April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik kan ook niet wachten tot ik weet wat het is. :)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ wwjc, ik heb ook wel een stuk of 6 meiden aan mijn bed gehad. Bij mij zeiden ze ook niet dat ik een volle blaas moest hebben. Dus daar maar even flink gedronken. Ons beepje die was aan het slikken echt heel mooi om te zien.

Betreft kraamzorg in mijn bevestiging stond iets van 49 uur geloof ik. Maar dat kan nog veranderen geloof ik.

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Bewoog die van jou ook zoveel?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,212
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Mieke: veel plezier met de pretecho

jodie: spannend hé om te weten wat het wordt. Nog maar paar weekjes geduld hebben.

Vraagje: is angelsound of doppler het zelfde en MOET je echt die gel gebruiken om resultaat te krijgen. Krijg de gel later binnen en zou dan op moeten wachten grrr.

gr vruchtje

sorry dat ik niet op alle meiden reageer

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    vruchtje...het kan ook met andere lotions ik doe het met olie....maar gel geeft denk ik de mooiste resultaat...
    en nee ik kan ook niet wachten wat het word ik moet nog 3 weken wachten en dan weet ik het!

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Vruchtje, je kunt ook bv babyolie of iets gebruiken. (Heb ik ook gedaan. Ik heb die gel nl helemaal niet (tweedehandse Angelsound))
    En ik heb begrepen dat er 2 soorten zijn, het ene apparaat versterkt alleen het geluid (Angelsound?) en andere kunnen een soort golf uitstralen. (pff, kom de hele dag al niet goed uit mijn woorden. Misschien kan iemand anders het even beter vertellen)

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,212
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Oke bedankt voor de uitleg. Ik heb hem ook 2e hands via markplaats hier uit de buurt hoef ik niet zo lang te wachten hi hi. Het heet een angelsound doppler. Heb die dure gel wel besteld, maar als ik hem morgen in huis heb ga ik het wel even proberen met bodylotion of babyolie. Kan niet wachten tot die gel binnen is vrees ik. Enne waar zit de baby ongeveer (echt geen idee) laag boven je "doos" of meer net onder je navel sorry voor mijn vragen hoor

wendy: mooie foto trouwens in je album :)

gr vruchtje

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja zeker in het begin veel. Daarna lag ie te slapen. En naar even was ie weer druk in de weer.

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Vruchtje, dank je :)
    Beeb zit nu volgens mij stukje onder de navel. Ik was nl ook in de veronderstelling dat ie net boven mijn "doos" zou zitten, maar bleek net wat hoger te zijn. (Ja, gister veel geleerd van die echo's :) )
    Ik ben benieuwd of je met die gel meer hoort. Laat maar weten of het de moeite waard is voor mij om die te bestellen. ;)

Mupkuh, hoe heb jij dat ervaren? Ik vond dat zo byzonder om het zo te zien bewegen. Dat het echt iets levends is. Heb ineens veel meer besef gekregen.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,212
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ja ik zal het je zeker laten weten of die gel de moeite waard is.

gr vruchtje

11. happy27

happy27 Bekend lid

Apr 21, 2006
    612
    0
    0
    Haha 'doos' leuke benaming. Bij mij hoor ik mn beebje 10 cm boven mn doos! mn arts zei dat de beeb bij 20 weken ong op de helft tussen je doos en navel zit. maarja dan is de afstand ook groter als je al een bolle buik begint te krijgen natuurlijk! Soms wel ff geduld hebben. ben je steeds aan het zoeken en dan hoor je je beebje ineens. kan ff duren. ik gebruik gewoon babyolie!

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) ja is waar. En mijn buik is tot nu toe nog niet gegroeid.
    Dus... gewoon flink gel en zoeken maar... :)

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Eefje jippie...altijd leuk zo'n financiele meevaller, vooral als er een baby op komst is :)

Vruchtje ik gebruik altijd van zwitsal oliegel, werkt prima, vond het beter dan bodylotion.

Mieke veel plezier bij de echo, misschien kunnen ze het geslacht al zien?

Coto heb je die vruchtwaterpunctie al gehad of is dat komende maandag?

Ik ga zo een chocolade taartje bakken ( nog steeds dat ene taartje dat ik voor mijn man z'n verjaardag zou bakken op 29 augustus :oops: , was toen echt te misselijk)
    mjam mjam!

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    lekker stuur je mij ook een stukje...mmmmm

15. Indy1973

Indy1973 Actief lid

Aug 22, 2008
    369
    0
    0
    @Eefje, nee gelukkig niet elke dag zulke dagen, dat zou ik echt niet volhouden! Alleen op de dinsdag...even zien hoe ik dat ga doen, als die moedheid zo extreem blijft...

*ego berichtje*
    vandaag bij de VK geweest, geen echo, maar uiteraard wel de hartslag gehoord! en al hebben we een angelsound en horen we dus af en toe thuis de hartslag...toch moest ik even een traantje laten :oops:
    verder vandaag de eerste dag zonder medicijnen en het ging goed! ik hoop zoooo dat het vanaf nu zo blijft!

16. Ik zat me hier al allemaal zorgen te maken... ik ben een week en 3 dagen korter zwanger en zie al bij iedereen van die dikke buiken :( bij mij zie je ook haast niets. Maar bij jou dus ook niet echt.

Bij hoeveel weken gaat je buikje groeien?!

Ik mag morgen voor het eerst naar VK... weet iemand of je dan ook meteen een echo krijgt? Ben zo benieuwd.

17. Indy1973

Indy1973 Actief lid

Aug 22, 2008
    369
    0
    0
    Hoi Sousou,
    volgens mij maken ze idd altijd bij de eerste afspraak wel een echo hoor!

enne...wat dat buikje betreft...bij mij zie je ook nog helemaal niets. Vandaag nog met de VK over gehad en zij gaf aan dat men het bij haar zelfs pas bij 30 weken (!) ging zien. Ze vermoedt dat het bij mij ook nog wel een tijd kan duren omdat ik zo slank ben (haar woorden :oops: )....is dus per persoon verschillend. Buiken niet gaan vergelijken heeft ze me gezegd, want daar is echt niets van te zeggen.

Wij moeten dus wat langer wachten voordat wij kunnen gaan pronken ;)

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sousou, je bent dus niet de enige wiens buik niet zo snel groeit, volgens mij wisselt het per persoon wanneer dat komt.

Van de vk zou ik niet weten helaas, want ik ben onder behandeling van gyn. Ik weet ook niet of jouw vk zelf echo's kan maken. Degene die ik eigenlijk zou hebben die hebben nl niet zo'n apparaat en moest ik naar een Diagnostisch Centrum. Daar kreeg je dan en soort verwijzing voor. Maar je zult vast snel echo krijgen als je al bijna 12 weken bent. :)

19. Indy1973

Indy1973 Actief lid

Aug 22, 2008
    369
    0
    0
    @wwjc, jij moest vandaag toch ook naar de VK? hoe was het? (heb niet alles terug gelezen..sorry :oops: )

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja klopt. Viel wat tegen na gister. :)
    Nee, heb heel veel gevraagd en ook heel veel antwoorden gekregen. Alles was goed en ben nog even geprikt op suiker.

Share This Page