April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen...ik word voort standaard om 7:10uur wakker om te plassen en dan denk ik dat doe ik snel met mijn ogen dicht dan kan ik ook niet wakker word....grrr had ik daarna overal jeuk...en voor de dames die willen weten waar het vandaan komt het was iets met je lever die geeft nu ook een hormoon af..en verbeter mij als ik het fout heb....zoiets in iedergeval..het hoort erbij

2. grappig dat jullie (lynn en pientje) een gemeenschappelijke vriend hebben haha :)

wieffie, ikga het idd vandaag vertellen. ben super zenuwachtig. enneh.. ze weten niks van de MMM af, anders had ik ze wel gelijk na de uitslag gebeld.

het is hier koopzondag dus ik denk dat ik vanmiddag nog even een test ga halen. die positieve test lijkt al zo lang geleden :confused: ik moet weer even bevestigt worden :)

alle nieuwelingen: welkom hier!

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga er straks ook nog eentje doen maar ik heb er genoeg liggen.....mag ik vragen waar je vandaan komt...

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Hallo allemaal!

hoe gaat het? t

haha testen jullie ook nog vaak? ik heb vroige week zaterdag posi getest toen heb ik maandag nog getest en die was echt suppper donker!
    En gister heb ik ook nog getest.. nou die streep was even donker als de controle streep!

zo heb geen last meer van me lies dus had gistyer gewoon te veel gedaan denk ik!

straks 2 uur rijden :eek: .. me moedere en oom en tante zijn een weekje naar landal.. me moeder is zooo trots dat ze oma word, zo leuk!

5. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    AHHH, weer zo vroeg wakker. Zodra ik wakker word gaan er allerlei gedachten dooor mijn hoofd en kan ik niet meer slapen. Maar dan maar weer een middagdutje, nu kan het nog. Morgen begint weer de werkweek :(

Vanmiddag ook aan mijn moeder vertellen, spannend!

Ik heb sinds gisteravond ook zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik. Geruststellend om te lezen dat er meer mensen last van hun buik hebben. Waar zou je zijn zonder dit forum?

6. Lynn ik kom uit Utrecht.
    ik vind het opeen super eng om het tegen mn ouders te zeggen
    wat moet je zeggen?

wij krijgen een kindje
    ik ben zwanger
    jullie worden opa en oma

:rolleyes:

hihi help :)

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

ja ik heb precies hetzelde!

soort ongi gevoel?! naja ik probeer me niet zo druk te maken!
    gister had ik heel erg last van me lies en het is nu weg,, je moet ook gewoon niet teveel doen!

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Wij gaan het vanmiddag vertellen tegen mijn vader en zijn oma...voor mijn vader een rompertje met i love opa....en voor mijn zijn oma een foto tussen de vakantie foto's....

9. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Allemaal bedankt voor jullie welkom hier :)

@Magickwings: hey leuk dat onze kindjes van de zeflde leeftijd zijn. Nils zegt sinds donderdag ineens uit het niets "baby". Hoe hij erbij komt geen idee, want praten eigenlijk nooit over "de baby", maar meer over de tweede of de volgende hahaha. Maar wel leuk dat hij dat ineens zegt.

@mimi1981: Fijn joh, dat je die lijst zo bij houdt! :p

@Pretty Woman: ook gefeliciteerd met zwangerschap! Leuk!

@lynn1986: leuk dat je een hyves hebt geopend, maar ik wacht toch nog heel even met aanmelden. Ben altijd bang dat er iemand toch op de een of andere manieer achter komt. :rolleyes: Maar over een aantal weken kom ik er zeker bij.

@Na1: gefeliciteerd!

10. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Oeps te snel op versturen gedrukt haha.

Wij hebben het gisteren aan de opa's en oma's verteld. We hadden op een romper van Nils met een dikke viltstift geschreven: 'Hoera! Ik word grote broer!
    Ze vonden het heel leuk!

Ik heb verder nog niet echt kwaaltjes, op wat steken in de buik na, maar niks extreems. Hopelijk blijft het zo hihi.

Iedereen heel veel succes met het vertellen!

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik heb een kaartje gekocht met "hoera een kleinkind" en daar een gedichtje voor mijn moeder opgeschreven. Wordt een hele emotionele middag.

Rach, succes!

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, allemaal onrustige hormonen, wat is iedereen vroeg op zeg!?!

Wieffie: weet nog niet precies wanneer ik wat hoor over mijn contract. Op zijn laatst eind september. En ach, dan zijn we precies 12 weken, dus dat komt dan ook wel goed uit.

Ga zodadelijk wandelen met een viendin. Had gister mijn zusje aan de telefoon (zij is de enige die het weet) en die zei "zou je dat nu wel doen?" Dan ben ik weer helemaal over de rooie. Het is wel een eindje (13 km) maar daar loop je nog geen drie uur over. Dat kan toch geen kwaad? Afijn, heb me de hele nacht over liggen opwinden :oops:
    Wil het ook nog even niet aan mijn vriendin vertellen (wil mijn man graag samen doen en willen toch graag eerste echo afwachten) Hoop dat ik het voor me kan houden!

Iedereen die vandaag zijn ouders en andere familie of vrienden gaat inlichten: heeeeeeel veel plezier!

