Ik ga trouwens naar bedje toe. Vannacht maar 4 uurtjes geslapen en morgen en overmorgen hele dag werken. (heb echt geen zin!) Tot morgenavond!
Pff IMD, schrikken zeg, ik hoop dat alles goed is met jullie baby. Dat worden slopende tijden, maar je kan hier altijd je hart uit storten! Dikke knuffel!
Jeetje Imd, dat is inderdaad schrikken Ik heb ook geen raad, daar heb je ook niks aan nu... maar sterkte zeg. Ik denk aan jullie! Loeka, mijn man moet waarschijnlijk voor zijn werk naar Ethiopie, en toen ik vroeg of ik meekon, wist hij dat niet, omdat ik misschien vaccins moet krijgen, en mag dat wel als je zwanger bent? Mijn vader gaat elk jaar naar India en krijgt dan zo'n vette spuit in zijn bil heb je al gevraagd of dit kwaad kan voor je kindje? Over een buik, nou ik ben 'normaal' ook slank, maar heb toch echt al een grote buik voor 14 weken. vooral s'avonds. Vandaag op straat keek zelfs een vrouw naar mijn buik, ik was super trots natuurlijk. Pientje, heb je de chocoladetaart nog gemaakt? zou ik ook wel zin in hebben nu!
Ach IMD... ik lees het nu pas..... Heel veel sterkte, een dikke knuffel vanuit hier en ik duim uiteraard ook heel hard dat het gewoon goed is.. Het is inderdaad nog altijd een kans van minder dan 1% .. maar snap goed dat je je zorgen maakt.. Sterkte!En ik hoop dat de komende weken snel voorbij gaan voor je..
IMD, meis... hou je taai en ik duim zeker voor jullie. Heel veel sterkte, en hopelijk gauw toch nog een mooie positieve uitslag. Jeetje...
IMD:Jeetje meid wat een rotte uitslag...Ik duim ook voor je dat het het allemaal goed komt! Heel veel sterkte
jullie zijn allemaal zoooo lief! ik heb vannacht best goed geslapen en maakt me weer een beetje helder (was gisteren gewoon zo moe ervan!) ik ga vanavond met een vriendin naar London (nouja vannacht) lekekr wat afleiding kan ik wel gebruiken en het is wel een persoon bij wie ik mezelf kan zijn en wie ik graag bij ben.. Dan gaat mijn man zaterdag onze nieuwe vogel ophalen (een valkje) die hadden we vorige week bij het vogelopvangcentrum uitgekozen en mocht nu pas mee.. dus genoeg afleiding dan gaat de tijd wat sneller denken we maar. Alleen die diepe gesprekken met wat te doen met wat voor uitslag, zwart (kasplantje, hele zware handicap e.d.) is bij ons duidelijk nou ja wit (helemaal gezond) natuurlijk ook maar je hebt zoveel grijs gebied waar ik VOOR de zwangerschap anders tegenover stond als tijdens, we hebben gezegd dat we het gewoon aankijken en voor ons gevoel gaan mocht het zo zijn... mocht het iets zijn wat niet erg is kunnen we ons daarin verdiepen en zijn we voorbereid bij de bevalling...
fijn dat je ff wat van je laat horen imd. gelukkig heb je wel goed geslapen, en lekker wat afleiding voor de boeg. Het lijken mij hele moeilijke dingen waar je nu weer voor komt te staan. wat zijn de opties? ik heb gaar geslapen.
Imd: ik lees het nu pas en ook ik ga hard voor jullie duimen. Zal ook een kaarsje branden.... hele dikke knuffel en we denken aan jullie. Andere meiden gefeliciteerd met jullie echo's/uitslagen. Ik mag 13 november voor de 20 weken echo ! Precies over 5 weken dus.... pfff dat duurt nog zo lang... Maar goed geduld is een schone zaak zeggen ze... liefs sushi
@ Imd, hele dikke digi knuff van mij. Wat ontzettend kl*te zeg die uitslag. Je weet wel dat het nog steeds niks hoeft te betekenen hé! @ wwjc, ik vond het ook echt super mooi. Zag ons beepje zelfs slokjes vruchtwater drinken. En kan niet wachten op de volgende keer.
Ja drie keer raden wat ik nu aan het ontbijten ben Mijn man is net vertrokken, hij gaat 10 dagen weg we zijn nog nooit zolang van elkaar gescheiden geweest. Vind het ook vreselijk om alleen te slapen dus Jennifer slaapt 10 dagen bij mij vindt ze zelf ook helemaal geweldig.
we hebben 27! oktober pas de punctie en dan moeten we 3 ! weken wachten op de uitslag dan ben ik alweer 19 weken zwanger, voordat ik weer rust in mijn lijffie heb ook al zou alles goed zijn (die kan is natuurlijk ook heel groot) maar als er wat mocht zijn dan zou ik z.s.m. ingeleid moeten worden (waar ik nu nog niet aan ga denken allemaal) eerst maar eens de punctie zelf, die zonder kleerscheuren "overleven" en dan wachten maar.. Het is gewoon de onzekerheid van het wachten wat je gek maakt, ik spuug en mijn buik is helemaal van slag.. je maakt jezelf gewoon gek! Ik vind ook aso dat ze pas in de 16e week een punctie willen doen terwijl het vanaf 15 weken gewoon mag (het word zelfs soms eerder gedaan) dat vind ik gewoon naar en heel mijn famillie wil al verder zoeken voor een eerdere afspraak dus ze leven allemaal erg mee! Iemand zei tegen mij dat ik maar de nekplooi gewoon opnieuw moest doen en dan hopen op een betere kansberekening JA daar heb ik natuurlijk geen bal aan.. nog geen zekerheid. En DAT wil ik nu net heeeeel erg graag..
zo lekker hoo chocotaart als ontbijt misschien moet ik mezelf ook eens trakteren... Ja 10 dagen is wel lang hoor kan me voorstellen dat je dat vreselijk vind, lekker je meissie bij je en tijd vliegt vast voorbij...
@ Imd, kun je niet proberen bij een ander ziekenhuis of je daar sneller aan de beurt bent. Want kan me voorstellen dat je gewoon echt geen zin hebt om zo lang te wachten. Maar ga niet alleen van het negatievste uit. Het is maar een kans berekening dus kan nog steeds goed zijn. Snap natuurlijk echt wel dat je je zorgen maakt meid. Maar probeer rustig aan te doen. Al die stress is niet zo goed.
He meiden, Ik heb vanmorgen een waanzinnig mooie echo gehad! Alles was prima in orde, kindje was zelfs als iets verder qua ontwikkeling! Alleen had uk maar weinig zin om op de foto te komen (lijkt nu al op zijn moeder ) Ik heb de foto's in mijn album gezet voor de liefhebbers!
de VK heeft zelf het Radbout gebeld misschien dat ik nog even mijn zusje of moeder laat bellen (die zijn was assertiever dan mij op dit moment)