker hoor Amom gefeliciteerd :D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    HEY ik ook morgen om 13 uur hoelaat jij?

6. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    @Juud bedankt voor je reacktie en nee de gyn weet dit niet het ging erg goed met me en ik was idd gezond zoals ze dat zeggen op me overgewicht na maar door deze uitpsraak moet ik weer ff met me neus op de feiten gedrukt worden ben ik bang

de rest van de meiden ook bedankt ik ga proberen er schijt aan te hebben!

@Amom22 super gefeliciteerd met je huis.. lekker dat je het heb en idd lekker groot en voor een prikkie is helemaal super!

7. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Hi,

Ik heb mijn broeken gekocht via de site van Esprit. www.esprit.nl
    Ze hebben daar lengtematen voor zwangerschapsbroeken. Ik ben zelf 1 meter 85, dus heb lengtemaat 36 nodig. Die broeken zitten echt geweldig!

Ook de nekplooimeting gehad en alles was perfect in orde. Ik heb net zoveel kans om een kindje met syndroom van down te krijgen als iemand van 15 jaar oud. :D

Vandaag het nieuws op mijn werk verteld. Iedereen reageerde echt superleuk. Heb een kantoorbaan en naast mij zit een man en daarnaast een meisje die 5 weken verder is dan ik met de zwangerschap. Die man baalde als een stekker dat hij tussen twee zwangere zit hahaha.

24 november hebben we de 20 weken echo. Ik hoop dat we dan ook kunnen zien of het een jongen of meisje wordt.
    Ik heb trouwens iets raars, ben benieuwd of jullie dit herkennen: als je met je handen vanaf je heup langs de buitenkanten van de dijbenen streelt richting je knieen doet dat dan bij jullie ook een beetje zeer? Tintelt wat zeg maar... Kan zijn dat ik gewoon raar in elkaar zit hoor :( :confused:

Buikje wil bij mij nog niet echt zichtbaar worden.. Hoop dat dat wel snel gebeurd.

Groetjes,
    Monique

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat een leuke site van esprit :)

Amom, gefeliciteerd met jullie huisje, weet je ook al wanneer je de sleutel krijgt?

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja alleen hebben ze dan lengtematen en geen grotere maten dus heb je nog een probleem haha ik denk check even of het wat voor mij is maar helaas ik zie niet iets boven de maat 44-46-48

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow IMD, niet jij ook al! Iedereen hier van het forum mag om 1 uur en ik mag pas om 15.15. Balen, kan ik jullie niet eens tegenkomen. :)

Amom, flink balen dat ze je weer niet gebeld hebben! Wel leuk dat je nu eindelijk een huis hebt. En dan zo'n mooie voor zo'n prijsje. :)

Mandytjuu, ook even een hele dikke knuffel van mij, ik begrijp hoe vervelend het is als ze zoiets zeggen en ik hoop dat je er boven kunt gaan staan.

Ow, en Lynn, ik weet ook nog niet wanneer 20wk echo is. Enige wat ik heb staan is weer zo'n echo bij de fontys, maar dat is meer pretecho.

Mirjanne, ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Jantsjuh, erg mooi ledikantje !

Bloedend tandvlees hier ook aanwezig en is idd mi bekend bij zw.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ook om 13 uur :D Ga samen met mijn mams.

Heb trouwens een nieuwe buikfoto ga hem meteen in mijn album zetten. Zie er wederom niet uit.

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Mupkuh; waarom ziet hij er niet uit? Hij is toch hartstikke mooi?

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Amom: van harte gefeliciteerd met jullie huis! Super!

14. mupkuh, ziet er hartstikke mooi uit hoor! :D

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Wat een leuke foto mupkuh! Je ziet echt al dat je zwanger bent!

