April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hoi piepeloi (sorry voor mijn vrolijkheid)

Ik voel me GOEEEEEEEED :p haha, rare hormonen. Ene dag ben je down en de volgende dag niet, nu dus! Heb echt het 2e trimester gevoel *stuiter stuiter* Ben actief, klets mijn man en iedereen die zijn emailadres heeft gegeven de oren van zijn lijf! En eten....oh eten! Ja Pientje het waren volkoren boterhammen, en heb er nog zin in. Ik weet nog van de vorige zwangerschap, stond mijn man vaak 's ochtends als de AH open ging voor hun deur, racen naar de broden en toen had hij een stuk of 7 broden op de band gelegd "tsja vrouwtje is zwanger" ;)

@mupkuh, sterkte meid, zou idd fijn zijn als ze de bevalling nog zou meemaken!

@rach hihi hoeveel dozen heb je nu besteld? ;) Maar idd je wordt echt gestalkt met mailtjes! En straks belletjes! HEEEEEEL vervelend...

Die van de babydump vond ik juist de leukste :( Zat tenminste iets nuttigs in. Alhoewel de tijdschriften ook wel grappig waren, die waren van de prenatal of niet?

Zwangeren jullie mannen ook zo mee? Mijn man begint ineens ook te vreten en hij had ook last van zijn onderug en stuitje, is nu ook weer over :p rare vent, straks krijgt hij nog een buikje! :D

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    hahaha Amom herken het me vriend was ook ineens misselijk en geen eetlust meer :D Was zo grappig!

3. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    haha hier ook zo een vent.. was ook sacho en veeel eeten geweldig!

meiden doen jullie ff voor me duimen heb heel de ochent een suiker onderzoek voor de zwangerschapssuiker.. hoop zo dat ik het niet heb voel me op het moment kip lekker dus snap er geen ... van verschrikkelijk trouwens me misselijkheid is weer terug en mag nu een heele ochent helemaal niks eeten zucht
    trouwens Priscilla R jij bent ook vroeg actief op het forum haha

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen..
    Yup..mijn mannetje is ook altijd net een zwangere haha...erger dan ik zelfs :confused:
    Ik heb ook al een aantal aanvragen van dozen gedaan..
    En krijg nu ook 2 maandbladen (gratis) Wij jonge ouders & 'nog een'

Mandytjuu:Succes straks...Bah niks aan..en dan ook nog niks mogen eten... :( Wat gaan ze allemaal doen dan?? De hele ochtend???

5. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    eerst op nuchtere maag prikken naar de waarden van suiker
    dan moet ik een drankje drinken met extreem veel suiker.. en dan word ik ieder uur geprikt tot 1 uur ongeveer..
    ben trouwens best wel bang dat dit toch schadelijk voor het kind is allemaal hoor zoveel suiker als ik toch suiker blijk te hebben

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen!

wat is iedereen vroeg wakker zeg!

En over de mannen jah die van mij eet veel meer en is gewoon de heletijd in de emo sfeer...en zegt ik ben zo gelukkig....bheeh.....en wat ben ik trots dat jij de mama van mijn kind word!
    En het zit 9 maanden bij jou in je buik das zo speciaal.....bleeh.....

ik ben niet zo gevoelig ik ben juist heel hard terwijl ik voor mijn zwangerschap een zacht gekookt eitje was.....en ik zei tegen mijn vriend en jij gaat zeker huilen als je de baby ziet als het geboren word....jah zei die.....ik zei achgoesie is dat het eerste wat ons kind van jou ziet is een huilende papa....zegt hij jij hebt geen gevoel!

hahaha....hormonen!

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Och jee...Wat een onderzoek :confused:
    Zal wel meevallen hoor meid....Ze weten vast wel wat ze doen...
    ;)
    Krijg je meteen uitslag?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    succes he...en ik denk dat het niet zo schadelijk is anders zouden ze het toch niet doen....en misschien als je het niet zo doen zou het schadelijker voor het kindje kunnen zijn...

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo meiden,

Gisteren wee-achtige krampen gehad en menstruatiepijnen. Heb ook veel bloed verloren. Mijn spijkerbroek kan ik weggooien.

Gelukkig nog wel hartactie gisteren, maar bloedingen tot vannacht aangehouden. Nu even rustig...

10. Piepeloi.. waarvan was dat ook alweer? *denk denk*
    Amom, lijkt me gezellig leven met jou! de ene dag zo down en de andere dag stuiter je weer whaha :)

ja WIJ zijn zwanger :)

ik ben nog steeds aan het overgeven. ik ben het SPUUGzat.
    Verder geen nieuwtjes hier, behalve dat ik aan het aftellen ben (volgende week donderdag) voor een echo!

11. oh nee! heb je vannochtend naar het hartje kunnen luisteren?
    ik hoop dat het ontzettend loos alarm is, maar ik denk dat je aardig in de stress zit nu :( sterkte!

