heb wel alle dozen aan gevraagd had ik bij de eerste ook gedaan en als het geboren is wil ik hem ook gaan halen bij c1000 en de plus supermarkten schijnt hele goede dozen daar te zijn
@Imd, Ik wil jou heel veel sterkte wensen meis. Ik duim heel hard voor jullie. Dikke knuff van mij. @Pientje ik heb me op meerdere dozen opgegeven. @Sushi, Ik geloof dat ik de laatste dag gaat begin november was dat geloof ik. Moet even kijken hoor . Samen met mijn zus en haar vriendinnen.
Wieffie, ik zie het hoor Hij is lekker aan het koppeltje duiken Pientje, ja ik heb de dag dat ik positief testte me opgegeven voor de babydozen. en het doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben die vandaag lekker ongezond aan het eten is. (als lunch heb ik een bak chips en m&m's op ) gelukkig in de stad een jus d'orange gedronken amom, mijn jas zit ook al strak. kan je geen dik vest aan doen? enneh.. 22 boterhammen? witte boterhammen? want als 22 donkerbruine volkoren boterhammen eet, en nog niet vol zit, eet je nog meer dan 2 bouwvakkers bij elkaar
hmm nou heb ik trek in lekkere verse jus d'orange =P~ lekker chips en m&m's, die tosti was half wel een beetje gezond toch? had donkere bammen oke chocotaart als ontbijt...maar dat doe ik ook niet elke dag En mijn soepje zit vol met groente, maakt het weer goed Ga me ook nog opgeven voor die dozen, heb alleen geen zin in dat er zo'n miep bij je thuis komt en dingen gaat aansmeren, straks al druk genoeg met 3 kids. Dus die van de etos laat ik dan schieten ( was toch die van de etos?)
Hey! ik werd gister trouwens nog opgebeld door de vk dat ik niet resistent ben tegen de rode hond. (ben vroeger wel geëind maar heb zelf blijkbaar antistoffen er tegen gemaakt, gebeurt heel soms) En dat als ik dat zou krijgen het gevaarlijk zou zijn voor het kindje. Wel zei ze dat kans dat ik het krijg heel klein is. Maar maak me nu toch steeds meer zorgen. Sta voor de klas, gr1-2 en kom dus heel veel in aanraking met kinderen. Daarnaast hebben wij een kinderdagverblijf en een peuterspeelzaal in het gebouw.... Baal er echt gruwelijk van en weet niet zo goed wat ik moet doen nu. Ik vind het toch beetje eng want hebben ouders van mijn klas wel op de hoogte gebracht maar als zij vertellen dat bijv. hun kind ziek is, is de incubatietijd van 10 dagen al voorbij en kan ik dus besmet zijn. Ik weet het allemaal niet meer!
je kan ook alleen de eerste doos van etos doen en daarna bellen dat je de babydoos niet wilt ontvangen
nou ik wil die doos wel, maar die pratende doos komt er hier niet in ik doe gewoon niet open en ik haal m later bij de Etos wel op. Of ik vertel dat ik Jehovah ben misschien durft ze dan niet eens meer binnen te komen. Of ik gooi een haak uit het raam en hijs die doos omhoog. oke laat me maar
IMD: ik begrijp dat dit een hele moeilijke periode is, maar ik hoop gewoon op een goede uitslag van de punctie. En inderdaad toch ook nog wel een vrij grote kans dat jullie kindje helemaal niets mankeert. Leonie: je wat een lastige situatie meid. Als ik jou was zou ik advies vragen aan je gyn, VK of huisarts. Helemaal omdat je ook op een school werkt. Hoe was de pretecho gisteren? wieffie: mooie echo weer. gr vruchtje
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even snel. Mijn oma ligt heel slecht op dit moment. Echt zo ontzettend klote. Hoopte echt dat ze de geboorte van ons kindje nog zou meemaken. Maar denk dat het echt beter is als ze gaat Kus
Hahahahaha ik lig helemaal in een deuk. Vorige keer had ik expres geen telefoonnummer ingevuld zodat ze me niet kon bellen voor een afspraak. Nam ik een keer nietsvermoedend de telefoon op, was het van felicitas. Hebben ze me toch gevonden, sneaky basterds Leonie hmm lastig, nog maar eens overleggen met de vk? Mupkuh sterkte!
IMD; sterkte meid, ik duim dat het alsnog meevalt! Hoop dat je een beetje afleiding hebt in Londen. Mupkuh: sterkte met je oma. Mijn (schoon) oma is 96 en hoop ook dat ze nog even blijft leven om haar eerste kleinkind te zien. Ik ben door verschillende mensen opgegeven voor een doos (maar weet niet of dat die van Etos is, maar voor bezoek van iemand offer ik geen vrije dag op, haha)
Ja ik zei het net tegen iemand op msn, morgen 15 weken, gaat best snel, nog maar 5 weekjes en dan al op de helft.
ik vraag me ook altijd af hoe ze aan die info komen. Mijn man krijgt ook op zijn hotmailadres mailtjes over mijn zwangerschap, terwijl ik hem niet heb opgegeven! ik denk dat de Etos mevrouw erachter zit, als je het mij vraagt
Ik heb me ook opgegeven voor alle dozen die er zijn. Hoort beetje bij het genieten van je zwangerschap. Ga kijken of ik zaterdag de eerste kan gaan halen bij de babydump.
die van de babydump vond ik echt geen reet voorstellen. wat apart Rach dat je man ook die mailtjes krijgt zijn jullie het type stel dat aan de wereld verkondigd "WIJ zijn zwanger" ? Hahaha vreselijk!
Zo ben weer terug van een paar dagen Disney, was weer heel erg leuk. Ik heb niet terug gelezen, sorry is iets teveel LIEFS
Vruchtje24, ik denk dat je iemand anders bedoeld die een pretecho had gister. Helaas was ik dat niet, had het wel graag gewild hoor! Vk zei dat ik op moest letten als ik hoorde dat iemand zei dat hij plekjes had en niet wist wat hij had. En een onbekend ziektebeeld. Maar ja, grote kans dat het dan al te laat is... Maar bel morgen nog even naar de huisarts om aan haar advies te vragen. Dan kan het ook meteen in mijn dossier komen te staan dat ik na zwangerschap nog een keer geënd wil worden.
hahaha Rach, ik lig helemaal dubbel om die dozen van jou Ik heb me net opgegeven bij Prenatal voor de dozen...ik doe ook niet open hoor als iemand een doos wil komen brengen! hihi