Ik heb een afpsraak...he he! 22 augustus om 9:00 (lekker vroeg!)
    Was een super VK, kon zelfs morgen al wel terecht! (maar ja ik kan ook niet altijd!) En ze vroeg meteen naar mijn allergieen en nam het meteen serieus en zou kijke nnaar de verschillende medicaties die jë zou kunnen krijgen tijdens de bevalling en of ik die kon krijgen ( niet dat ik dat wil, maar wel handig voor het geval dat!) Voel me eindelijk serieus genomen

Was ook geen probleem dat ik de bloedtesten had geweigerd en de andere echo's. Geen discussie!

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hee humor nou wie weet zie ik je nog in de wachtkamer (als ze die hebben :) ) mooie buikfoto hoor niets lelijks aan :D

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    JAAA, ik heb gewoon net een Bugaboo gekocht! Via Marktplaats en hij ziet er gewoon nog als nieuw uit. Antraciet met oranje fleece bekleding. Staat nu in de woonkamer zodat ik er de hele avond naar kan kijken (daarna verdwijnt die wel tot april naar zolder hoor ;) )

Verder nog bij de Hennes 2 broeken gekocht (hier hadden ze wel kleine maten), een truitje en nog een joggingbroek. Al met al een zeer geslaagde dag dus :) :) :)

Mooie buik hoor Mupkuh, om trots op te zijn.

18. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    bedoel je niet 22 oktober? maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent nu.

19. sazzel

sazzel Lid

30 sep 2008
    30
    0
    0
    Weert
    Jeetje zeg! Ik ben een paar dagen afwezig geweest en ik kan het hier allemaal niet meer volgen. Er wordt erg druk gekletst.

Ik heb al een paar buikfoto's gezien. Leuk hoor! Volgens mij begint mijn buikje nu ook wel een beetje te komen.

Ik zie ook dat er al verschillenden zijn gaan shoppen voor zwangerschapskleding. Ik heb al wat van m'n tweelingzus gekregen (die heeft 2 mnd geleden een kleine gekregen) maar ik kan m'n gewone kleren nog wel aan.

We zijn wel al aan het rondneuzen welke kinderwagen we willen (eentje waarmee je ook goed door het bos kan) en hoe de kinderkamer eruit moet komen zien.

@Amom; Leuk dat je het huis 'krijgt' dat je zo graag wou. Wanneer ga je verhuizen? Ik zou ook wel graag willen verhuizen, maar daar wacht ik liever mee tot de zwangerschap en bevalling achter de rug zijn.

Ik heb me trouwens ook opgegeven voor een echo bij de fontys, maar ze hebben me nog niet gebeld voor een afspraak.

En zojuist heb ik voor het eerst gemerkt wat anderen bedoelen met lichtgeraakt / kort lontje / emotioneel... We hadden een leuke babykamer gezien op marktplaats en m'n man vond dat ik moest bellen. Ik hou niet zo van bellen, dus ik stuurde maar een mailtje. Nu blijkt dat iemand anders ons voor is geweest. Jammer. Mijn man zei; 'Had je maar moeten bellen' en toen begon ik me toch een partijtje te janken. Belachelijk eigenlijk. Dan kijken we toch gewoon verder...

En ik ben toch moe, zooo ontzettend MOE!

Groetjes!

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey Sazzel,
    Herkenbaar inderdaad. Wel jammer dat je de babykamer niet had. Hoop dat je snel nog een andere leuke vind!
    En ik ben ook steeds zoo ontzettend moe. Ik wil eigenlijk om half 8 's avonds al gaan slapen, maar denk dat ik dan 's nachts niet fatsoenlijk slaap.

Lekker Amom, eindelijk alles zonder extra gedoe geregeld. Werd tijd, je hebt het verdiend. ;)

Ik ga naar bedje toe. Is al veeeel te laat voor mij.
    Morgen eerst werken 8-12, dan komt schoonouders en gaan we om 15.15 naar echo van de fontys, blijven schoonouders eten en rijden we morgenavond de lichtjesroute.... ow en daar hoort standaard elk jaar een ijsje bij.. jummie. :) ;)

Deel Deze Pagina