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoi dames!

Hier is alles supergoed, ook wel supermoe, maar schijn zo wel weer over te gaan na 16 weken..;)
    Gister naar Jan Smit geweest, was erg leuk moet ik zeggen! Frummeltje vond het ook leuk, want voel hem de hele tijd iets "friemelen"!:-D
    Ga morgen naar H&M broeken en shirtjes kopen, nog even en ik pas niet meer in mijn broeken.
    Dat moeten we even voor zijn.... Hoe is het met jullie allemaal?

@ Juud; gelukkig heb je wel het hartje gehoord, kan me voorstellen dat je je rot schrikt....
    Sterkte, je zult idd wel aardig in de stress zitten... Hoop dat het niets te betekenen heeft!

@ Amom: hier ook een stuiterkoningin hoor! :-D
    Vriend snapt niets meer van me...
    Gelukkig komt de zin in sex ook met stuitermomenten terug, hij blij, ik blij ;) hahahah :)

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Juud wat eng, heb je al een echo gehad? of heb je het hartje alleen gehoord? Bloeden is nu wel gestopt?

Mandytjuuu succes met de onderzoeken!

Jippie vandaag 15 weken :D

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Mandytjeeee, heel veel succes vandaag meis en ik hoop dat het suiker meevalt voor je.

@Mupkuh, wat vervelend meis heel veel sterkte.

@Juud, dat zou wel even schrikken zijn ja. Gelukkig hoorde je het hartje. Even rustig aan doen dan als je zoveel bloed verliest. Krijg je nog een echo?

Vanmorgen naar de toilet geweest. Ik moest heel erg nodig p**pen. Ik heb helemaal niet hard geperst ofzo het kwam er gewoon uit. Heb ik bij het afvegen heel veel bloed op mijn toiletpapiertje. Verdikkeme. Ben ik gewoon aambeien aan het kweken? of is het 1 malig. Vind het niet fijn.

Meer ook omdat ik gisteren na de s*x een beetje bloed zag op mijn papiertje. Nu weet ik wel dat ik soms een wondje krijg binnenin alleen vind het nu niet fijn. Vooral omdat het nu elke keer na de s*x is. En we doen het al zo weinig :oops: . Sorrie meiden. moest het even kwijt.

Weten jullie het verschil trouwens tussen gesteriliseerde voeding en gepasturiseerde (ofzoiets). Mag ik het nu wel of niet als het gesteriliseerd is. Ik namenlijk room gekocht en kwam thuis erachter dat het gesteriliseerd is. Er stond dat ik het lange moest kloppen dan gepastureseerde room. Wie weet dit? anders koop ik andere slagroom voor de appeltaart morgen.

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Piepeloi is van Jan Jans en de Kinderen... van Catootje volgens mij... :D

16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje meis dat is schrikken.... Gelukkig heb je het hartje nog gehoord. Sterkte in ieder geval !

knuffel sushi

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mandytjuh, ik duim voor je! Hoop dat je het niet hebt meid.

Ik zal ook maar eens wat zwangerschapsdozen aan gaan vragen van de week. Heb ik nog niet gedaan :oops:

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juud, heel veel sterkte meid. Hoop dat het bloede niks betekend.

19. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @ Juud: Meid, wat verschrikkelijk schrikken voor je zeg! heb je gelijk de VK gebeld? Ik zou dat alsnog doen ook al is het nu gestopt.

Wat die dozen betreft......Ik heb ook altijd zo'n hekel aan die pratende dozen. Bij mijn eerste zwangerschap bleef dat mens maar bellen zeg en ze werd nog pissig ook dat ze "nee" te horen kreeg. Ja, hallo! Zij belt mij onaangekondigd op...

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@mandytjuuu Lijkt me niet schdelijk voor de baby, anders nog ff vragen (maar volgensm ij ben je al bezig, dus weinig nut dat ik dit zeg :p )Succes!

@ Juud Idd nog wel ff de vk bellen hoor! Hopelijk valt alles mee! Laat je het weten?

@Rach nou zo gezellig ben ik nou ook weer nie, als ik down ben ben ik ook down...hele dag op de bank en chago ;)

@Mimi vervelend zeg elke keer bloed na de seks. Hier standaard tijdens de zwangerschap GEEN seks. Mijn man moet er maar mij leven ;) Het doet pijn en ik begin te bloeden en tsja als ik een me per ongeluk met een mes snij doet dat pijn en gaat het bloeden, ook een teken van je lichaam dat je moet stoppen. Dus mijn man is nu lichtelijk gefrustreerd haha maar hij heeft het eerder 9 maanden volgehouden en hij is het er mee eens, dat scheelt!

Poeh, 2e keer dat ik dit verhaal typ, internet was ineens uit toen ik op ok klikt :( Hopelijk lukt het nu wel!

Deel Deze Pagina