April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He,

Wil ff zeggen dat hier alles prima is en dat we weer een druk weekend hebben, dus spreek jullie maandag weer denk ik.

Niet te veel schrijven he dan kan ik het niet bijhouden. ;)

2. sazzel

sazzel Lid

Sep 30, 2008
    30
    0
    0
    Weert
    Weer een paar dagen afwezig geweest en zo te zien weer heel wat gemist.

@ Imd: Je zit nu in Londen, maar je zult het vast wel lezen als je weer terug bent; Hoe was het in Londen? Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten. Ik ga in december naar Londen en ik heb er superveel zin in. Alles in kerstsfeer dan. Heerlijk.
    Ik hoop voor je dat uit de punctie straks blijkt dat alles goed is. Ik leef met je mee en ik zal zeker voor je duimen. Ook steek ik een kaarsje voor je aan.

@ Mupkuh: Heel veel sterkte met je oma. Hoe gaat het er nu mee?

@ Amom: Gekkie! Hoe kun je nou zin hebben in 22 bruine boterhammen? Doe mij maar die chocoladetaart van Pientje, een broodje rookworst van de Hema of een friet speciaal ofzo. :evil:

@ Juud: Jeetje zeg, dat is schrikken! Hopelijk is alles goed. Heb je de vk nu al gebeld? Ik maak me wel zorgen hoor! Laat je even iets weten?

Ik heb ook de dozen van Prenatal en Felicitas aangevraagd.
    Gister kreeg ik de folder van Baby-Dump en daar zaten sokjes bij met de tekst 'loop eens binnen'. Dat vond ik echt kei leuk.

Mijn man heeft trouwens ook z'n zwangerschapskuren. Hij kookt vaker en begint soms spontaan te poetsen en op te ruimen. Doet 'ie normaal nooit!
    Hij heeft ook al een flinke buik, maar dat had hij ook al voor de zwangerschap, ;) haha.

Ik voel me trouwens erg grieperig :( . Ik hoop dat het snel over is want dit is echt niet leuk. Ik kruip dalijk na een kop thee weer lekker het bed.

3. sazzel

sazzel Lid

Sep 30, 2008
    30
    0
    0
    Weert
    Ik heb trouwens maandag m'n tweede afspraak bij de vk.
    Zou ik dan ook weer een echo krijgen?

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @sazzel, ik ben ook sinds vandaag heel erg verkouden. Jippie. Dat terwijl ik nog met de trein en alles weg moet. ;)
    Gisteravond ging mijn mannetje ook opruimen. Mij dan sacho aankijken. Hahaha hij vond het rommelig. haalt hij alles weg en kwam toch even zijn excuses aanbieden. Bleek het meeste rommel allemaal van hem te zijn. :) .

Ach vanmorgen twee taarten gebakken. Een appel en chocolade taart. Mijn vriendje is vandaag jarig dus morgen visite. :) Het hele huis gelijk aan kant. Dus dat is ook klaar. Ik voel me op en top vandaag ;)

5. sazzel

sazzel Lid

Sep 30, 2008
    30
    0
    0
    Weert
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend!

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Juud: wat een schrik zeg.......heb je een echo gehad? Is het bloeden nu wle gestopt....he wat eng...ik hoop echt van harte dat alles goed is.

Mimi: zou ik ook van balen als ik steeds bloed verloor.......Zou dan toch wat midner graag sex hebben...
    lekker hoor die taarten!

Amon: kan me voorstellend at je dan 9 manden geen sex wilt. Hadden het allebei ook bij de zwangerschap van ons zoontje. Mijn man vond het "raar" dat de baby meekeek en ik was bang voor bloed....Nu gaat het allemaal wat beter :)

Sazzel: beterschap.

