misschien wel maar je kan het niet als nauwkeurig zien of het serieus nemen wat betreft kopen van kleertjes e.d. het is niet betrouwbaar dan en een goede echoscopist zal het om die reden dan ook niet vertellen...misschien een weekje verder al wel maar ook nog eigenlijk te vroeg...
jammer hoor. Ik had ook verhalen gehoord van mensen die een aantal keer 99% zeker hadden te horen gekregen en bleek bij geboorte toch ander geslacht..... hihi zou maar gebeuren!
Hahha ja dat hoor je ook vaak maar denk dat je het met een pretecho van 30 weken(mits de baby goed ligt ) het toch wel goed kan zien! Zal toch wel haha. Heb je allemaal roze kleertjes gekocht wordt het een jongen ook leuke haha
Jaah..was echt heel mooi! Moest me wel heel goed concentreren hoor..Het was heel lichtjes..maar toch... FF verder bijlezen hoor!
nou er zijn er hier wel een paar op het forum die het wel al heel vroeg wisten hoor! als ik volgende week en echo heb (15 weken, 4 dagen) ga ik toch zeker vragen of ze al iets kan zien.
Juist omdat je dat vaak hoort, bleef bij mij de eerste keer de twijfel bestaan tot hij echt op mijn buik lag. Ik had dus toch een meisjesnaam paraat. Gek, nu vind ik die naam niet meer zo leuk... Moet dus weer gaan nadenken over meisjesnamen, want jongensnamen heb ik weer in overvloed...
Meestal hoor je dat de echo van rond de twintig weken wel uitsluitsel kan geven. Mijn echoscopiste zei trouwens: als dit geen jongetje wordt, stop ik met dit beroep. Ze mocht gelukkig blijven werken
Ik wil het ook zo graag weten ! Nog 5 weken tot aan de 20 wk echo en dan hoor ik dat ze het kunnen zien ! Hebben jullie ook een voorgevoel ? Ik denk dat wij een jongetje krijgen, geen idee waarom maar dat gevoel heb ik.... liefs sushi
Zo 10 blz bijgelezen! Las veel over overgewicht en bijkomen. Inderdaad ik vind ook als je gezond eet moet dat voldoende zijn. De een komt niks aan en de ander 30 kg. Dus gemiddeld kom je dan inderdaad op 15 kg. Maar is heel persoonlijk toch? Ik was 1 kg aangekomen sinds 5 weken geleden. Was wel netjes dus, maar ik krijg nu ineens wel een buik! Dus waarschijnlijk gaat het nu harder! Vanmorgen bij VK geweest en alles was goed, hartje gehoord! Mag 13-11 voor 20 weken echo....
Ik heb nu de luxe dat ik twee babies voel De rechter (nou ja, zo voelt het) voel ik vaker dan de linker. Het is ook net alsof de rechter hoger bovenin trappelt, en de ander meer onderin, heel grappig. Ik heb ook nog helemaal geen flauw idee of ik nu in verwachting ben van een twee- of eeneiige tweeling, dat was niet goed meer te zien. Maar ergens heb ik het vermoeden dat we zowel een jochie als een meid gaan krijgen, geen idee waarom. Maar tot we dat zeker weten ga ik me nog niet al te druk maken om namen hoor! Wat betreft geslacht op de echo zien, ik ken idd ook heel wat meiden bij wie het al vrij vroeg redelijk zeker was... dus wie weet zien ze het bij jullie kindje ook wel al zo vroeg, Amom! Leuk weer te horen dat er zoveel mooie echo's bij zijn! Ik mag donderdag weer
@synove: wat fijn dat het positief is bijgesteld! Vandaag weer voor het eerst aan het werk. Pfff, is toch wel heel anders dan vakantie. Dacht dat ik inmiddels wat energie had maar viel toch tegen...
@Spekkie, je weet het nog niet he. Misschien heb je wel gelijk dat je allebij het geslacht bij je draagt . Over of je het eerder kan zien ligt per gyn anders hoor. Hier op een ander topic weet een moeder het ook al wat het word al een paar weken geloof ik. Ze is nu dacht ik 17 weken. Ik geloof rond week 14/15 dat ze het wist dan of zelfs nog eerder. Ik heb nog steeds geen gevoel van wat het gaat worden. Toch laat ik het op een meisje staan omdat mijn ventje ervan uit gaat dat het een knul word en ik moet denken dat het een meid word. Ach over 5 weken weten we het. Vanavond tijdens het eten moest ik een boer laten alleen kwam er meer dan alleen maar een boer. Jakkes. Ik gelijk met mijn mond vol naar de toilet rennen. Kom ik terug. Zegt mijn vriend heel gemeen. Moet je spugen liefje. :x . Ach mijn lichaam geeft aan dat ik vol zit he. Hihi ik ben maar gewoon verder gaan eten. sorrie voor het vieze praatje.
is geen vies praatje hoor mimi, kan gebeuren ik had gezegd dat mijn voorgevoel een jongen was.. ik weet het nu niet meer. maar ik houd het maar op een jongen Ik vind het trouwens wel bizar, dat we een tijdje terug probeerde zo goed mogelijk de eerste 12 weken door te komen, en nu zijn we erdoorheen, en praten we alweer over de 20 weken echo. hahaha. ik moet nog helemaal bijkomen van het feit dat ik tot nu toe 14 weken heb gehaald
Hoi hoi! Ben ik ook maar weer eens! Vandaag de kraamzorg en het kraampakket geregeld. 10 dagen 8 uur+ 20 uur extra. Vond het erg veel, maar wel fijn. Schoot alleen niet echt op met bellen. Moest steeds een andere instantie bellen om het ene te regelen en dan weer een andere voor iets anders. Maar ja, uiteindelijk is het geregeld. Fijn! Verder met mij alles goed. Moet van veel geuren kokhalzen en ben moe. Maar gelukkig nog maar weinig misselijk en overgeven. Ben er blij mee. Liefs aan allemaal!
imd wat een lief pb maar ik heb zo'n rugpijn dat ik die rit even niet zag zitten...en ik heb ook geen vervolg afspraak....gekregen....dus weet ook niet of ze mij de volgende keer nog vraagt...hihi... maar ook spannend dat je ook meteen mensen van het forum tegenkomt he...maakt het nog spannender...
Amom, nog gefeliciteerd met nieuwe huis! En fijn dat je afspraak hebt kunnen maken voor een echo. EINDELIJK! Ben heel benieuwd!
mensen, egobericht vanaf hier, want.... ik voel plopjes! het kietelt nogal, hihi. denk echt dat het de baby is. ik voel het nu vanaf vrijdag, en steeds als ik rustig zit of lig. spannend! zou wel vroeg zijn, maar ik geloof dta het wel kan, toch? heb het bere-druk overdag, en ben 's avonds redelijk gesloopt, dus ik lees maar een deel bij. hoop dat het met iedereen goed gaat (zo te lezen wel, behalve nog een spuger: sterkte, en een met rugpijn: beterschap, zoek hulp bij de fysio!). lees dat veel ook een beetje willen weten wat het is. ik ook! denk 'jongen' maar soms ook 'meisje'. tsja, nog vijf weken...