Liefs,

Wanna

13. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    @ Wannebemum, gewoon gaan wandelen hoor. :)
    Als je dat normaal gesproken ook loopt, moet het geen probleem zijn. Als je last hebt van moeheidsklachten ben je misschien iets eerder moe, maar ik merk juist dat ik me beter voel als ik een heel eind met de honden heb gelopen. Krijg ik energie van (ik heb in mijn vorige zwangerschap echt kilometers gemaakt met de honden, was niet meer te stoppen, bizar he? :) )

@ Wieffie: de BBQ was heerlijk! Wel een beetje last van de regen gehad, maar het kon de pret niet drukken!
    Wat enorm vervelend dat je zo last van de CU hebt nu je zwanger bent. Ik hoop dat MDL arts wat voor je kan doen. Maar ik geloof dat veel 'onderhouds' medicijnen niet meer mogen als je zwanger bent toch?
    In ieder geval sterkte ermee..

@ Inge: Ja, Dianthe zei het ook ineens uit zichzelf. Het klinkt meer als bibi, maar ik vroeg me ook al af waar ze dat vandaan had. Het klinkt echter wel superschattig!

@ leeuw89, nee ik heb niet meer getest. Ik ben wel als een idioot wezen zoeken naar een test (ik weet zeker dat er ergens nog eentje ligt, maar hij heeft zich te goed verstopt) maar ik weiger er nog eentje te kopen.
    Ik ben niet meer ongesteld geweest, dus ben ik nog zwanger (maak ik mezelf maar steeds wijs) ;)

Over het vertellen, ik heb mijn moeder gewoon gebeld... Haha, niet de meest spectaculaire manier, maar ik had net getest en moest het gewoon even aan mijn mama kwijt, hihi.
    Voor mijn schoonouders hadden we een kaartje vanuit Dianthe geschreven, dat ze een geheimpje opgevangen heeft, namelijk dat ze grote zus word. En dat ze vond dat opa en oma dat ook wel mochten weten. Dat kaartje hebben we Dianthe ook laten geven.

Toen ik de eerste keer zwanger was hebben we een rol behang gekocht voor mijn schoonouders en erin geschreven: opa en oma, willen jullie mijn kamertje behangen? Kusje van jullie kleinkind (handig he? meteen aan het werk zetten die mensen, haha!)
    Voor mijn moeder: die kwam op de koffie en we hebben met een stalen gezicht beschuit met muisjes bij de koffie geserveerd. Vond ze overigens erg grappig!

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    goeiemorgen!

Lekker uitgeslapen? :)

Pfff wannabmum 3 km? Tis maar waar je zin in hebt, was gister al moe van even boodschapen doen, veel succes!

Voor degegenen die het blijde nieuws vandaag gaan vertellen, veel plezier :D Laten jullie weten hoe ze reageerden?

Wieffie vervelend dat je zo'n pijn hebt door je aandoening.
    Hoop dat ze er wat tegen kunnen doen.
    Gelukkig ben je idd dan nog niet misselijk, meestal komt dat rond de 6 weken, hoopdat het je bespaart blijft ;)

Want tjeempie wat ben ik misselijk...ga misselijk naar bed en sta misselijk op.
    Had niet verwacht dat het zo erg zou zijn, aangezien het bij mijn zoontje een stuk minder was en pas tussen de 6-7 weken.
    En nu al rond de 5 weken.
    Manlief begon gisteravond al over een tweeling :confused:
    Stel je voor...krijgen we niet een 3e kindje maar gelijk een 4e kindje :confused:

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ha grappig magickwings met stalen gezicht muisjes serveren. :) wel een goeie!

Wij hadden het de vorige keer dmv dit filmpje aan mijn zussen en broertje verteld :D

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    pientje wat een leuk filmpje..ik word elke keer een beetje emo bij dat liedje

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja mooi hè, het originele filmpje heb ik ook, maar die heb ik van youtube afgehaald, werd gek van alle mailtjes met reacties en of ik het filmpje wou doormailen. 8)

zit nu aan een lange vinger :) helpt wel...voor ff
    krijgen vanmiddag visite, dus moet echt het huis schoonmaken, bah!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik moet nu echt in de douche ik stink (grapje) en heb geen puf om op te staan en ook geen zin om aan morgen te denken want dan moet ik weer werk...gatverdamme...ik ga het tegen 1 collega vertellen want anders voel ik me zo'n zeikerd als ik de hele tijd moet plassen en misselijk ben...en zij vind het volgens mij kei leuk...nou succes met poetsen

19. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Hihi leuk al die manieren om het te vertellen.

Zo ik ga aan de kook, want vanmiddag komen vrienden van ons eten en kolonisten van catan spelen. Maar we vertellen nog niks, voorlopig alleen de naaste familie en jullie dan haha.

20. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Goedemorgen,

Ook ik mag me aanmelden bij de april mama's. Ik ben als het goed is 7 april uitgerekent van de ons 2 de kindje, we hebben al een zoontje van net 1 jaar. Vorig jaar was ik een juli mama maar ben in juni al bevallen.
    Ik heb nu wel meer last van kwaaltjes, ben zo nu en dan misselijk en heb last van steekjes in mijn buik.
    Ik vind het wel spannend omdat ik voor mijn zoontje een miskraam heb gehad.
    Ik moet 11 augustus naar de huisarts voor de verwijzing naar de gyn, omdat ik verplicht in het ziekenhuis moet bevallen.
    Alle andere meiden ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Gr Jacquelien

Deel Deze Pagina