Nee hier geen man die meezwangert....Deze keer vergat hij het zelfs vaak in het begin. Hij is mega trots dat we weer een kindje verwachten dat wel....(zal ook wel met zijn gevoel van viriliteit te maken hebben), maar verder is hij nuchter. Hij heeft wel gehuild bij de geboorte van ons zoontje (ik had alleen maar een grote smile op mijn gezicht), maar komt ook denk ik omdat zijn vader 2 jaar geleden heel plots is overleden en als je dan zelf voor de eerste keer vader wordt heeft dat wel impact.

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@mimi gefeliciteerd met je vriend....heerlijk zeg, nou heb ik ook zin in taart!

Binnenkort gaan we een vriezer kopen en ga ik beginnen met de kerstbaksels...lekker vol bakken voor kerst. Ik ben half fins, dus dat worden heerlijke kleine koffiebroodjes, bladerdeegsterren met pruimenprut erin, gingermencookies :) heb er nu al zin in! Kan niet wachten!

Vanavond weer spaghetti bolognese, beviel erg goed vorige week :p

8. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Juud : zag dat je nu naar de VK bent. Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed is!

Ik denk dat ik net mijn ukkie heb gevoelt! Een soort gekietel van binnen! Echt gaaf!

9. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

Jul 18, 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ben weer terug van het onderzoek.. nog geen uitslag als het slecht is word ik einde de middag gebeld afwachten dus wel een vies rot drankje ba
    maar was niet slecht voor de baby zeiden ze dus weer gerust gesteld

we gaan dit weekend er even een weekendje tussenuit ze geven heerlijk weer op dus ben helemaal happy heb weer is veel ruzie met me schoonouders .. en nu met mijn hormomen kan ik dit niet hebben haha

juud jeetje wat eng zeg hoop echt dat alles goed voor je is ik denk aan jou!

10. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hey mandy!

Nog ff geduld dus. Lekker dat je er even tussen uitgaat, als het goed nieuws is lekker vieren van het weekend en anders ff bijtanken en bekomen! Hebben ze ook meer gezegd over watvoor dieet het dan wordt mocht je wel suiker hebben? Erg streng?

11. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

Jul 18, 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    nog niks er over gezegt maar ben wel al bezig 6 x op een dag een klein beetje te eeten ipv 3 x een grote maaltijd daaar werd ik echt een beetj beroerd elke x van dus nu elke x zomaar een boterhmetje of een appel

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    @JUUD: Oww jee meis....?
    Je bent weer op controle vanmorgen?
    Hoop dat t loos alarm is....Duim voor je! ;)

@Mandytjuu:Duimt ook voor jou....Hoop ook dat jij een goede uitslag krijgt!

13. Hoi Dames,

ik ben gisteren bij de VK geweest voor het eerst. Beetje standaard babbeltje gehad.

Had wel verwacht dat ik een echo zou krijgen maar ze gaf me een echo formulier mee voor het ziekenhuis. Heb ook meteen een afspraak gemaakt voor a.s. dinsdag om 15.00!
    Pffff ik kan niet meer wachten. Als alles positief is kan ik het eindelijk aan iedereen gaan vertellen... ;)

Groetjesssss

14. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Mandytjuu: nou onderzoek weer achter de rug...hopelijk goed nieuws. Lekker genieten van het weekend...\

Klinkt goed Amon. Kan je ook even bij mij komen bakken ;)

15. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

Jan 2, 2006
    554
    1
    18
    @Mimi.. gefeliciteerd met je vriend

@Juud.. sterkte.. schrikken zeg! Ik hoop dat het gewoon niets betekend

Heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo.. pff.. nog 6 weken wachten.. Verder alles goed hiero, weinig te melden verder.. Snotverkouden, maar voel me beter dan van de week, dus dat is al heel wat..

16. Amom, dat klinkt JAMMIE :D krijg er gelijk honger van :)

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Jeetje zeg, wat schrikken. Is er al bekend wat het kan zijn? En alles met het kindje gaat nog wel goed?

18. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    hmmm hier ook nog geen nieuws van Juud?

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    nee duurt wel lang hè?

20. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    yup.. krijg er een steeds slechter gevoel bij.

duim nog maar ff verder

Share This Page